dimarts, 13 d’octubre del 2026

El ramat de cabres visita les Creus


Una excel·lent fotografia del paisatge des del cim de la muntanya de les Creus i amb valor afegit gràcies al ramat de cabres que des de fa uns anys viu i es reprodueix a la zona que ahir  pul·lulava al voltant d'una de les creus. Una imatge que demostra com la natura, malgrat tot, sempre tira endavant. 

No cal dir massa perquè la fotografia ja ho diu tot. Simplement recordar que el ramat s'ha convertit en una atracció afegida a l'activitat esportiva de senderisme, tot i que de vegades i més que mai en ple estiu cal procurar que tinguen la suficient aigua, una situació que ha fet que de vegades grups de muntanyencs hagen assumit la tasca de pujar recipients fins al cim.

Fa uns dies publicàvem que el Centre Excursionista havia procedit a la reparació de la canal i vas de la font de la Sangonera per tal d'evitar les fuites d'una aigua que pot vindre molt bé, al ramat i als excursionistes. 

Agraïm l'enviament de la fotografia.  

 

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.