Tavernes ha estat aquesta setmana l’epicentre del debat i l’intercanvi d’experiències envers a les Ciutats Educadores gràcies a les jornades formatives ‘La ciutat com a espai educatiu’, organitzades conjuntament pel CEFIRE d’Àmbit Humanístic i Social i la Regidoria d’Educació del consistori valler.
Les jornades han comptat amb la participació de vora 100 professors i professores per tal d’analitzar i compartir experiències al voltant de la construcció de ciutats més innovadores, inclusives i equitatives.
La regidora d'Educació, Fina Vercher |
La regidora d'Educació,
Fina Vercher, assenyala que "han sigut tres dies de debats i
aprenentatges molt engrescadors, que ens ajudaran a construir una ciutat
educadora exemplar des de tots els àmbits i recolzant-nos en el
magnífic treball que fan els centres educatius de Tavernes".
Posteriorment, va ser el torn d'analitzar les polítiques educatives d'ajuntaments de referència amb les aportacions i experiències del regidor d'Educació de Castelló de la Plana, Francesc Mezquita, la regidora de Gestió Responsable del Territori de Gandia, Alicia Izquierdo, el regidor d'Educació de Sagunt, Josep Manuel Tarazona, i la regidora d'Educació de Tavernes, Fina Vercher.
Mentre que ahir dijous, la magistral ponència de Jaume Martínez Bonafé, doctor en Filosofia i Ciències de l'Educació, sobre la importància i implicació del poble en l'educació va donar inici al tancament de les jornades. Seguidament, el professorat del CEIP El Port de Xàbia, el CEIP La Serreria (València) i l'IES Secció Figueras Pacheco (Alacant-Bacarot) va exposar els seus projectes educatius d'èxit a la resta d'assistents.
L'alumnat del CEP Música Mestre Arnau va interpretar diferents peces musicals per a tancar les jornades celebrades en la Casa de la Cultura.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.