L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 875
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:14.206

diumenge, 23 de març del 2025

El Centre Excursionista va inaugurar ahir la "Setmana Muntanyera"

 

Ahir, en la seu del carrer Sant Pere del Centre Excursionista de Tavernes, va tindre lloc la presentació de la "Setmana muntanyera" que celebra el 53é aniversari de l'entitat. Molts socis i amics de l'entitat s'hi acostaren i assistiren a un acte que, condicionat per l'ofrena de flors de les falles suspés el passat dimarts per la pluja, al contrari d'altres anys no va gaudir d'una gran presència de regidors de l'Ajuntament.


El president Vicent Felis i el secretari Jordi Talens efectuaren diversos parlaments on a més de recordar el conjunt d'activitats realitzades al llarg de l'any, explicaren la programació prevista al llarg de la pròxima setmana, on cal destacar per al dia 26 una xerrada en el centre a les 20 hores sobre l'ascensió a l'Alpamaya a càrrec de Carles Hernàndez; l'assemblea general de socis anunciada per al dia 27 a les 19'30 i una conferència el dia 28 a les 20 hores en la Casa de la Cultura del catedràtic Valentín Villaverde, catedràtic de la Universitat de València, sobre "Art rupestre valencià i les seues característiques". 

Com tots els anys, aquest primer dia va servir per donar a conéixer el resultat del "Concurs social de fotografia", essent Valentín Martin, membre del fotoclub, qui  va llegir l'acta on constaven les bases i les fotos premiades basades en les activitats de l'any 2024. En total s'han presentat 56 fotos d'escalada, senderisme, alta muntanya, viatges culturals, espeleologia i marxa nòrdica.

Els participants premiats són

1r premi: Guillermo Aparisi

 

2n premi: Javier Gálvez

 

3r premi: Paco Cuñat

 

Després de l'entrega dels premis, els membres assistents pogueren gaudir d'un vi d'honor en el centre, moment que arreplega les fotografies següents.