dijous, 21 de maig del 2020

PLENARI DE MAIG 2020: Explicació dels tràmits d'ampliació d'ocupació de la via pública


El regidor de Seguretat Ciutadana i d'Urbanisme, Josep Llácer, va explicar en el plenari de dilluns el procediment administratiu i la necessitat dels informes tècnics i policials, aixi com els plànols de distribució que calen per autoritzar una ampliació d'ús de la via pública.

El regidor de Compromís detallava tot el procediment després que alguns regidors indicaven que els havien arribat comentaris des dels establiments hostalers amb queixes pel què consideraven un retard en la concessió de permisos.  

Josep Llácer assenyalava que havíem entrat en la fase 1 el dilluns dia 11, encara només havien passat 5 dies hàbils (pel dia de dilluns del ple) i a pesar del poc temps i la complexitats dels tràmits,  l'Ajuntament ja tenia tot el procés molt avançat i de fet ja s'havien donat llicències d'ampliació el passat divendres i eixe mateix dilluns.

Recordem que l'Ajuntament, després d'aprovar l'exempció de la taxa d'ocupació fins a final d'any, pot autoritzar l'ampliació de la zona de taules i cadires, sempre que siga possible, com a una ajuda als establiments per a pal·liar el 50% que es perd amb les normes del BOE publicades el diumenge 10 de maig. 

Cal la sol·licitud inicial de l'establiment, i a partir d'aleshores s'inicien els tràmits administratius, que com podeu comprovar en l'explicació del vídeo següent, és complexa com és habitual en tots els tràmits.  

     




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.