dissabte, 25 de juliol del 2020

L'alcalde Sergi González lliura al ministre Abalos un extens dossier sobre la situació de les nostres platges


L’alcalde de Tavernes, Sergi Gonzàlez, va aprofitar ahir la visita del ministre de Foment, el valencià Jose Luis Abalos (PSOE), a la variant de Cullera i Favara de la A-38, per lliurar-li un dossier sobre les platges de Tavernes a través de la delegada del Govern Espanyol, Gloria Calero (imatge superior).

Aquesta variant de la A-38, que es construeix en el tram Cullera-Favara, té una part a l’inici construïda dins del terme valler i l’alcalde va estar convidat a aquesta visita de treball que va informar sobre l’estat d’execució de les obres.

L’alcalde Sergi Gonzàlez va aprofitar el temps i l’ocasió per recordar l’estat en que es troba la costa vallers i el greu problema que pateix Tavernes amb la transgressió marina. El dossier lliurat a les autoritats autonòmiques i estatal conté una exhaustiva informació amb imatges de les darrers DANA i quins han  estat els efectes sobre la platja.

L’alcalde de Tavernes ha manifestat que confia en que eixe dossier siga com una alarma per a les autoritats i una espenta més en tot el treball que es  du a cap des de l’Ajuntament perquè finalment l’Estat Espanyol inicia els treballs d’una solució definitiva.

La variant Cullera-Favara de l’autovia A-38 pas previ a la Tavernes-Xeraco

José Luis Abalos, Ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana - així és el nom complert del ministeri  presidit pel valencià-  va anunciar ahir  la posada en servei del tram Cullera-Favara el pròxim setembre, amb la qual cosa s’eliminarà un dels punts negres més perillosos en la xarxa de carreteres estatals i de majors índexs de mortalitat. Aquest tram ha suposat una inversió de 150 milions d’euros.

La autovia A-38 se inicia a Almussafes, amb l’enllaç amb l’AP-7 en Almussafes i es construeix sobre el que ha estat la N-332, amb la qual cosa modificarà també la nacional al pas pel terme valler en un futur. Fins ara ja està en servei l’enllaç amb l’AP-7, la variant de Sollana, el tram Sollana-Sueca i la variant de Sueca, mentre s’executa la variant Cullera-Favara.

La transformació de la N-332 a A-38, com sempre s’ha dit, continuarà després en el tram Tavernes-Xeraco, unes obres que també han de facilitar l’eliminació del punt negre de l’entrada del Massalari, un altre lloc on els accidents són freqüents i alguns han tingut resultat de morts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.