diumenge, 1 de febrer del 2026

Inauguració de la Setmana Muntanyera pel Centre Excursionista i lliurament dels premis del concurs de fotografia social

 

El Centre Excursionista de Tavernes va iniciar ahir la commemoració del 54 aniversari de l'entitat en un acte que va tindre lloc en la seu del carrer Sant Pere, i que va servir per lliurar els premis del "Concurs de fotografia social", moment que recull la imatge de dalt amb els guanyadors d'enguany presents a l'acte.

El president de la entitat, Vicent Felis, va dirigir unes paraules on repassava la gran activitat desenvolupada al llarg de l'any, mentre el regidor d'Esports, Josep Llàcer, encoratja a seguir amb la línia que des de tants anys du l'entitat i els facilitava pel treball realitzat..

 


El president de la secció de fotografia, Enric Marco, va llegir els premiats en la present edició, alhora que va informar de la conferencia que ell mateix, com a expert i docent de la Universitat de València, impartira el dimecres sobre l'eclipse total que podrem vore enguany, a l'estiu, una situació que  feia un segle que no s'hi donava.
 

 

Concurs social de fotografia.

Tot seguit es va inaugurar l'exposició de fotografies del concurs social, on un any més ha quedat reflectit la gran quantitat i qualitat de les imatges presentades 




 
 
 
 
Els premiats han estat:

1r premi:  Lucia Grau per la fotografia "Barranc de Tous" 

2n premi: Paco Cunyat per "La cabra al monte" 
3r premi: Alberto Clar per "Bolomor avall" 
 
 
 L'entitat continua avui amb les activitats programades dins de la setmana muntanyera. Estava prevista la "Marxa travessera", però per l'oratge s'ha canviat per una marxa que pujant per la senda de l'antic abocador de Xamarila, baixaran després per "La Cadira" i el barranc de Cremades.

I el 4  de febrer, a les 20 hores, en el centre tindrà lloc la xerrada en el centre social "L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost de 2026. Com podem veure’l de manera segura?” a càrrec de d'Enric Marco, expert en astronomia. 
 
El pròxim diumenge hi haurà el tradicional dinar de germanor en  els terrenys que el CETV disposa a Barxeta.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.