El període pluges d'aquests dies, i donada la irregularitat de les precipitacions, ens han donat a la Valldigna quantitat molt diverses i sempre depenent del punt del terme municipal on estiguen ubicades en les localitats les estacions meteorològiques.
La major quantitat, segons les d'AVAMET, l'Agència Valenciana de Meteorologia, han estat al voltant de 100 litres i més mesurats en la zona arrimada a les muntanyes del nord de la comarca, zona del Pator i el Cambro. La resta quantitats diverses, però prou significatives.
Barx
La Drova 80 litres; Barx poble 55 litres; la Visteta 65 litres i la Falaguera 48 litres.
Benifairó
Poble 62 litres i Cambro-Pator 90 litres
Simat
Poble 67 litres i Pla de Corrals 6 litres
Tavernes
Sequers 63 litres; Cambro-Ull DE Bou 110; IES Jaume II el Just 70 litres i IES La Valldigna 111 litres.
AEMET, Agència Estatal de Meteorologia preveu més pluges al País Valencià aquest cap de setmana i manté avisos que giren entre el groc i taronja segons els hores del dia.
Per a hui dissabte 3 d'octubre s'esperen cels molt nuvolosos amb el risc de ruixats localment forts o molt forts, amb presència de tempestes i graníssol a Castelló, València i la meitat nord d'Alacant. Seran més forts al litoral i prelitoral. Les temperatures es mantindran estables.
El diumenge 4 predomini de cels ennuvolats amb possibilitat de ruixats tempestuosos i per al dilluns 5, cels amb alternança de núvols i clars amb possibilitat de ruixats tempestuosos, afectant la costa durant la matinada. Les temperatures es mantindran sense variacions.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada