L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

divendres, 21 de setembre del 2012

FESTES 2012: DIVENDRES 21: Les disfresses dels nostres fills i filles



 Un immillorable pòrtic de la gran nit del Ball de Disfresses que ens espera aquesta nit i la matinada del dissabte l'estem tenint a hores d'ara amb les disfresses dels menuts, un acte que està tenint lloc en la plaça de la Casa de la Cultura.

Ambient, música, actuacions, alegria, sana diversió.... tots els qualificatius que podeu pensar encara que el millor qualificatiu és vore com gaudeixen els menuts i les seues somrises.


I com que una imatge val més que mil paraules.... mireu atentament les imatges. Val la pena. Si feu clic damunt les agrandireu i ho vereu millor
-

2 comentaris:

Unknown ha dit...

AEs molt bonico vore als nostres menudets gaudir de la festa i de les disfreses i m´agrada vore com es divertisen i com els pares y mares els acompanyen amb il.lusió...peró...
I la segona part???
I la "festa" que es va celebrar a la nit en la plaça Major???
La música molt bé, les disfresses originals peró...a la matinada eren decenes els joves vallers y valleres que anaven amb litres d´alcohol a les seues bufetes qui s´ aliviaven en el carrers circundants a la plaça.
El carrer Trinitat, San agustín, la plaça l´esglesia... quansevol lloc era bo per a "pisar".
Ho feien en les portes de fusta, en les finestres, en les parets, en terra aponats...
Per qué no es va fer una previsió d´aquest fet i es varen col.locar urinaris públics???
I aixo sense contar com veía i escoltava, baix la finestra de ma casa, als nostres fills parlar de "farlopa" i altres substancies. Aixó es el futur que volem per a aquest xiquets menudets que ahir gaudiren dela seua festa de disfreses???
Algo no funciona bé en nosaltres quan permitim i no preveiem les consequencies de la realitat d´ahir a la matinada.

Mª Amparo Hurtado Giner.

PD.: disculpeu les meues faltes.

Anònim ha dit...

Doncs jo vaig estar ahir en la plaça fins que es va acabar la bervena, a les 6:45h. i no vaig pixar pel carrer ni em vaig fer "farlopa" ni vaig beure litres i litres d'alcohol, i m'ho vaig passar molt bé amb els meus amics. El que falta és educació, no previsió.