dimarts, 16 de setembre del 2025

PROGRAMA DE FESTES DEL DIMARTS DIA 16

 


Us oferim la programació oficial d'avui dimarts. 

Publiquem una pàgina més del nostre particular "Llibre de Festes 2025" digital, i avui ens anem al 25é aniversari d'un esdeveniment cultural que va tindre lloc al monestir de Santa Maria de Valldigna, de Simat. Havia de ser el gran rellançament del monestir a nivell internacional però.... tot es va quedar en no res. 

Ens referim al congrés internacional sobre “Patrimoni, la Comunicació i la Gestió de la Cultura per un Mediterrani sostenible”, les sessions del qual se celebraren entre el 25 i el 28 de maig sota el patrocini de la UNESCO i del govern espanyol a més de la Direcció General de Patrimoni de la Generalitat, el “Conseil Méditerranéen de la Culture” (CMC) i “Periodistes del Mediterrani”.

 No ens avancem i millor ho llegiu. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.