Llegim en una nota de premsa de l’oposició local, el PP, que el Gabinet de Premsa de l’Ajuntament “mostra una clara manipulació informativa” (sic) i fa l’acusació d’ocultar gestions “que es fan des d’un organisme (Diputació) on té la potestat el Partit Popular” (sic).
És prou normal que ells, que són mestres i professionals de la desinformació i manipulació de les noticies dels mitjans que controlen (vore Canal 9 i ara TV1) pensen que tots els demés actuen com ells. Només recordar-los que ací a La Cotorra, però també a la Veu o a Quaderns de Reflexions, s’han publicat moltes vegades noticies redactades a partir de les notes del “Gabinet de premsa” on s’informava d’ajudes i altres temes de la Diputació a Tavernes. Ací en teniu unes quantes:
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/01/tavernes-millorara-lentrada-la-platja.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/10/la-diputacio-subvenciona-la-regidoria.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/03/el-carrer-dr-fleming-sera-remodelat.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/01/la-valldigna-estara-present-un-any-mes.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2011/10/dema-comenca-la-participacio-de.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/08/la-platja-de-tavernes-projecta-cine-en.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/05/tavernes-ofereix-28-beques-formatives.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2011/08/tavernes-disposa-duna-nova-installacio.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/10/la-valldigna-es-un-any-mes-la-capital.html
Hi ha moltes més notes. Pensem que amb aquestes hi ha prou per a desmentir i desmuntar els falsos arguments de la nota del PP. Lamentable és que acusen als funcionaris municipals o contractats de no fer el seu treball, i més lamentable quan no és cert. I no és la primera vegada que això passa.
Però hi ha més: la seua nota diu que l’ajuda “servirà per renovar i ampliar el mobiliari urbà” (sic), “per adquirir cadires de plàstic” (sic), o siga confirma que no es preocupen dels temes del poble perquè això de “servirà per renovar” o “adquirir” és impossible, no es pot complir, ja s'ha fet. L’oposició demostra que no sap de què parla, perquè la compra de cadires és de l’any passat, els veïns ja les gaudeixen de fa uns quants mesos.
¿I que ha passat perquè claven la pota fins el muscle? Ho expliquem: el passat juliol (Butlletí del dia 20) la Diputació publicava les bases de subvenció per adquirir cadires, Tavernes es va acollir i va aconseguir la subvenció per la compra de vora 250 cadires mitjançant la Central de Compres de Diputació. Tot el procés (sol·licitud, presentació factures, etc) el va tancar Tavernes el mes d’octubre. Ni s’havien assabentat.
Ara, amb el procés tancat a tots els pobles beneficiaris i també a la Diputació, l'entitat es fa un poc de propaganda i mitjançant el butlletí del passat dia 13 “procede a dar publicidad a los beneficiarios de la convocatoria” i tot seguit relaciona tots els pobles i les ajudes de l’any passat.
Eixe butlletí diu també que a Tavernes van ser 3.999 euros de subvenció i no 3.000 eureos, com diu erradament el PP, en una nova mostra que no s’assabenten, que no es preocupen dels temes de Tavernes.
És prou normal que ells, que són mestres i professionals de la desinformació i manipulació de les noticies dels mitjans que controlen (vore Canal 9 i ara TV1) pensen que tots els demés actuen com ells. Només recordar-los que ací a La Cotorra, però també a la Veu o a Quaderns de Reflexions, s’han publicat moltes vegades noticies redactades a partir de les notes del “Gabinet de premsa” on s’informava d’ajudes i altres temes de la Diputació a Tavernes. Ací en teniu unes quantes:
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/01/tavernes-millorara-lentrada-la-platja.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/10/la-diputacio-subvenciona-la-regidoria.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/03/el-carrer-dr-fleming-sera-remodelat.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/01/la-valldigna-estara-present-un-any-mes.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2011/10/dema-comenca-la-participacio-de.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/08/la-platja-de-tavernes-projecta-cine-en.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/05/tavernes-ofereix-28-beques-formatives.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2011/08/tavernes-disposa-duna-nova-installacio.html
http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2012/10/la-valldigna-es-un-any-mes-la-capital.html
Hi ha moltes més notes. Pensem que amb aquestes hi ha prou per a desmentir i desmuntar els falsos arguments de la nota del PP. Lamentable és que acusen als funcionaris municipals o contractats de no fer el seu treball, i més lamentable quan no és cert. I no és la primera vegada que això passa.
Però hi ha més: la seua nota diu que l’ajuda “servirà per renovar i ampliar el mobiliari urbà” (sic), “per adquirir cadires de plàstic” (sic), o siga confirma que no es preocupen dels temes del poble perquè això de “servirà per renovar” o “adquirir” és impossible, no es pot complir, ja s'ha fet. L’oposició demostra que no sap de què parla, perquè la compra de cadires és de l’any passat, els veïns ja les gaudeixen de fa uns quants mesos.
¿I que ha passat perquè claven la pota fins el muscle? Ho expliquem: el passat juliol (Butlletí del dia 20) la Diputació publicava les bases de subvenció per adquirir cadires, Tavernes es va acollir i va aconseguir la subvenció per la compra de vora 250 cadires mitjançant la Central de Compres de Diputació. Tot el procés (sol·licitud, presentació factures, etc) el va tancar Tavernes el mes d’octubre. Ni s’havien assabentat.
Ara, amb el procés tancat a tots els pobles beneficiaris i també a la Diputació, l'entitat es fa un poc de propaganda i mitjançant el butlletí del passat dia 13 “procede a dar publicidad a los beneficiarios de la convocatoria” i tot seguit relaciona tots els pobles i les ajudes de l’any passat.
Eixe butlletí diu també que a Tavernes van ser 3.999 euros de subvenció i no 3.000 eureos, com diu erradament el PP, en una nova mostra que no s’assabenten, que no es preocupen dels temes de Tavernes.
-
11 comentaris:
Per a tant dona eixe tema?
Sembla que haveu publicat moltes notícies de subvencions de la Dipu, ara no ho haveu fet en una, d''ara endavant ho feu en totes i problema solucionat. Crec que perdeu massa temps i energies amb els qui actualment no tenen cap poder de decisió. Ja estem cansats de les vostres batalletes, a qui teniu que rendir comptes es a nosaltres, al poble.
Doncs sembla ser que sí, que en dóna almenys per alguns, i com que les coses son importants segons el que cadascú les considera i com que ens devem als lectors, els aclarim les coses perquè no volem que estiguen mal informats.
De tota manera, aquestes notícies també aprofiten en certa manera perquè el govern reta comptes al poble perquè ja veus, era una cosa que se'ls havia passat i també se'ns havia passat a nosaltres: que l'Ajuntament tenia 250 cadires de plàstic més per a actes. I ara tot el món ho sap i sap com s'han aconseguit.
Robinjut(Juanjo per als amics). A tu no et podem donar explicacions perquè faja el que es faja tu sempres estaràs en contra. Dius que no fas política però pareixes el portaveu d'Alfons Rus a la Cotorra. La campanyeta que estàs fent de desprestigi a la gent del Bloc és una més de les teves artimanyes baix un pseudònim que l'únic que amaga és la d'un empresari resentit i egocentrista. Tranquil que d'ací un parell d'anyets, amb el teu ajut, entraran altra vegada "els de sempre".
Ànim Juanjo que ja et queda poc.
Ja ha eixit massa vegades el tema i sembla encara no us queda clar que tinc fixacio sols als mateixos temes i amb els mateixos. Evidentment qui no fa no pot equivocar-se i qui governa sempre haura de donar mes comptes, no voldras del que ens sembla mal al poble que ens queixem al PP. Crec que ja he demostrat amb dades i no poques que en tinc per a tots, a favor i en contra dels qui manen i el mateix dels qui ho fan a altres llocs, que ací son oposició. Per la meua ideologia crec que la Cotorra i tots els que em saben llegir, esta ben clara, pero no es el mes important del cas, perquè això i tot seguiu amb la campanya de descrèdit personal, cosa que teniu mes be agra.
Aixo si es campanya i no del que m'acuseu a mi, jo nomes pose fets a la taula, fets per la gent del Bloc, com tu dius,fets per ells no per mi. I els fets retraten a cadascu, no les paraules.
Resentit no es la paraula, mes be decebut. D'aci uns anyets jo no, la gent, posarà a cadascú al seu lloc com ara hem fet amb el PP, crec que em sobrevaloreu quan jo no faig cap campanya, sols dic el que m'agrada o no, com faig a tots el llocs on vaig, no crec que influencie tant a la gent. Tant debò influenciara algo als polítics per canviar els seus errors, eixe si es el meu objectiu. No fas gens be a la democràcia quan pretens acallar estos errors amb la llastimosa tàctica de "que viene el lobo" tan usada pels nacionalistes espanyols entre ells. Pensava que la gent preferia aspirar al millor partit, no sols al menys dolent. A mi, amb amenaces també!
Fent similitut amb el futbol, encara no van per la mitad del partit i ja pensant en la pròxima eliminatòria? Eixos partits acaben perdent-se. La pilota esta en joc.
Si algú tenia dubtes de qui era Robinjut supose que ja estaran aclarides.
Gràcies Juanjo molt aclaridor tot.
Espere que ara ho tingues clar, encara que els anònims que intervenieu ja ho tenieu clar de primera hora. Decebedor en gent de suposat trellat i que es titllen d'intelectuals que es dediquen a desviar l'atencio amb el joc dels anònims i pseudonims. Ara us importa mes el missatger que l'autenticitat del missatge? Si tant us importen els missatgers per que no signeu amb nom els vostres missatges? De qui s'amagueu?
Ni sé si eres o no qui es diu que eres. Mai m’he interessat a saber-ho, ni he entrat en eixe joc de voler saber qui era Robinjut, això no és tan important, sinó el que ell diu. Comente ací quan crec ho he de fer i prou.
Però ja t’ho he dit en un altre lloc i ara t’ho repetiré de nou: fas el mateix que critiques, per a mi és el mateix signar un comentari com a Robinjut que com anònim. Per a mi és tan anònim i desconegut “Robinjut”, “Indesidenter”, “Bello” que “Anònim”. Són paraules que no diuen res a ningú de la personalitat de l’autor, perquè els falta el referent, qui hi ha darrere, qui les firma, i en tots els casos continuen essent anònims, desconeguts, noms sense rostre. Per tant, aplicat la medicina i demostra un poc de trellat i no faces el que critiques als altres: usar anònims o pseudoanònims.
I el missatge importa. Però la credibilitat del missatge a cadascú de nosaltres li la dóna el missatger. Per això tots llegim sempre el mateix periòdic, escoltem la mateixa radio i vegem la mateixa cadena de televisió, perquè ens refiem del missatger.
I sí que importa el missatge, però importa el missatger, perquè la fiabilitat del sistema comunicatiu es basa no en el missatge, canviant dia a dia segons els fets que passen, sinó en el transmissor, en el missatger.
I si La Cotorra ens dóna la possibilitat d’escriure un comentari i firmar com anònim, no passa res sempre que escrivim les coses amb el que hauria de ser habitual en les persones: el trellat, l’educació, el respecte i pensant que a l’altre costat de l’escrit hi ha també persones.
Perdona'm que discrepe, Tereseta. Una cosa es la credibilitat i altra la devoció, com no em pots negar que qui sempre beu de les mateixes fonts es perquè només vol sentir la seua veritat, no li agraden les altres. I per a mi tan interessats son Levante com LP, TVE com la sexta, no sentiras mai parlar mal dels seus. Altra cosa es refiarse mes pels fets, deduir mes des dels continguts que no sols pel missatger. Hi han actuacions, dades i números sobre el govern actual que son incontestables i vox populi, ningú les pot rebatre diga com es diga el missatger. Altres coses son les opinions interessadament manipulades. I això sols passa pels àmbits polítics, no essent al meu cas. Alguns haveu tractat de desviar el tema a l'ambit laboral implicant empreses. Fet desmuntat en quant eixa empresa ha declinat a treballar per l'ambit públic al poble.
De totes maneres si tant confies en la infalibilitat dels bons missatgers, dir-te que en aquest i els demés blogs locals només hi ha dos persones que hajen signat amb nom, cognoms i DNI els seus comentaris, Enrique Estruch i Juanjo Sala, gent no afilada políticament ni proveïdors habituals de les administracions publiques, a mes de no destacar massa per la seua informalitat ni incompetència, i si per la seua colaboracio ciutadana i preocupació pels problemes locals.
I jo estic d'acord amb la majoria dels seus comentaris. Tu posaries la ma al foc pels anònims que intenten desqualificar-los contínuament?
Això és l'etern debat, la imparcialitat del mitjà o el punt de vist dels diferents mitjans sobre els fets.
En el blogs locals ja saps que hi ha de tot. No vaig a negar-te que cadascú conta la processó tal com li ha anat o vol que li vaja. Ara el que es innacceptable és que en compter de la processó es conté una orgia, vull dir amb això tot el contrari de la realitat, i això només ho fa un blog, que bufa per escampar merda, mentides i difamacions. I el qual des del mes de novembre no visite, per tant no sé si haurà canviat de línia però per alguns comentaris que he llegit en els altres blogs, teus inclús, crec que no.
I jo també estic convençut del que diu: en uns anyets la gent posarà cadascú en el seu lloc.
De tota manera, a mi el que m'interessa ací, en La Cotorra, en la Veu o en Quaderns de Reflexió es conéixer la noticia i traure les meues conclusions, no basar-me en les dels comentaris, sense deixar de reconéixer que hi han que estan argumentats, ben fets i toquen raó.
I jo no estic d'acord amb tots els comentaris de les persones que dius encara que els respecte, perquè, ho senc però ho pense així, miren pels seus interessos personals.
Tereseta, d'acord en tot el que dius menys a la última frase. Si tingueren interesos personals només criticarien on no en tingueren res a traure, no a tots, i saps que no és així. Com sempre que acuseu, no doneu dades, i que una persona es dedique a l'àmbit laboral privat no vol dir que li condicione la seua postura ideològica. A més a més els fets que ells denuncien estan per damunt de les ideologies, denuncien fets i persones concretes, no postures polítiques.I en els seus comentaris pot estar no d'acord, però en els fets que exposen, no.
Una pregunta: Algú sap quan treballa Manolo Vidal? Esta setmana tots els dies ha estat pel poble i hui prenent cafe amb un exregidor d'abans prou relacionat amb mobles i parkés? Algú sap quant va a la Diputació a assessorar i justificar els diners que ixen dels nostres impostos? Algu ho sap?
Publica un comentari a l'entrada