Tavernes participa en el nou espai de promoció de turisme inaugurat ahir dijous en el nou espai de La Marina de València, un espai dedicat a la promoció del turisme dels nostres pobles i que ha estat possible gràcies a la col·laboració i coordinació de el Patronat de Turisme de la Diputació de València, l’Agència Valencia del Turisme, l’Ajuntament de València i la pròpia Marina de València.
La Cova de Bolomor ha tingut el honor de ser “el producte inaugural” del nou espai que, cada temps i de manera periòdica regular, mostrarà productes turístics actius en el territori valencià. El alcalde Jordi Joan, el regidor responsable de Turisme, Josep Llácer, i els codirectors de les excavacions de Bolomor, Josep Fernàndez i Pablo Sañudo, van assistir-hi a l’acte de la inauguració, moment que arreplega la foto amb la visita de la diputada de Turisme, Pilar Moncho i l’assessor de la diputació Luis Pastor a l’espai “àrea temàtica Bolomor”.
Tavernes ofereix per tant als primers visitants una informació detallada d’un dels elements històrico-culturals i patrimonials més important de la nostra ciutat: el jaciment de Bolomor, així com de totes les activitats i experiències oferides al seu voltant.
La Cova de Bolomor ha tingut el honor de ser “el producte inaugural” del nou espai que, cada temps i de manera periòdica regular, mostrarà productes turístics actius en el territori valencià. El alcalde Jordi Joan, el regidor responsable de Turisme, Josep Llácer, i els codirectors de les excavacions de Bolomor, Josep Fernàndez i Pablo Sañudo, van assistir-hi a l’acte de la inauguració, moment que arreplega la foto amb la visita de la diputada de Turisme, Pilar Moncho i l’assessor de la diputació Luis Pastor a l’espai “àrea temàtica Bolomor”.
Tavernes ofereix per tant als primers visitants una informació detallada d’un dels elements històrico-culturals i patrimonials més important de la nostra ciutat: el jaciment de Bolomor, així com de totes les activitats i experiències oferides al seu voltant.
El nou espai impulsa i reprodueix al cap-i-casal la diversitat i singularitat d’experiències que ofereixen els pobles valencians i la seua ubicació a la capital valenciana serveix com a un reclam de luxe perquè els visitants coneguen la gran riquesa patrimonial a més de tindre la possibilitat de gaudir una experiència única valenciana en els pobles de tot el territori.
Per a fer-ho possible, l’àrea s’ha distribuït en cinc àrees temàtiques que configuren el cub #visitcomarquesvalència (gastronomia (Del Tros al Plat), destinacions (municipis turístics destacats), patrimoni, festes, cultura i naturalesa).
2 comentaris:
Com sempre, molt interessant la notícia. Sabeu d'alguna pàgina d'internet o adreça física on ens puguem dirigir per visitar l'exposició? Gràcies per la informació.
Ho desconeixem. Intenta-ho cercant el web de la pròpia La Marina de València o qualsevol dels organismes que esmentem.
Publica un comentari a l'entrada