L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.802
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:41.775

diumenge, 17 de gener del 2010

Tavernes se suma al Pla Provincial de Serveis Informàtics

El nostre amic falcó ens ha enviat una nota de la Dipu, que reproduïm abreviada i la deixem en la llengua original. Pensant en qui mana en la Dipu es comprén l'idioma emprat.


El Ayuntamiento de Tavernes de La Valldigna se ha sumado al Plan Provincial de Servicios Informáticos (SERTIC) II de la Diputación de Valencia, impulsado para que los consistorios avancen en la modernización de su gestión durante el periodo 2010-2011.
El SERTIC ha duplicado prácticamente, en su segunda edición, su catálogo de servicios para potenciar la mejora tecnológica tanto de ayuntamientos como de entidades locales de la provincia y, por tanto, su asistencia a los ciudadanos.
Cerca de 280 entidades locales valencianas se ha beneficiado hasta la fecha de la asistencia técnica gratuita de la Diputación a través del SERTIC, que ya cuenta con 23 aplicaciones informáticas para mejorar las tecnologías de la información y las comunicaciones en los municipios, además de garantizar así su funcionamiento en la sociedad de la información.

Esperem que el SERTIC done solucions per a la crisi econòmica del nostre ajuntament i millores general en tota la gestió.