La 2a edició Run Càncer de l'AECC Tavernes de la Valldigna tindrà lloc el pròxim diumenge 9 de Juny a la Plaça Major a partir de les 09:00h, amb la inscripció, amb el dorsal i la samarreta, i on es podrà gaudir de les activitats que oferirem abans de l'eixida.
Inscripcions: dorsal obligat per a participar a 3€ íntegre a la causa del càncer i samarreta opcional a 5€. Les inscripcions anticipades están a la botiga de César Esports Tavernes: C/Major Nº 10.
Recorregut del circuit: 4,5 Km caminant pel casc urbà del municipi. Eixida 10:00h.
Volem recordar que:
- En aquest esdeveniment poden participar persones de totes les edats i mascotes (participa tothom amb dorsal i samarreta).
- Amb la inscripció dóna pas a tindre-ho tot, obsequis i algunes sorpreses.
- Hi haurà de nou el concurs de la FOTO més ORIGINAL què ens fareu arribar al Facebook sobre l'event, amb les condicions per a poder guanyar i participar són les següents:
Inscripcions: dorsal obligat per a participar a 3€ íntegre a la causa del càncer i samarreta opcional a 5€. Les inscripcions anticipades están a la botiga de César Esports Tavernes: C/Major Nº 10.
Recorregut del circuit: 4,5 Km caminant pel casc urbà del municipi. Eixida 10:00h.
Volem recordar que:
- En aquest esdeveniment poden participar persones de totes les edats i mascotes (participa tothom amb dorsal i samarreta).
- Amb la inscripció dóna pas a tindre-ho tot, obsequis i algunes sorpreses.
- Hi haurà de nou el concurs de la FOTO més ORIGINAL què ens fareu arribar al Facebook sobre l'event, amb les condicions per a poder guanyar i participar són les següents:
. Si apareixen persones, tenen que tindre la samarreta i dorsal a la vista de la càmera.
. Per poder fer-la arribar a nosaltres i ser acceptada, tindrà que publicar-se al nostre Facebook amb l'etiqueta de lAECC Tavernes de la Valldigna Junta Local i amb el hastag #ApostemperlaVida que sols es podrà fer durant l'event.
. La FOTO ha d'estar com a màxim publicada amb el plaç de 3 dies després de l'event.
. El jurat serà la Junta Local, i a la setmana següent tindrà lloc el premi de la millor FOTO, serà la samarreta de la nostra Junta Local.
- Hi haurà un sorteig amb regals que tindrà lloc després de fer la volta a peu. Per poder entrar al sorteig has de tindre aquestes coses:
.Dorsal d'inscripció.
.Darrere del dorsal s'apunta el nom i cognom de la persona participant.
.Després hi haurà una urna per abocar allí el dorsal i es farà el sorteig amb una mà innocent.
- Per a la gent amb dorsal hi haurà fruita, bosses amb detalls i entrarà amb el sorteig.
- Si la mascota de casa participa ha de tindre també dorsal i així gaudirà de tot també.
- Estarà amb nosaltres la batucada Vall-tu-kà per gaudir de la bona percussió
- La Creu Roja de Tavernes tampoc faltarà, atents sempre al servici mèdic de la gent.
ORGANITZA: L'equip de la Junta Local de l'Associació Contra el Càncer de Tavernes de la Valldigna.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.