Canvi d'oratge per als primers dies de la pròxima setmana, almenys fins al dijous, on s'espera abaixada general de temperatures i un dimarts i dimecres fresquets, vaja com si ens avançarem uns dies al temps de la tardor, que començarà el pròxim dia 22 a les 20:19 hores.
Uns dies en que també s'esperen amb pluges en las nostra zona geogràfica i que AEMET ja ha publicat avisos grocs per pluges.
Dilluns: avís groc entre les 12:00 hores fins a les 23:59 hores per precipitació acumulada en 12 hores de 60 litres i localment es poden mesurar 40 litres en una hora. Probabilitat de tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent.
Dimarts: Exactament igual que dilluns quan a la previsió de pluges, només que l'avís groc és entre les 00: 00 hores a les 10:00 hores del mati: Pluges acumulades en 12 hores de 60 litres i localment de 40 litres en una hora. També possibles tempestes i granís i ratxes fortes de vent.
A partir de demà dilluns les temperatures inicien una davallada en la península, així i tot, les temperatures en alguns punts de la geografia valenciana poden estar pròxims a 30º C i fins i tot demà dilluns patir nits de calor, entre 20 i 24ºC.
El dimarts ja serà un dia fresc en molts punts, però aquest aperitiu de tardor només arribarà al pròxim cap de setmana. El descens de temperatures serà més notable, i podem esperar abaixades dels termòmetres durant el dia en zones d'Alacant i València sobre els 4º C, però en alguns punts poden ser de 6 ºC o més.
Dimecres serà una jornada similar al dimarts, però ja es produiran pujades en zones de l'oest peninsular, mentre si que gaudirem d'un descens durant la nit a zones del País Valencià que evitaran noves nits de caràcter tropical.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada