L’Ajuntament de Tavernes va presentar ahir en el Saló la Font la nova marca turística i logotip de Turisme Tavernes, una creació de la dissenyadora Imma Bononad, i que té com a objectiu la promoció del municipi i posicionar-lo entre els destins valencians de referència. L'acte va comptar amb una ampla representació de l'Ajuntament i de les entitats i teixit associatiu valler
La nova imatge, en diferents tonalitats, simbolitza la flama del foc, les gotes d’aigua i les fulles, amb la silueta de la Torre de Guaita en el centre, per tal de destacar el patrimoni històric, cultural, natural i gastronòmic de Tavernes.
La
flama del foc representa les festes i tradicions de Tavernes, com les
Fallles, la música, la gastronomia o el primer foc de la cova del
Bolomor. En definitiva, defineix tota la història de Tavernes, sempre
lligada al foc.
La
gota d’aigua engloba la mar Mediterrània, les platges de Tavernes, el
riu Vaca, els ullals, el paratge del Clot de la Font o el Llac de la
Goleta, entre altres. I per últim, la fulla representa la natura, les
magnífiques muntanyes, els paratges naturals, la fauna, i, sobretot,
l’agricultura, l’horta i la taronja vallera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.