AEMET ha decretat l'avís roig (màxim perill) a la nostra zona geogràfica, la Valldigna, i més en concret a tota la zona litoral de la província de València a partir de les 4 de la matinada del dilluns, amb unes precipitacions que poden acumular 140 litres en 12 hores i anar acompanyades de tronades i graníssol. Al País Valencià les comarques afectades per risc extrem són el Maestrat, el Camp de Morvedre, l'Horta, la Ribera i la Safor-Valldigna.
Per tant, la situació pot ser complicada segons quins punts. Com es pot vore en el mapa superior, pràcticament tot el País Valencià queda dins de la zona d'avisos, entre groc i roig, segons les distintes comarques.
El Centre de Coordinació d'Emergències ha fet també un avís especial on ve a confirmar la previsió d'AEMET. Per tant, cal extremar la vigilància i estar pendents dels comunicats de les autoritats i organismes oficial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada