L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 982
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:13.305

diumenge, 18 d’octubre del 2026

El temporal associat a la DANA assota les platges de Tavernes

 

El primer temporal marítim amb DANA del període tardor-hivern ja ha començat a afectar les platges de Tavernes. La situació de Gregal, amb un vent bufant fins a 70km/hora, es deixa notar amb un temporal amb ones altes,  encara que, fins ara, no arriba als extrems que hem vist amb altres DANAs. I que continue així.

 


 

 
  
 

Cal pensar que, com sempre passa en aquests temporals del NE (Gregal) siga la Goleta qui més ho note, així com la part nord de la Platja de Tavernes, on els edificis van patir desperfectes greus en una passada DANA. 
 


 



I mentrestant el temps avança, encarem la fi del mes d'octubre i després la fi del 2026, l'any en que ens van prometre que, amb fons europeus, estaria ja executat el projecte de regeneració de la Goleta. I a hores d'ara no en sabem res de terminis de començament ni d'acabament. Amb la de fotografies que hauríem pogut fer i publicar nosaltres de les obres, amb el content de tots els veïns afectats, i no les que oferim.  

Els vídeos