L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR:1.717
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 33.776

dilluns, 13 de febrer del 2017

Els empresaris valencians denuncien la falta d'inversions del govern de Rajoy en el Corredor Mediterrani




L’Associació Valenciana d’Empresaris (AVE) organitza avui la primera trobada d’empresaris per a debatre i informar sobre la situació del Corredor del Mediterrani. La reunió que és conjunta amb empresaris catalans i agents de la societat civil es farà ara a Tarragona i hi assistiran uns tres-cents empresaris. 

La trobada arriba en un moment en què diverses informacions publicades deixen clar que el govern de Rajoy esta castigant al corredor amb una manca de finançament evident i que, a més, eixe  govern està destinant els diners del corredor mediterrani per a pagar el corredor central a través de Madrid, amb infraestructures com la connexió entre l’estació d’Atocha i la de Chamartín, obres que costen 935 milions d’euros i que s’han tret de les que haurien de servir per al corredor a València, segons va denunciar dijous el secretari valencià d’Habitatge i Obres Públiques, Josep Vicent Boira.

La falta de connexió d’alta velocitat entre València-Barcelona-França i la inexistència de la doble plataforma d’amplada internacional per la costa han portat les associacions i patronals a reclamar que s’agilite la construcció del corredor.
 
El govern de Rajoy està prioritzant actuacions per potenciar el corredor central, el que passa per Madrid, però a més de la que hem esmentat hi ha altres, com ara la connexió de l’aeroport de Barajas amb el tren de gran velocitat. Del corredor mediterrani, paralització pràcticament total.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Des de sempre tots els governs de l'estat espanyol han donat màxima prioridat als corredors centrals peninsulars. Siga quina siga la seua rendibilitat. Perquè ho haviven de fer ara. Per molt que comencen ARA a mobilitzar-se l'empresariat valencià.