dimecres, 21 de febrer del 2018

Només queda el tram Tavernes-Favara en l'autovia A-38




Ahir van començar les obres del viaducte sobre el riu Xúquer dins del treballs de la variant Cullera-Favara de la N-332 i que tindran una durada de 4 dies.

Les obres, com hem dit, corresponen a la variant Cullera i  Favara de la N-332, que es convertirà en l’Autovia A-38 com a continuació dels trams Sollana-Sueca. Com ací hem explicat en altres notícies, la nova autovia transcorre pels termes municipals de Sueca, Cullera, Favara i Tavernes, i aquest tram té una longitud de vora 9 quilòmetres, pensat per a una velocitat mínima de 100 km/h.

Una vegada estiga acabada aquesta variant quedarà pendent el tram Favara-Tavernes que permetrà connectar amb l’autovia que ja hi ha en el terme de Gandia fins vora Xeresa, amb la qual cosa es podrà arribar més ràpid i millor a València.

A l’acte d'inici del viaducte van assistir representants de la demarcació de carreteres del ministeri, delegat del govern, alcaldes i regidors de les localitats afectades, essent el regidor d’Urbanisme, Josep LLácer, qui va representar l’Ajuntament de Tavernes.

El viaducte té 216 metres i un pes de 1.800 tones, format per elements metàl·lics de 30 metres de llargària que es munten sobre unes plataformes mòbils autopropulsades que es coordinen telemàticament de manera que s’avance l’estructura fins la posició definitiva. En conjunt, una obra complexa d’enginyeria.


Extracte de la notícia publicada a “El Periòdic.com”. Foto "El Periòdic.com". 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.