El CEIP Magraner participat avui a Alcoi a la “I Trobada d'Escoles UNESCO d'Infantil i Primària”
del País Valencià amb l’objectiu de posar en valor el treball que realitzen els
centres escolar dins de la programació UNESCO en defensa dels valors
patrimonials i mediambientals. En total hi participen uns 240 alumnes i 40
professors.
D'esquerra a dreta Luisa Márquez, María José Nadal i Jesús Martínez |
En aquesta jornada de convivència i germanor dels centres en programes UNESCO a més del CEIP Magraner de Tavernes han estat presents el Pou de la Muntanya de Dénia, Sagrado Corazón Vedruna de València, Internacional Lope de Vega de Benidorm i el col·legi Sant Vicent d’Alcoi com a amfitrió. Es compta amb la presència de Luisa Marques, coordinadora estatal de Centres UNESCO i de Jesús Martínez, com a coordinador autonòmic, a més de Maria José Nadal directora del centre amfitrió.
Aquest mateix mati ha tingut lloc la presentació dels treballs que du a cap cada centre. El CEIP Magraner ha presentat i explicat com desenvolupa a la nostra el programa “Desplastificat”, de caràcter general dins del Programa UNESCO però que cada centre l’adapta a la seua ciutat amb l’objectiu de preservar el patrimoni cultural o natural de la seua ciutat. Fa uns dies, ací mateix publicàvem l’activitat d’arreplegada de plàstics en les platges valleres. Tots aquests treballs s’exposen en murals per tant que la resta de centre participants hi puga conèixer amb més detall l’activitat.
Les activitats es complementen al llarg del dia amb una visita als llocs més emblemàtics d’Alcoi, visites que són teatralitzades a càrrec d’alumnes de TASOC (Tècnic Superior d’Animació Sociocultural) del CIP FP Batoi. Per a finalitzar, el Grup de Danses Sant Jordi oferirà una mostra de danses populars.
Remés.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.