![]() |
| Pont del riu: El que es pot vore que no tapen les canyes |
La Drova porta arreplegats fins el moment de redactar aquestes línies (19 hores) la quantitat de 245 litres, i una quantitat semblant en Barx (210 litres), les màximes d'una jornada que ha donat moltes precipitacions sobre la nostra comarca: Benifairó 81 litres, Simat 100 litres i Tavernes en l'Ull de Bou-Cambro 72.
![]() |
| La Font Gran de Simat |
![]() |
| El Clot de la Font |
![]() |
| Vigilància dels bombers |
En aquestes condicions, i més pensant en les pluges a Barx, cal esperar un gran increment en el Vaca que pot encara continuar tal com es desaigüe la vall de Barx. El temporal de pluges s'espera que continue al llarg de la nit i la matinada i per tant, cal extremar la vigilància cosa que ja fan els Bombers al llarg de la nit. Recordem que el 18 d'octubre de l'any 2007 (avui fa exactament 19 anys) vivíem una situació semblant al llarg del dia i com que les pluges continuaren el Vaca va desbordar quasi a la mitja nit.
![]() |
| L'assut |
I com hem dit, el temporal a la platja és del nord-est (NE), el vent de gregal, el que habitualment aixeca més fortes onades i fa més destrosses. El vent també de protagonista com podeu observar en el video d'una veïna de la platja
Us oferim vídeos de Simat presos fa poc de temps
Gorg de l'Ast
Fontarda







Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada