El Club de Patinatge de Tavernes es va presentar ahir en un acte que va
tindre lloc en el pavelló d’usos múltiples i que va comptar amb la presència de
l’alcalde, Jordi Joan, i del president de la Federació Valenciana Eloy
Ramil Enríquez.
L’acte va
comptar amb la presencia dels clubs d’Oliva, Aldaia i Torrent, així com dels
components del club de la localitat que van eixir i la pista i feren les
evolucions disfressats.
L’alcalde
Jordi Joan i el president de la Federació Eloy Ramil, dirigiren unes paraules
al nombrós públic que va assistir a la presentació, on a més d’animar als
components i responsables del club davant aquest camí que ara s’enceta, l’alcalde
va recordar que estan acostumats a acudir a molts actes esportius, però el d’ahir
era molt significatiu perquè no es va tots els dies a l’acte del naixement d’un
nou club, com es el de Patinatge de Tavernes.
L’Ajuntament
havia disposat d’una tanca per protegir les patinadores de balonades i en breu,
segons es va comentar, hi haurà instal·lada una xarxa així com protecció a les
columnes del pavelló multiusos.
-





