La Mancomunitat de la Safor, a través de la subvenció "Impulsem Turisme" de la Diputació de València ha editat tres nous vídeos que promocionen el Reial Monestir de Santa Maria de Valldigna, el jaciment de la Cova del Bolomor i la Fundació Todolí Citrus de Palmera.
Els vídeos conjuguen la història, el patrimoni cultural i arquitectònic, la natura i l’agricultura en el seu vessant més turístic, i amb aquests continguts audiovisuals, des de la Mancomunitat de la Safor es pretén aconseguir una major visibilitat de la marca Safor Turisme a les xarxes socials i mitjans digitals per a promoure els nombrosos recursos turístics amb què compta la comarca.
Aquesta iniciativa es planteja com un material a disposició de mitjans de difusió i divulgadors, en format digital, i per a les jornades "Press Trip" per tal de facilitar-ne la difusió posterior dels recursos.
Jordi Puig, de Compromís, vicepresident 1r i conseller de turisme de la Mancomunitat de la Safor ha indicat que "aquesta acció és l’última de les que hem dut a terme els darrers mesos sota la marca Safor Turisme, com la Jornada de Turisme i l’actualització de la informació del web. Estem satisfets amb els resultats obtinguts i esperem que la feina feta contribuïsca a seguir consolidant aquest projecte turístic d’àmbit comarcal.”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada