Un greu problema que es va solucionar amb celeritat i sense cap soroll de manera que cap dels veïns i veïnes ha notat una falta de servei. I tot gràcies a la bona gestió duta a cap per Noé Alberola des de Serveis Públics i l'Àrea de Contractació que solucionava de manera correcta i adequada, a més de molt ràpida, si tenim en compte que el problema de la fallida econòmica de la concessionària esclata uns dies abans de la Setmana Santa. Però el Servei de Salvament i Socorrisme s’ha prestat amb normalitat per una altra empresa.
La regidora de Compromís responsable de Serveis Públics, Noe Alberola, davant l'actuació de la portaveu i candidata del PP, Eva Palomares, ha afirmat que “ven fum, desinforma i intoxica” als vallers. Aquestes manifestacions fetes en el seu facebook personal es produeixen després del greu problema suscitat a l’Ajuntament per la fallida de l’empresa del Servei de Salvament i Socorrisme uns dies abans de Setmana Santa.
Salvament i Socorrisme a Pasqua |
La regidora de Compromís assenyala que, en tot aquests temps tan difícil i amb un problema tan greu, la candidata del PP no ha acudit al Departament de Contractació de l’Ajuntament per informar-se del problema i saber quines són les solucions buscades i aplicades.
L’única actuació del PP i de la seua candidata, ara que ja han passat molts dies i el problema s’ha solucionat, ha estat reunir-se avui amb els treballadors vallers de l’empresa en fallida amb l'excusa que no han estat subrogats a una altra empresa i sense explicar res més.
Al respecte, la regidora de Compromís li ha deixat clar al PP que la llei no contempla la subrogació perquè empresa s'ha declarat en “quiebra” i l’Ajuntament ha hagut d’iniciar un nou procés d’adjudicació. Noe Alberola ha aprofitat l’ocasió per a dir-li a Eva Palomares, i en relació a la bateria que mostra en els seus cartells, que està “plena però de pura toxicitat”
Recursos humans i materials per atendre el servei |
Actuacions dutes a cap per la regidora de Compromís per solucionar el problema abans de Pasqua.
Davant d'una urgència s'han buscat distintes vies i s'ha actuat amb la responsabilitat i celeritat que requeria per prestar el servei quan calia i com calia.
2. Contactar amb una empresa que sí tenia els mitjans per cobrir la urgència, amb la llei amb la mà i segons la resposta urgent que s'havia de donar (prestar un nou servei en uns dies). Ací cal dir que la llei no contempla la subrogació, i com que l'anterior empresa s'ha declarat en fallida, s'inicia un nou procés.
No faltava res per donar el millor servei |
No obstant, també es recorda que l’Ajuntament en les contractes no pot discriminar a ningú per optar a un treball, i més quan és una licitació oberta amb totes les garanties.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.