dissabte, 4 de gener del 2025

Es reprenen els treballs de neteja de canyes en la zona sud del litoral valler. La platja de la Goleta continua igual

 

Passades les festes de Nadal i de Cap d'Any s'ha reiniciat la tasca de neteja de les canyes i troncs  en les platges de Tavernes, en aquest cas a la zona sud del nostre litoral.

Els treballs,  tal com es es va realitzar en la Platja de Tavernes, usa de maquinària pesada  i els elements arreplegats són transportats i amuntegats al descampat on s'havien de celebrar els festivals d'estiu. Els veïns i veïnes que circulen pel Camí Marenys voran en la zona uns gran muntons de canyes que a poc a poc van augmentant tal com avancen els treballs.

 

 

La destinació final del material arreplegat no s'ha informat i desconeixem si després, en acabar,  es durà a algun abocador especial i autoritzat per aquests materials. Potser que, donada la gran quantitat i en ser bon combustible, es cremen "in situ".


 

Del que es pot observar del treball que s'ha efectuat aquest passat mes, deduïm si primerament es voldrà realitzar la neteja de les canyes i troncs, el material més gros, i després procedir al garbellat de l'arena per eliminar trossos de canyes trencades. Per tant, la situació no ha canviat gaire i en el cas de la platja de la Goleta continua exactament igual com el primer dia, plena de canyes i troncs,  com es pot vore en les fotografies que publiquem. 


Platja de la Goleta ahir divendres

 

Platja de Tavernes ahir divendres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.