
El Carrer de la Solidaritat és ideal per fer una passejada i seure a prende el sol. No cal que us diguem perquè ho podeu vore mirant les fotos quant fácil és arrossegar el carro d’un nadó o amb quina seguretat poden caminar les persones majors, fins i tot les de 80 anys.
Bé, fins ací hem fet la brometa. Però la realitat (Ai, sempre la maleïda realitat!!) és una altra ben diferent: voreres fetes pols, bancs bruts, lloses soltes i amb perill de fer caure a la gent.
¿I a tot això que diu l’ajuntament? Per ara no ha dit ni fet res a pesar que, com ens han informat alguns veïns, fa temps que es venen queixant i denunciant-li la situació.
Bé, fins ací hem fet la brometa. Però la realitat (Ai, sempre la maleïda realitat!!) és una altra ben diferent: voreres fetes pols, bancs bruts, lloses soltes i amb perill de fer caure a la gent.
¿I a tot això que diu l’ajuntament? Per ara no ha dit ni fet res a pesar que, com ens han informat alguns veïns, fa temps que es venen queixant i denunciant-li la situació.
Res, a vore si ara que ho fem públic hi ha més sort i l’ajuntament li fa honor al nom del carrer i es “solidaritza” amb els veïns amb una bona reparació.














