divendres, 23 de març del 2012

El govern municipal confia en poder estalviar 700.000 euros amb el pla de sanejament





El govern municipal vol estalviar 700.000 euros amb les mesures contemplades dins del Pla de Sanejament de l’Ajuntament de Tavernes, inclós dins del Pla de Sanejament Econòmico-Financer al qual obliga el govern de la Nació. Les mesures són necessàries atés la greu situació econòmica municipal.

L'aprovació del pla s'ha d'efectuar en el ple anunciat per al dia 30 i el passat dimecres es va deixar en la reunió sobre la taula quan la regidora Karina Vercher va dir que no havia tingut temps a analitzar les mesures, tal com publica avui el diari Levante-EMV. La regidora del Bloc, Llum Sansaloni, va proposar postposar la votació, la qual tindrà lloc els pròxims dies atés que el dia 30 s’ha de dur a plenari per a l’aprovament definitiu.

El pla contempla un estalvi a les arques municipals en les despeses corresponent al Capitol I del pressupost (Despeses de personal) i que actualment representa quasi la meitat del pressupost municipal.

La manera en què es vol aconseguir la reducció de despesa passa per l’eliminació de clàusules del conveni col·lectiu que va ser firmat en maig del 2007, en plena bonança econòmica i just abans de les eleccions municipals d’aquell any, però s’ha de dir que tots els grups votaren a favor.

I quines clàusules contempla el conveni vigent encara? Doncs entre elles podem esmentar: un augment de sous dels funcionaris municipals sempre segons l’IPC que representa un augment de 180.000 euros en sous; una assegurança de vida que té un cost sobre els 80.000 euros; ajudes per incapacitat temporal; ajudes socials a funcionaris amb fills minusvàlids; ajudes per a compra d’ulleres, pròtesis; més dies per assumptes propis dels que marca la llei...

Era l’any 2007 i la realitat molt diferent a la del 2012. Ara vivim una situació molt complicada econòmicament, amb un Ajuntament en pràctica fallida, i el conveni – i no entrem en discussions sobre la legalitat o no del mateix- no es pot mantindre  simplement per una simple raó: perquè no es pot pagar.

I a les xifres ens remetem: Deute total de la tresoreria municipal 6’4 milions d’euros dels quals hi ha un deute a proveïdors de 2’7 milions d’euros; un remanent negatiu de tresoreria de -4 milions d’euros i deutes amb els bancs de 16 milions d’euros. Vista la situació, el govern actual i pensem que Tavernes podem donar "les gràcies" al PP per la seua gestió.

L’alcalde Jordi Joan ho diu en el Levante-EMV: “No podem actuar com si res estigués passant. Els ciutadans vallers no entendrien que eixe conveni seguira igual”. Efectivament, nosaltres també pensem que els ciutadans no entendrien que davant els EROs a empreses punteres locals, de la crisi agrària i amb la construcció paralitzada, amb 1800 aturats....  es mantinguen els punts esmentats. I més si l’Ajuntament no ho pot pagar.

És clar que no es tracta de llevar drets laborals a funcionaris i, per tant, es mantenen les nòmines i els drets legalment adquirits. Simplement s’eliminen un conjunt de conceptes que a hores d’ara no es poden pagar.

Tot això es tractava en diverses reunions que culminaven dimecres, quan la regidora Karina Vercher deia que no ho tenia clar i es deixava sobre la taula. Una cosa que si sembla ser que tots tenen clara i que recolzaran per unanimitat partits i sindicats és l’eliminació de la pujada salarial segons l’IPC. Sembla ser que hi ha algun informe tècnic en contra i  sembla ser  que fins i tot mai no s’hauria d’haver aprovat ni aplicat, tenint en compte les lleis de congelació i reducció salarial.

La previsió del govern municipal és aconseguir un estalvi global de 700.000 euros a l’any a partir de les mesures que hem dit i a més, amb la gestió dels horaris dels funcionaris segons l’aplicació del decret recentment publicat pel govern de la Nació. Totes aquestes mesures afectaran uns 250 funcionaris i plantilla de personal laboral.

-

59 comentaris:

  1. Crec que en lloc de donar gràcies al PP pel deute que ens ha deixat més be caldria ficar en mans d´algun jutje algun del desficacis que s´han fet. Encara que tots sabem com està la justicia i encara que passe el que passe i hagen fet el que han fet, alguns no paren de traure panx...dic pit i en lloc de estar calladets es converteixen en assessors juridics amb carnet de tombola de llicenciat.

    Es curiòs, quan jo vaig estudiar dret et feien anar a fer exàmens orals amb torns de tres dies per cognoms i ara alguns carrecs de cert partit, pràcticament li porten el titòl a casa i passen a treballar directament sen se passar per les oficines del servef...és que son tan guapos i tan llèstos que com diu la cançò es mereixen "un principe o un dentiste". Llàstima que el princep siga Undargarin i el dentiste un llicenciat en odontología de cert partit XD.

    De vegades crec que visc a Andalucia i que açò no és una comunitat sinò el cortijo del senyorito.

    ResponElimina
  2. Molt bé en llevar beneficis afegits als treballadors de l'Ajuntament. Hauria haver sigut de sempre. Les millores per a tots els treballadors, no només per als funcionaris.
    Però, esteu segur que els han llevat tots?
    Perqué la policia fa 200 hores anuals menys que els seus altres companys de feina?
    Perque el tripartit (o almenys Bloc i SOE) no proposen ja llevar-los este privilegi que denota agravi comparatiu cap els altres treballadors?
    No feien falta més policies i quasi la totalitat d'hores extra les feien els mateixos?
    La solució està clara.
    O ja mana més la policia que els polítics?
    Açí també tens l'ocasió de ser alcalde, Jordi.

    ResponElimina
  3. A veure i els 300000 euros de la " Manco" Aixó no? Vinga tots sou iguals.

    ResponElimina
  4. Ni igual ni pareguts. A la "Manco" ja li han pegat els seus retalls.

    ResponElimina
  5. 700.000€ entre 250 treballadors de l'ajuntament = 2.800 € per treballador.

    No esta mal la retallada

    ResponElimina
  6. Anem per pams, quan pugen els interesos del deute una vegada concedits tots els credits?
    Matemàtiques...si l'interés deute >700.000 el retall només serveix per als interesos i en breu començarà de nou la tendència alcista dels tipus, amb aixó no avancem, qudem igual.

    Aquesta vegada no he sigut jo qui parlava dels avantatges dels funcionaris de ajunt. Tavernes.... a la fi cadascú al seu lloc.

    Deixant de banda els treballadors, que fem amb el clero, i associacions 100% subvencionades que estan per estar, i les festes i boatos .... seguim igual o pitjor, però, ara no queda més que escollir
    si (inversions com fins ara)
    ->
    (pujada impostos ciutadans
    vs
    retallar als treballadors)

    altra tema seria plantejar sol.lucions a problemes com el vergeret, parking i piscina....q sinó enguany...algun any algú hauria de fer alguna cosa (i no dic que siga "culpa" de l'actual govern)

    pd: espere les publicacions del deute de l'ajuntament que no fa massa publicava l'oposició (abans) a verure com anem i com de moment les previsions del deute per a fi d'any. Aquesta volta procuren no mesclar despesa amb pagaments crec hi havien vora 600.000 descuadrats

    ResponElimina
  7. pd: espere les publicacions del deute de l'ajuntament que no fa massa publicava l'oposició (abans) a verure com anem i com de moment les previsions del deute per a fi d'any.

    Dins de la noticia hi ha dades sobre el deute. I per a previsions, caldrà esperar el pressupost 2012.

    Una cosa tenim clara: ningú no es tira pedres al seu teulat i si no es pot fer res perquè "euros" no hi ha, doncs això no es fa res. Hem de pensar que també voldrien tindre ara Plans E i poder fer alguna coseta.

    ResponElimina
  8. No culpe a l'actual govern de la situació econò., ni en broma, però, a ells els toca d'arreglar-ho.
    Però, la teulada no és de l'alcalde ni de l'ajuntament, la teulada és dels veïns i en la situació actual les predres no cauen allí dalt, sinó q ens cauen al cap de molts.

    2800€ prou retallada?..no ho sé.... també podriem dir, estem pagant 2800 € anualment més, de mitja a cada funcionari per coses que altres ni somniariem (innecessaries)?

    250 funcionaris vol dir q per cada 20 treballadors(5000 aprox 2011) de tav ha de mantindre la seua família i a 1 funcionari... a q dona k pensar. Altre tema qui i xq treballa allí...q també puc donar per a salar..però no ve a compte ara.

    clar a banda, cada 11 xiquets un mestre i en sanitat no ho tinc encara... (sumali) després justicia, polítics, exercit, sindicats, subvencions a empreses, .....

    En quant a la informació financera de l'ajuntament, jo entenc que la informació lluny d'anar contra equip de govern, ben explicada, pot servir per concienciar aqulla gent q no para de demanar tot tipus de serveis berbenes, promocions, campanys, escoles d'adults, más a la CR, més al Clero, .....i no dic qu ho tallen ni paregut, però, agrade o no , cal racionalitzar la despesa malgrat del gran cost polític.

    ResponElimina
  9. Silmin, please, cada 11 xiquets un mestre? Ratio 1/11? Estaràs parlant de Suecia perquè ací.... ni de conya.
    Això no vol dir que hi haja alguna classe en un poble determinat (¿potser parles d'una classe del poble veí?) on això es puga donar, però la mitjana general 1/25 i com deia aquell ¡y subiendo! que ja s'anuncia augment general de ratio per seguir retallant.

    I t'ho diu qui tots els dies es "baralla" amb vint-i-quatre, cadascun/a d'un pare/mare diferent.

    ResponElimina
  10. Molt be KARINA,vaig estar a la comisio i vas estar de categoria. Per que no es baixen els preus de les hores extres que son monumentals,sobretot de policia! Dona canya karina,se que estas al costat dels treballadors despues de tot el que vam dir els funcionaris. Ara que pots fer el que cregues ja que tens molt de poderio no deixes que fajen el que vullgen per que vist el que va pasar molts estavem en contra de lo que bloc i psoe volien fer. Com vas demostrar tens valor i penses en mosatros.

    ResponElimina
  11. Sembla mentira que un funcionari que te una quantitat de privilegis que no tenen els demes treballadors ni els demes funcionaris d'altres pobles diga això. Ara jo estic convençut que no estigueres en la reunió ni eres funcionari. Peperet?

    Karina no pot recolzar un conveni amb tants privilegis i que paguem la resta de treballadors del poble amb els nostres impostos. O siga que va en contra de la resta de treballadors.
    Que bonico! Quan hi ha families que no poden menjar, amb els seus impostos es paga l'assegurança de vida i ajuda per a ulleres, protesis i demés als funcionaris, quan hi ha familia que no tenen cap ajuda per a familiars minusvàlids han de contribuir amb els seus impostos a pagar ajudes per a funcionaris. ¿Tu de que vas? Vergonya, cavallers, vergonya

    El que ha de fer Karina es demanar als socis de govern que els funcionaris tornen les quantitats que han estat cobrant de demés els darrers anys per eixa igualació a l'IPC, perque l'unica cosa que feia era burlar amb una presumpta il·legal la congelació salarial que tenen la resta de funcionaris.
    I el que han de fer els funcionaris és oblidar-se de corporativisme que en estos moments no està la cosa per a privilegis.

    ResponElimina
  12. privilegis???doncs dis-li a Evarist o a Josep Llacer o a Jordi que són tots mestres que renuncien al 100% de la baixa en compte del 70 o 80% que cobren els funcionaris dels ajuntaments, o que renuncien a les vacances de nadals, falles, pasqua i altres ponts que ja no són xiquets i molts altres drets i privilegis que tenen que altres treballadors no tenen. A PREDICAR AMB L'EXEMPLE, HIPÓCRITES. FORÇA KARINA

    ResponElimina
  13. Jo també sóc funcionari23 de març 2012, 20:49:00

    El recorde que els funcionaris de l'ajuntament de Tavernes a partir del tercer més de baixa continuen cobrant el 100% i no el 70% com els demes funcionaris. Aixo que tu dius de LLàcer, Evarist o de Jordi és al revés.

    I quan a les vacances, dius una fal·lacia i ho fas amb ganes de fer demagogia. Cadascú compleix l'horari i te les vacances que li marquen per lli, siga el ministeri o la conselleria. No faces demagogia que ningú es tria i es posa les vacances o l'horari laboral com li ve de gust, per no dir alguna cosa més grossa. Les hores lectives, les dies de treball les marca l'Administració i no el treballador-funcionari. No sigues demàgog.

    I sí, i tant que són privilegis í exclusius dels d'ací, nomes els tenen els funcionaris municipals de Tavernes, una assegurança pagada per l'Ajuntament, o siga pel poble; ajudes d'ulleres, protesis, etc. pagada per l'Ajuntament, o siga pel poble; més dies per assumptes propis que també els paga l'Ajuntament o siga el poble; ajudes si tenen algun fill especial, que paga l'Ajuntament o siga el poble.
    Tots eixos PRIVILEGIS no estan contemplats en cap lloc per a la resta de funcionaris.

    Tu saps el que passa i que voldrien els funcionaris de l'Ajuntament de Tavernes? Això que alguns ja han dit i diuen sense amagar-se: Que si estem en crisi que deixen de fer coses en falles, que no facen teatre, que no facen cap festa, que eliminen festes del poble, que no es facen convenis amb cap club esportiu o entitat del poble i.... LO MEU QUE NO M'HO TOQUEN.

    Jo també sóc funcionari i a mi m'han aplicat totes les congelacions i reduccions de sou i sexenis que han volgut. Als funcionaris de Tavernes no, perquè se'ls ha pagat segons l'IPC quan això ol a cosa que no potser. I si no podia ser que ho tornen, poc a poc però que tornen el que han cobrat de demes des del 2007.

    ResponElimina
  14. Pena i vergonya em dona la societat en la que visc, i encara més si aquesta és de gent que s’alegra quan a un treballador siga d’on siga, li retallen qualsevol dret que li ha costat aconseguir durant molts anys. I es que el funcionari no s’alegra quan tanquen una fàbrica, tiren als treballadors o li retallen drets; no! el funcionari no!. Una gran part dels funcionaris no ha parat de manifestar-se en defensa dels drets dels treballadors. A més els funcionaris no han tingut cap pujada de sou des de fa molts anys, prou abans de la crisi, i han estat callats mentre la resta (paletes, llanterners, operaris, etc) s’omplia les butxaques a mans plenes en l’època de bonança. Però quant es penseu que cobra un funcionari? la gran majoria no arriba als 900 euros. Que no vos enganyen!
    I este tipus de comentari també demostra una incultura terrible, donat que la figura del funcionari -a la que tant poc es vol- no es altra cosa que garantir la legalitat, cosa que crec que tots reclamen. I aquesta funció sols pot fer-se si no es té por a perdre el lloc de treball si al polític de torn no li agrada el que diu o el que fa. No s’entén un funcionari independent si no té un treball fix. I si s’han fet il•legalitats és perquè, aquells que han pogut exigir responsabilitats en el jutjats, no ho han fet; el funcionari no està legitimat, però si els partits de l’oposició. D’informes emesos pels funcionaris no els en falten.
    I per altra banda, a mi en sembla molt bé que retallen als funcionaris, però no he escoltat en cap moment quina és la retallada que va a fer-se Jordi Juan i tots els que estan xuplant de l’ajuntament en estos moments de crisi i necessitat de salvar les arques municipals. No he sentir criticar que en la Mancomunitat de la Valldigna, des de finals del 2011, el Sr. Alcalde ,Jordi Juan i els altres, s’han posat a la butxaca 200 euros per cadascuna de les reunions -en total un mínim 600 euros per cap al mes- quan abans era una quantitat simbòlica. Sí, sí, la Mancomunitat ha tingut retallades, però com sempre dels sous dels funcionaris. I estic content, molt content, ja que aquesta retallada ha anat a parar a les butxaques del polítics. Que trist, senyor.

    ResponElimina
  15. jo també soc funcionari
    una pregunta per a tú?
    Quan estas de baixa que cobres?
    el 100 %?
    Pues no es legal
    Que t'apliquen la legalitat, corre a reclamar-la.

    ResponElimina
  16. Si no em falla la memòria els polítics local es van abaixar el seu sou només començar la legislatura. Que promte oblidem les coses (que ens interessen, clar)!

    I també, si no em falla la memoria que crec que no, pense que si el president de la Mancomunitat es veritat que cobra 600 euros al mes, que ho dubte perquè suposaria fer tres reunions al mes, haurem de donar-li les gràcies perquè ell cobra per assistencia a organs i reunions i si no va no cobra, cosa que no feia l'anterior: fixes 1500 netes al mes la qual cosa supose que representaria més de 2000 brutes amb SS i a abanda i a més la secretaria particular que no se que costava. Molta diferencia no creus? i una bona retallada al mes no creus?

    ResponElimina
  17. Per el Anonim de les 12;38 del 23/03/12, si tanta informació tens, perquè no expliques perquè hi han funcionaris a la casa Copnsistorial que cobren la catalogació i altres no?: per eixemple els Policíes, Aixó també es por dir agravi comparatiu, i son tres anys atrassats.

    Finalitze diguen el m ateix que tu;
    Açí també tens l'ocasió de ser alcalde, Jordi.

    ResponElimina
  18. A vore si s'informeu un poc millor per que les ajudes per protesis i perr ulleres ja fa anys que s'han acabat per als funcionaris de l'Ajuntament.

    ResponElimina
  19. Funcionari Ajuntament24 de març 2012, 0:11:00

    Tot el que a'ha aconseguit pels funcionaris ha sugut a base de moltes negiciacions, no hem furtat res a ningu, ojala s'arreglara tot si ens fan els retalls que pretenen, pero com aixo es impossible, mes val que es retlen amb altres coses, per que som trevalladors i pares de familia. I qui tinga enveja haver-se presentat a unes oposicions i haver aprovat com la majoria dels que estem en l'Ajuntament i nosaltres tambe paguem impostos com tots

    ResponElimina
  20. Tot el que els treballadors hem aconseguit s'ha fet a base d'esforç i negociacions i moltes vagues des de fa 30 anys, això no ho oblides.
    Eixe no és el problema, sinó aquelles coses que tu i la resta de funcionaris de l'ajuntament sabeu que no son normals, començant per haver cobrat des de fa uns anys augment del sou segons l'IPC quan la llei de retribucions de la funció publica deia congelacions a tots. Això diu molt poc de la vostra solidaritat amb la resta de treballadors.
    Tot el demés son millores circunstancials que no generen drets i si ara no es poden pagar, no es paguen.
    Per cert eixos pactes o convenis que contemplaven eixes pujades encobertes i demes ajudes o modificacions laborals ¿han passat per delegació de Govern? Crec que hi ha obligació de passar-los ¿S'ha fet? Si no s'ha fet ¿per què no?
    A mi la meua empresa no em paga una assegurança de vida, per exemple.
    No crec que el govern vaja a tocar-vos cap dels conceptes de la nomina ni res d'allò que siga legal. Simplement les coses que no estan massa clara i no hi ha obligació legal de pagar-les.
    I ja vindran temps millors, per a vosaltres i a per a tots.

    ResponElimina
  21. Si no creus que es veritat, els 200euros de les reunions de la Mancomunitat de la Valldigna, les quals son mínim tres al mes, mira el BOP de núm. 240 del 10/10/2011, i son tots, que ho sapigues. Per si no tens acces, ho copie, literalment, A més, m'agradaria que si tens ocasió li pegares una miradeta als punts que tenien que tractar, no cap, donat que no te contigunt eixa mancomunitat:
    Secretaria General
    Anunci de la Mancomunitat de la Valldigna sobre determinació del règim d’indemnitzacions dels membres del Ple per
    assistència a les sessions del Ple i altres òrgans necessaris.
    ANUNCI
    El Ple de la Mancomunitat de la Valldigna, en sessió extraordinària celebrada el dia 20 de setembre de 2011, va adoptar, entre d’altres, l’acord
    d’aprovació del règim retributiu per assistència efectiva dels membres sense dedicació a les sessions dels següents òrgans col·legiats de què
    formen part:
    ÒRGAN COL·LEGIAT QUANTIA EN EUROS
    Ple de la Mancomunitat 200 €
    Junta de Govern de la Mancomunitat 200 €
    Comissió Informativa Permanent General i Especial de Comptes 200 €
    Estes quanties s’augmentaran anualment en el mateix percentatge que s’incremente per al personal al servei de l’administració local.

    ResponElimina
  22. ANÒNIM 1.

    Anònim 21:58,
    tinc la informació que tinc,sé de la catalogació,però no sé si per això alguns cobraven un plus ni si ho cobraven tots.Parle del que sap tot l'Ajuntament, que no vol dir que jo estiga enterat de tot.
    Pel contrari, hi ha amics del Bloc i d'este blog que no parlen tot el que saben:ahí està el misteri de les 200 hores menys de la policia que no saben/volen comentar.Ser polític pot ser incòmode, per això dic que Jordi té l'ocasió de demostrar ser bon alcalde.
    En el tema de Ajuntament vs empresa privada,dir que tot semblen envejes.Jo no treballe a la pública,però hi ha un estatut dels treballadors(que tant de bò es complira sempre) i convenis sectorials signats pe treballadors i patronal.Seria just per a tots els mateixos drets,malgrat que l'estatut siga un mínim,però si la llei deixa que els sindicats treballen sectorialment,ho hem d'acceptar.
    De totes maneres el que preocupa més als treballadors no seràn 700.000 € sino els 2M que volen retallar Jordi i Evarist dels treballadors.Però com açí sí que afectarà a molts vallers,estan esperant a les rebaixes de Rajoy,només passen les andaluses.Per això fan ara autobombo del retall de drets del personal,per no parlar de la grossa vé després.I el PP,com que llevar aquests excesos és popular,ara no fa costat al treballador.Més avant ja vorem si s’absté o es posa amb el proletariat.

    ResponElimina
  23. ANÒNIM 2.

    Anònim de les 18:52,
    Sàpigues que com va dir Napoleó,l'enveja és una declaració d'inferioritat.Voldria voret en un comité d'empresa negociant pels teus companys.Segur que la patronal de seguida et feia encarregat!! Ara resulta que el treballador que està millor que tú s'ha de baixar els drets fins els teus Jo no et conec, però de segur no voldries tindre els drets del meu treball,però per això no em queixe a tú ni als teus patrons.Hem de recolçar les millores i aspirar a igualar-les tots, però amb els diners nostres ja no ens agrada que ho faça l’Ajuntament(si treballant fora d’ell, clar).
    El mateix que passa a alguns progres,que com ara manem i som “empresaris” ja no ens sembla bé a casa nostra el que exigiem des de fora. Per ara només s'ha salvat Karina: Serà perqué ja no representa cap partit i pot dir el que vullga?
    La prova la teniu a este mateix blog que es declara progre: Noticia sobre la vaga i els motius per seguir-la (contra el PP, clar) i més amunt aquesta notícia,on es retalla(rà) seriosament els drets (i llocs de treball) del proletariat a l'Ajuntament (a favor del Bloc-SOE, que es preocupen molt per l'estalvi local).
    I si tan valent i just eres,anònim, fes tú el que li demanes a Karina:si els treballadors tornen l'IPC, tú torna el que cobres de més respecte el mínim interprofessional,i així seràs el més solidari del poble. Que bonics els exemples amb els diners dels demés!!

    ResponElimina
  24. ANÒNIM 3.

    A l'anònim de les 21:27, dir-te que el diàleg duu diferents punts de vista: jo tinc entés altres coses de les que tú dius, o es que ens marejen amb les dades. Ara bé, cura quan dius que els polítics s'han llevat sou: crec que ha estat un míser llavat d'imatge, quan el pressupost pràcticament han quedat igual que altres legislatures.Amb igual regidors i mateixes dedicacions,qui s'ha baixat el sou i en quant,si els diners a gastar són els mateixos? L'únic que han rebaixat són les comissions,i clar,si es reuneixen menys,cobren menys (el que es treballe en 10 o 15 minuts de reunió ho deixe a consideració de cadascú).
    I sobre la Mancomunitat,sí venen a cobrar els 600 € de mitja,crec que en pocs dies es celebraràn 3 reunions (200x3=600). Dis-li sou o com vullgues, també ho paguem els vallers dels nostres impostos.Lamentable que compares a Jordi amb actituds anteriors per fer-lo més bonic. A mi em dona igual les desfetes d'abans, em preocupa el que es fa ara amb els nostres diners.

    ResponElimina
  25. ANÒNIM 4.

    Respecte als anònims de les 18:29 i 21:11, dir-vos chapeau, heu estat del més encertats, ànims en la vostra lluita.
    I per als malpensats que sempre penseu en partidisme/amiguisme dir que no soc ni tinc amics polítics,ni sindicalistes,ni empresaris,ni treballadors de l'Ajuntament, ni soc perroflauta :):)
    Deixem-ho en ciutadà valler preocupat.

    ResponElimina
  26. Pense que simplement s'està informant d'un conjunt de ¿drets o privilegis? que no pareixen estar massa clars i que pel que es veu tampoc hi ha cap obligació de pagar-los perquè si ha haguera obligació no es retallarien. No son tontos els que manen per saber que això els ho tombarien amb qualsevol contenciós.

    S'ha preguntat si el pacte del 2007 seria legal i jo afig si hi ha algun informe sobre el mateix i que diu. ¿Hi ha obligació o no de pagar l'assegurança, de concedir dies extres personals...)

    Sembla ser que també tota la disputa se centra en un tema: els interessos particulars de 250 persones front als interessos generals de 18.000 vallers que tenen l'Ajuntament en "quiebra" i amb un govern que potser en este cas concret està mirant pels interessos generals, per salvar el barco, i no per particulars, i cal tindre en compte que no es toquen nòmines.

    ResponElimina
  27. demanaven explicacions sobre 1/11
    http://www.educacion.gob.es/dctm/ievaluacion/indicadores-educativos/e4.2-definitivo.pdf?documentId=0901e72b805443e0

    sobre 600€ de la manco, aixó es mínim per al president al mes(o 400), però, són distints membres i per tant son vora 2400 € al més a repartir entre carrecs que ja cobren cadascú en el seu ajuntament.

    En quant a les enveges, per mí si volen cobrar 5000 € al més per treballador me la fot, millor per a ells, però a mí que no em pugen aigua, fems, ibi, impost circulació, gual, com pujarà tot enguany, si vull certificat de no se q :paga, q vols altre paperet: paga ... i si volem que em retallen serveis, però jo encara estic bé i podria fer front, però hi ha gent que esta cobrant 426 € o menys... com van a pujar-los els impostos? estem grillats?

    I això k diuen molts perro-flautes de corbata,"qui més té que ho pague", els que tenim sou de 1200€ acabem pagant per nosaltres i per als que tenen menys, els de dalt sempre s'escaquejen i ja hi ha prou, a l'hora de pagar tots igual, qui no tinga diners q regue estic fart de 1200 a la fi tinc q pagar impostos per dues persones per mi i x qui menys té, que em sap mal però les classes mitges ja estem sobre mínims.

    Això sí, eixos 1800 aturats ara podran anar a jugar futbet, petanka, rocodrom, fer gimnastica, escola adults, piscina (si de cas), correr amunt, volta a peu, bici, moto, patinet, concurs de lectura,escriptura,pintura, q si carites, música, balls popular, orquestra valldigna, ...... inversions productives q açò s'ensorra i sinó, que volen seguir per la via facil: LA FOTO, perfecte, però crec qeu tinc dret a defendre allò que és meu, a que

    NO M'APALLISSEN A IMPOSTOS

    ResponElimina
  28. Estic ben informat i els funcionaris municipals de Tavernes cobren ajudes d'ulleres, protesis... sí que es veritat que no en cobren de dents i boca.

    Quant a la mancomunitat la suma del que puguen cobrar al mes els tres alcaldes (i dic puguen perquè tots els mesos no n'hi ha reunions) és ara molt més menor que el que cobrava l'anterior president però amb la diferencia que l'anterior cobrava 14 pagues segures a l'any i ara només es cobra per comissions fetes i no se'n fan 12 a l'any. També s'estalvia la secretaria, filla d'una regidora del PP de Tavernes. Eixos 200 euros son en brut, no en net, o siga que una reunio al mes serien 600 euros bruts al mes de tres alcaldes i no 1500 nets al mes anteriorment.

    ResponElimina
  29. Quan una persona parla d’un tema concret i s’atreveix a donar dades i fer càlculs, desmentint el que una altra ha dit, la primera cosa que ha de fer es informar-se. I si no, callar. Jo no parle de física quàntica atés que no en tinc ni idea. I si parlara, abans m’informaria, de segur; no donaria xifres a l’aire dient “supose”.
    Per primer, no sé qui t’ha informat però ni eixa persona ni tu teniu ni idea. Els funcionaris de l’Ajuntament no cobren per ulleres ni coses paregudes, i no està gens bé afegir on no hi ha, no sé si bé o mal intencionadament, allà la teua consciència.
    En segon lloc, d’acord amb la Llei, la Mancomunitat és una entitat local igual que l’Ajuntament. I estes entitats es creen per a prestar serveis de forma mancomunada. I he dit serveis. Han de tindre competències (també està en la llei). En el seu dia, i conforme als Estatuts de la Mancomunitat la de la Valldigna, estava previst la assumpció per aquesta de determinats serveis per a prestar-se mancomunadament, cosa que no s’ha fet. Així s’ha quedat en una entitat que no serveix per a res; bo sí, per fer alguna coseta: que si una cursa de no se què, que si un llibre de no se quants....... Tot plegat, que si ho fera l’Ajuntament de Tavernes ell a soletes, guanyaria diners, mentre que ara Tavernes paga vora 300.000 euros per a res, ja que l’Ajuntament, a més, d’eixa quantitat continua tenint la totalitat dels servies a prestar per ell mateix. Ui, perdó! que això no ens preocupa, ho havia oblidat, sols ens preocupen els funcionaris.
    Y encara que no preocupe, vaig a continuar explicant cosetes que crec que estaria bé que tot el món conega, com ara que la Mancomunitat ha de tindre competències. La Llei ha previst que els polítics tindran temes que tractar i decisions que prendre per a la prestació dels serveis, per la qual cosa obliga a fer un plenari mensual. A més, previ al plenari es obligatori passar per la corresponent Comissió i la reunió de la Junta de Govern. Dons bé, ena agrade o no, han de reunir-se obligatòriament tres voltes al més , el que fa un total de 600 euros per membre, xifra que tindràs que multiplicar per 12 mesos. La pena, i el que em dona vergonya, és que cobren per a no res; poc tindran que parlar tots el mesos atés que no exerceixen cap competència. Evidentment, el legislador, quan va establir les sessions, no pensava en una Mancomunitat com la que tenim. I allò mes greu és que, tot i que estes persones ja cobren dels seus Ajuntaments respectius, sent conscients que no tenen treball en la Mancomunitat, es posen de sobte 200 € per a cadascú. És una acció molt lloable en època de crisi i dona molta credibilitat, i més quan eixes persones li lleven drets als seus treballadors. Espere que no vagen a la vaga, donat que fan bo a qualsevol de la patronal
    I per acabar, ja està bé de dir que a cada funcionari suposa la quantitat de 2.800 euros. És MENTIDA! Torne a dir-ho, informar-se és de persones decents. I em consta que els funcionaris no s’han negat a determinats retalls, però si demanen una contrapartida. I la contrapartida no és altra que una millor gestió i menys despeses supèrflues. Al funcionari, el que li pareix una pena és que sols li preocupe a la gent si un funcionari té un o altre dret, i no li preocupe gens en que es gasten els diners, en que no es demane una bona gestió dels recursos en tots els aspectes, en que no es demane que els serveis bàsics siguen prestats amb eficiència i eficàcia... Sols ens agrada la despesa inútil i supèrflua, ens torna bojos l’ostentació.
    Doncs bé, us anime a continuar així, després plorem. Ai mare.

    ResponElimina
  30. Si el govern no toca nòmines, d'on venen les queixes? Si haveu estat cobrant més per la iguala a l'IPC saltant-se per damunt la congelació salarial als funcionaris ¿tornareu el que haveu cobrat de demés?

    Parleu de drets adquirits ¿Quins drets? ¿legalment adquirits o de tapadillo? Ha passat eixe conveni per Delegació de Govern? Que diuen els informes tècnics? Eixos drets no existeixen legalment, perquè no han estat mai en cap document legal. Algu ho pot aclarir?

    I com aquell: Si l'Ajuntament us els va donar sense estar obligat, també els pot llevar. I agraïts havieu d'estar pel temps que se'ls haveu disfrutat.
    I torne a dir: no vos toquen la nòmina ¿que més voleu?

    ResponElimina
  31. Que coses més rares. Atacar als funcionaris pot donar alguns vots a curt termini (per cert ara no hi ha eleccions) i perjudicarà al tripartit a mitjà termini per que tots sabem que la culpa d'allò que passa no són els sous dels funcionaris (a més el PP és qui millor capitalitzarà el desconent contra els funcionaris como fa temps que fa l'Aguirre a Madrid).

    Que Evarist o Víctor filtraren al LEVANTE la reunió encara s'entén menys ja que donar a conèixer que Karina o Carmen entre d'altres no estan al 100 % d'acord amb les mesures proposades per Jordi no té cap sentit.

    A més, la gent que som d'esquerres no vegem mal que un treballador tinga una ajuda extra si té un fill discapacitat i entenem que darrere un atac a les condicions dels funcionaris s'amaga el desig d'empitjorar encara més les condicions de la resta de treballadors.

    ResponElimina
  32. Ni Víctor ni Evarist ni cap membre del govern municipal varen filtrar res al Levante-EMV. Això t'ho puc assegurar. No sé d'on el traus això.

    ResponElimina
  33. No val la pena parlar més. La burrera, incultura, egoisme e ignorància es tan grannnn, que no val la pena perdre temps en discutir en este blog. Cadascú que carregue en lo que li toque, este es el pais que volem i tenim.

    ResponElimina
  34. Allò que haurà d'abordar immediatament el govern és un pujada moderada de l'IBI i la brossa ja que el forat deixat pel PP no va a poder ser eixugat amb retallades als funcionaris i cal continuar invertint en el poble.

    El que caldrà vigilar és que la pujada siga justa, no perjudique a les famílies amb menys recursos i que el resultant es dedique a reduir els deutes per a evitar la sangria inútil que suponen els interesos dels deutes heretats.

    ResponElimina
  35. En funcionaris com els que entren en aquest debat ens mereixem això icrec que més. Els sindictas tan atacats per la dreta, ja he dit que no cal ficar-se uns contra altres.
    Que hi ha altres formes d'eixir de la crisi es deveres i cert, però hem triat que ens traga el PP i ens obliga, vulgam que no, a pendre certes mesures. Coneixedors del tema, demane als funcionaris treballadors, aquells que anem a fer vaga, a que reduim el nostre sou per salvar tot el que demanem, alguns desafortunadament li diuen privilegis.
    Hem de baixar de tots els capitols, precís per tindre les ajudes que ens portarà el govern central. Hem d'atendre el deute exagerat que te la nostra societat vallera respecte al propi ajuntament: quan ens deguem d'IBI, d'impostos etc. Si no ens donem compte de la situació; no mereixem eixe debat entre nosaltres, torpe i sense sentit.

    Sols una vaga com cal farà canviar el que el PP ha anat canviant quan deia que no canviaria, el dèficit. Hem de fer una vaga fenomenal per a que canvie el marc general de l'economia. I ací es qüestió de tots i totes les funcionaries que es consideren treballadors i treballadores no quedar-nos atacant-nos uns a altres, gant tan formada eductaivament, ja que el que fem és que els corruptes es riguen de tots i totes.
    Deixem fer a les nostres autoritats locals i vorem com la solidaritat i les classes populars van lligades per a vencer a l'autoritarisme econòmic, sols el mercat, i la corrupció tan forta que hem tingut i que des d'el propi Fabra sense força volem atacar.

    Jordi amb decisió, manant i sense interferències dels mercats i lobis de tot tipus..

    ResponElimina
  36. No val la pena parlar més. La burrera, incultura, egoisme e ignorància es tan grannnn, que no val la pena perdre temps en discutir en este blog. Cadascú que carregue en lo que li toque, este es el pais que volem i tenim.

    Molt lamentable eixes valoracions.

    ResponElimina
  37. Perqué la Cotorra censura el blog? perque no li convenen a la seua linia editorial els comentaris?
    On està la llibertat d'expressió?

    ResponElimina
  38. Per què dius mentires? Tu creus que, després de vore i llegir tots els comentaris que hi ha publicats, algú va a creure's que n'hem censurat algun?

    Només cal repassar-los i rellegir-los per comprendre que estas mentint perquè n'hi ha algun que ¡tela marinera, no són lloances ni alabances al govern actual.

    ResponElimina
  39. He de dir que pensava que no em publicarien, pero ha publicat. I com a mí, m'agrada la veritat, ho dic.La cotorra no m'ha censurat. I no soc fan de a cotorra, que conste!.

    ResponElimina
  40. Jordi,si tan bueno eres y quieres que TAVERNES salga dela deuda que tiene, porque no empiezas por recortarte tu tambien el sueldo,en vez de ir subiendolo mas y mas,1500 por aqui 600 por alla 300 de los plenos, mas el sueldo de profesor, con todo esto ya podrias pensar tu, y los de tu alrededor que mas o menos estan por esos suledos, en ha haceros unos magnificos recortes que desdeluego vuestro bolsillo no lo notaria mucho.Que cara mas dura que teneis todos los politicos,solo mirais por vosotros

    ResponElimina
  41. La primera cosa que hauràs de fer es assabentar-te bé de les xifres perquè no coincideixen amb les nostres.

    Perquè tenim entés que els regidors i alcalde amb mitja dedicació de 1.500 res, un poc mes de 1000. I de 300 per plens, res de res.
    A banda que es cobra 230 euros, cal saber que ni l'alcalde ni cap regidor amb dedicació a l'ajuntament cobra per plenaris i comissions. Per tant rebaixa i prou.

    ResponElimina
  42. Realment importa el k cobre? a mí me la refot, al respecte, simplement em va sentar molt mal aixó de "mercenari polític", perquè al meu parer dona a entendre que no és professió, ni temps ni dedicació i qualsevol ho pot fer (així ens va en tots els àmbtis territorials). I l'altra que no "cobra gens, ni d'ací ni d'allà", cobra el q cobra i a uns pot sentar bé o no, i els d'abans cobraven el que cobraven .... la questió, quines polítiques apliquem i com ho deixem?... evidentment ells manen i ells esculliran el que faran... però ací tenim i tenen l'oportunitat d'escoltar i de dir la seua lliurement...així que acabem com acabem, és una bona forma d'entendre i comprendre al teu veí i sobre tot de reflexionar.
    En quant a la censura, jo he tingut uns quans escrits que no s'han publicat i crec que conseqüència d'errors del full web, pr si això tranquil.litza a uns quants, abans solia passar més amb l'anterior sistema.
    ara al tema...
    Eixe que diu "els que som d'esquerres....", d'esquerres hi ha moltes, i exia manera d'entendre l'esquerra no és l'única per sort.

    ResponElimina
  43. Ja ho deia, no se qui, no mireu a la cara quan parleu, parleu d'estòmag. I quan parla el cor cal d'eixar callada la ment.
    Però no puc, fareu que els corruptes aacaben diguent corrupte a quie lluita ocntra la corrupció. MIreu els policies que han denunciat els corruptes o els jutges que han intentat detindre`ls a tots. Eixes paraules que digueu acaban amb els actes dels autèntivs corruptes.
    Jordi contra la corrupció i estos que mal parlen ni un mirament, per fa.
    I algun dia quan el poble vulga tindrem la justícia d ela nostra part.

    ResponElimina
  44. silmin ha dit:
    En quant a la censura, jo he tingut uns quans escrits que no s'han publicat i crec que conseqüència d'errors del full web, pr si això tranquil.litza a uns quants, abans solia passar més amb l'anterior sistema.

    Gràcies silmin. Saps que no és el nostre estil censurar sinó admetre tot tipus de crítica POLÍTICA, DE LA GESTIO. Això sí, sempre hem dit que no publicarem comentaris despectius, etc. ni que tractes assumptes personals, cosa que no és el teu cas.

    ResponElimina
  45. Vamos a ver señores, en toda empresa, y el Ayuntamiento lo és, existen las negociacione entre los trabajadores y la patronal, en este caso, los representantes politicos. También en toda negociación, existe el yo te doy esto y tu que me das. En el mismo orden de cosas, no creo que los represenmtantes del Ayuntamiento, en su momento cuando negociaron lo del IPC, etc, estuviesen en Bavía, vamos digo yo.

    Ya quisieran muchos trabajadores, tener en sus filasa los representantes sindicaless que en su momento negociaron los pactos que se aluden, jeje, para mi quisiera yo a esos sindicalistas, así que por mi parte un urra bien grande para ellos.

    En el mismo sentido nos llenamos la boca, criticando unos logros sociales, por parte de determinados trabajadores, y nos unimos como lobos para quitarles eseas mejoras, cuando en realidad lo que deberíamos hacer es conseguir lo mismo. En fin la envidia es muy mala y es el deporte nacional.

    Sin embargo, ¿quien no conoce a alguien que mientras trabajaba, cobraba el paro?

    ¿Quien no conoce a alguien que empadrona a sus hijos en casas de.........., para conseguir prevendas que no le corresponden?.

    Quien no conoce a alguien que cobra más salario y declara menos, y con ello luego presenta declaraciones que le dan derecho a becas, subenciones, comedores y ayudas a fondos perdidos para pisos, que luegon utilizan para otras cositas?.

    En fin la diferencia está, que mientras lo hago yo está bien y si no lo hago es que soy tonto.

    Pues bien, esa es la doble moral que reina en este País, y así nos va. Yo animaria a los Funcionarios, a que denuncien estas y otras irregularidades, y ya esta bien que siempre pagen los mismos.

    ResponElimina
  46. Hem d'entendre com ja s'ha dit que eixes millores socials són un poc-molt? atípiques, no estan contemplades en cap conveni legal, almenys així ho tinc entés perquè no s'ha seguit la tramitació d'enviar-lo a Delegació de Govern.
    Per cert, encara ningú ha dit que diuen els informes tècnics al respecte. A vore si algú s'anima i ens informa.

    Per tant, és una concensió, una "gràcia" que només tenen els de Tavernes, pel que es veu, dins de tot el funcionariat municipal d'Espanya, cosa que no anem a negar està molt bé, però que es dona quant es pot i potser l'any 2007 es podia. Ara està clar que no. I això els funcionaris ho saben. Però clar ningú vol perdre no drets adquirits, que això no son drets, sino avantatges.

    I si aleshores es podia i ara l'Ajuntament no pot, gràcies pel temps que ho hem disfructat, ia ra s'anul·la eixe pacte i en pau. I ja vindran temps millors. Per tant el govern el que ha de fer es denunciar eixe pacte-conveni (igual ni això perquè legalment no existeix) i negociar d'acord amb la realitat del moment.
    I sense mirar a Gandia. Hui el diari diu que 60 aniran al carrer. Potser alguns voldrien que aci feren igual, que no es la intenció del govern. Jo ho va dir l'alcalde: no es toquen nòmines.
    I això hui en dia és una gran concesió. Tots no poden dir igual, ni tindre el jornal segur. I més si hi ha un Ajuntament que és un barco que fa aigua (econòmica) per tots els costat.

    ResponElimina
  47. A mi m'agradat molt vore els funcionaria amb les pagatines contra els retalls. Hasta el secretari anava amb les pegatines per l'ajuntament.
    Lo bo del cas es que quan estava Manolo d'alcalde ningu es posava pegatines i se les haveren pogut posar millor que ara perquè de fa uns anys que es veia on anavem a parar.

    ResponElimina
  48. Algunos decís que La Cotorra censura. Yo no lo creo, pero para censura el “diario” oficial del PP.

    Allí un señor que firma como EL OBSERVADOR critica que el alcalde acudiese vestido, como visten el resto de los falleros, para el acto de la entrega de premios de fallas y le critica que no fuese con “el traje oficial”, que por el contexto y tal como escribe él quiere que sea “traje y corbata”. No creo que hace falta decir que el alcalde es el presidente de la Federación de la Junta Local Fallera.
    Escribí indicando que me parecía correcto que si acude a un acto fallero, y actúa como presidente de la Federación, vista como el resto de la junta de la Federación. EL OBSERVADOR me rebatió, volvió a la carga con los mismos argumentos: crítica al alcalde Jordi Juan por ir vestido como el resto de los falleros, a lo cual volvi a replicar con el escrito que sigue y que he enviado tres veces, a ver si se animaban a pulbicarlo. No se ha publicado. Y estoy seguro que les ha llegado.

    Este es el escrito:

    Acto oficial, vestimenta oficial para el acto.... ¿Me puedo reir? Que manera de buscar ahora justificaciones, cuando uno se ve pillado!

    O sea que, siguiendo ese razonamiento, el rey cuando preside la Pascua Militar, por ejemplo, segun EL OBSERVADOR no se puede vestir con el uniforme de Capitan General de todos los ejercitos, sino que debe vestir el traje oficial, de rey. ¿Y cúal es ese traje-vestido oficial de rey? ¿El rey debe ir con manto de armiño y corona, o con traje, smoking... de algun diseñador o sastre concreto? ¿Debe ser modelo del sastre de Camps?

    Y un nuevo descubrimiento: ahora resulta que el alcalde no se puede vestir para la entrega de premios de la Federación de Fallas, de la cual es presidente,con el traje de fallero. Debe llevar el traje oficial. Preguntaremos al señor Bufante cual es ese traje oficial, a no ser que usted nos lo explique.

    Vale, vale, vale. Se lo acepto. Comprendo que todo lo hace por criticar a J.J. y al señor Bufante. Como dice un buen amigo mio: cuans ne cria la farina i ella fina que fina.

    Como dije, eso se ha enviado tres veces como respuesta a EL OBSERVADOR. Para que luego digáis que La Cotorra censura.

    ResponElimina
  49. El problema més greu que té el tripartit a l'ajuntament és la sensació, bastant general, per part dels funcionaris que els polítics del tripartit no s'en refien dels funcionaris (per si estàn "al servei" de l'oposició del PP).
    Mal rollo,...mal rollo.

    ResponElimina
  50. Jo no crec que siga això, però després de 16 anys no cal ser molt llest per comprendre que el PP haurà fet tot el possible per posar els seus en els punts claus de l'administració local. Nomes cal vore eixos punts claus i valorar si això és o no així.
    I noms i llocs de responsabilitat concrets tots en coneixem.

    El problema de molts funcionaris és que estem en un poble, tots sabem cadascu de quin peu va coix i son ells els que han de demostrar que la seua professionalitat està per damunt de la seua opció política. Ara ¿Això passa i és així? Ells posen davant la professionalitat a l'opció política? Ells que s'ho miren i es contesten.

    I eixa sensació que dius "bastant general" jo crec que no es cert.

    ResponElimina
  51. Sobre l'últim comentari sobre els funcionaris "del PP" a l'Ajuntament crec que cal puntualitzar varies coses. El lloc més calent de l'Ajuntament ja el tenen cobert amb el nou cap de policia i no sembla que a estos els afecte molt el retalls.Si encara no s'han queixat, per algo serà. Tenen sucosos privilegis dels quals el govern no pensa retallar ni discutir. Dels demés treballadors en "llocs estratègics",em sembla a mí que el govern actual no posarà el que cal posar damunt la taula per cercar els cigrons negres i tindre'ls ben marcats (de l'afinitat política que siga). Per ara, s'han posat seriosos amb les dones de la neteja i prou.
    I que es dubte dels funcionaris i la seua professionalitat és caure molt baix. Solen pensar així els que volen traure profit de la política, perque el bon gestor, com el bon empresari, es preocupa pels treballadors i pren decisions quan algú d'estos no respon a la seua feina. Ho farà l'actual govern amb el seu personal? En el poc que porten no tenen als seus treballadors massa contents, i no és bàsicament pels retalls, sino pel tracte donat. D'eixida, no semblen posicionats en contra del treballador ni Carmen, ni Llum, ni Llàcer, ni per supost, Karina. Però, qué faran a l'hora de votar?

    ResponElimina
  52. Temes tabú que la Cotorra evita entrar al bou (al menys no aprofundeix com en altres temes):

    Mancomunitat. Buida de servei: dia de la Valldigna, concert, processó, premis i alguna publicació. 300.000€ anuals (225.000 de cost per al nostre poble). 3 reunions sense punts del dia rellevants en 1/2 hora. x 200 € = 600€, 1.200€/hora. Si es fa un referendum a la Valldigna, el 90% votariem que fora eixe forat.

    Altra punxa a la sabata de Jordi, la policia, tenen molts més privilegis dels que van a llevar als demés treballadors i d'açò no s'en parla:
    200 hores menys a l'any, hores extra amb marxa avant i enrere (ara retalle preu, ara no), assistència a judicis com a extres, cursets com a extres. Així jo tampoc necessite ajudes a minusvalia, ni cap dia extra, ni IPC.

    I tant que havem desbarrat de Copa Amèrica, Papa i F1 i açí hem fet paregut amb empreses amigues com les del Festivern (muntatge carpa, habilitació pavelló, hores extra policies). Està bé que paguem neteja i instalacions esportives pel negoci per alguns del poble, però les infraestructures i els troianos que sels pagaren l'empresa organitzadora. Per mí, si és en les mateixes condicions, que no tornen.
    PD: m'agrada la música en valencià i em vaig beneficiar econòmicament del Festivern (alguns em dirien calla, tonto!)

    ResponElimina
  53. Ja ja ho fas tu. Ens estalvies faena.

    I estas equivocat en el Festivern: vigilants, infraestructures com la carpa, el muntatge... ho pagava l'organització.

    ResponElimina
  54. " Si es fa un referendum a la Valldigna, el 90% votariem que fora eixe forat." només ho pot dir un brofec, dir el que els altres pensem vol dir q no eres massa espavilat o eres de la colla del "todos los valencianos", "todos los españoles",
    Sense entrar si sobra o no, saps q són encorbs, taller (abans del monestir), publicacions, ... i saps en q es gastens els diners Cr, Balls populars, Grup ciclista Tva, Grup Monatanya (2 o 3), la volta a peu d'aquest casp de setmana, i així unes quantes coses... q es vulga llevar tens tot el dret a pensar el q vulgues, o q ho puga assumir l'ajuntament, també... altra cosa es q et deixes portar per l'ignorància
    Com t'han explicat amb la resta de les brofegades, informat i després parlem

    ResponElimina
  55. Cotorra, per enèsima vegada no ens has decebut i ens has donat la raó. No t'interesen els temes punxegosos i sí els propagandistes. Fas igual que diu el gabinet de premsa: si no és per fer el fotorreportatge bonic, no interesa la noticia.
    Desmenteixes Festivern (quan no aportes cap prova) però no ens parles dels punts foscos del govern, i això que te'ls saps de primera mà. De totes maneres ens aconformariem amb que informares i no aconsellares ni donares tants aires, doncs per eixa senda Jordi està perdent molta credibilitat entre els que ens esperavem altra manera de fer.

    ResponElimina
  56. La Cotorra aporta sempre la informació que tenim i que s'ha dit publicament a tots els mitjans d'informació. Ì aportem tres anys d'estar informant sense haver mai fet ni dit cap barrabassada.
    Tu no n'aportes cap argument ni prova del que dius.
    Tothom sap que el Festivern el va un grup de fora l'Ajuntament, que el ve fent des de fa molts anys "malgrat tot" (ja saps el que vol dir) i que l'Ajuntament només va posar el lloc mentre que tot el demes,( equip de musica, generadors, la carpa, muntar i desmuntar carpa, vigilancia...) corre a carrec de l'organització. ¿Quines proves vols? Les factures? Les tindrà l'empresa i no l'Ajuntament.

    Punts foscos i punxeguts? Quins? L'únic que veiem és que aquest govern no amaga res, informa de tot i nosaltres no amaguem res del que sabem, ni deixem de publicar res si ho coneixem. I quan ho publiquem, ho tenim contrastat.

    ResponElimina
  57. Es cert que per una dedicacio excluisva cobra un concejal 2800 euros?

    Em pareix molt exagerat.

    ResponElimina
  58. La dedicació exclusiva está per eixa quantitat EN BRUT, amb la qual cosa el que realment es cobra pot estar al voltant dels 2.200.
    Això representa uns 150 euros menys al mes del que es cobrava en la passada corporació.

    Ací ho tens tot explicat:

    http://lacotorradelavall.blogspot.com.es/2011/07/els-sous-dels-politics-vallers.html

    Has de canviar la dedicació exclusiva de Carmen Canet, que després no n'ha tingut, per la de Pilar Altur que és qui la té.

    ResponElimina
  59. Al nostre comentarista que es preocupa tant per la Mancomunitat:

    Hem estat preguntant, xerrant, informant-nos... simplement per contrastar el que ja sabiem i, efectivament, ens han confirmat, que l'alcalde de Tavernes, Jordi Joan, va proposar deixar en suspens la Mancomunitat donat els temps que corren i la situació economica.

    El problema és que el partit de l'alcalde de Tavernes, Bloc- Compromis, no té majoria en el sí de la Mancomunitat, ni tampoc governa en els altres pobles de la Valldigna... En resum, que la majoria no comparteix eixa voluntat de deixar-la en suspens fins que arriben temps millors....

    I podries preguntar ¿i perquè Tavernes no se n'ix i en pau? Perquè caldria un aprovament del plenari i Bloc-compromís tampoc té majoria absoluta en el plenari de Taverres.
    Pensem que esta molt clar i qui no està disposat a deixar en suspens uns anys la Mancomunitat.

    Per cert, no sabem (tampoc ens que ens interesse, eh?) si eres o no funcionari municipal. Eixa eixa explicació ens han dit que la va donar l'alcalde als sindicats de l'Ajuntament de Tavernes, i si eres funcionaris se suposa que us l'haurien d'haver explicat.

    I nosaltres ací no tenim res a dir. Cada partit té el seu posicionament polític i més en un fet com aquest, postura sempre respectable, i vota i actua segons eixe posicionament. Nosaltres simplement informem del que sabem.

    ResponElimina

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.