divendres, 12 de desembre del 2025

Els participants de "Tavernes Camina" acomiaden el curs 2025 amb un esmorzar de germanor

 

Els components del programa de salut "Tavernes  Camina" ha celebrat la festivitat de les pròximes festes de Nadal amb una darrera caminada pel terme fins a la zona de las Cinco Hermanas on ha celebrat un esmorzar de confraternització.

I què millor que un esmorzar de germanor per recobrar festes i seguir després el camí de tornada fins a Tavernes des d'un lloc que permet visitar el paisatge de la zona costera del nostre terme a més dels ullals. 

En total han estat sobre les 80 persones les que hi han participat, acompanyades pels regidors Enrique Cuñat (Compromís) i Zeus Grau (EU) amb la col·laboració de les regidories de Sanitat i la d'Esport. 

Us oferim una galeria de l'esmorzar del grup,  en el que ens desitgen a tots i totes un Bon Nadal. Igualment els hi desitgem i els encoratgem a seguir amb aquesta activitat saludable l'any 2026.

Galeria de fotos 

 














 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.