"Tosca Ensemble" tancarà el festival "Tavernes en cambra" el pròxim diumenge, 11 de maig, a la Casa de la Cultura i ho farà amb el concert "Una vesprada a la sarsuela", on interpretaran algunes de les peces i romanços més coneguts de mestres com Chapí o Sorozábal. En aquesta ocasió l'agrupació "Tosca Ensemble" la formaran els músics Rafa Grau, Bauti González, Andrea Costa, Alba Cantos, David Xofre i Cristian Escolano.
«Tosca Ensemble» és un projecte musical i artístic que naix amb
l’objectiu de mantenir viva la música original per a aquest formació i
aproximar els diferents tipus de música existents al públic actual
d’una manera dinàmica i entretinguda. El preu de l'entrada és de 3'50 euros.
El concert és presentat dins d’un context innovador, més enllà de la música clàssica i abraça altres vessants per completar el projecte. Música en totes les seues manifestacions, diferents agrupacions artístiques, espectacle, qualitat, formació a músics… són alguns dels components per regalar la millor experiència al voltant de la música.
Els component de Tosca Ensemble han actuat a les sales i orquestres amb més renom del panorama nacional: ADDA Simfònica, Orquestra Simfònica de la Comunitat de Madrid (ORCAM), ORTVE i Orquestra de València, entre altres. El grup ha actuat a Noruega en diverses ocasions, obtenint el reconeixement del públic amb interpretacions com la "Simfonia Concertant" de Mozart junt a l'Orquestra Simfònica de Voldă (Noruega).
Obrirà el concert el duo "Traç Sonor" format per Ricardoo Nevirkovets i Neus Mogort, alumnes del Centre d'Estudis Musicals Mestre Arnau, que oferiran un exquisit aperitiu musical.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.