dijous, 1 d’agost del 2019

L'Ajuntament es planteja buscar un nou local per a Protecció Civil amb millors condicions



El regidor de Seguretat Ciutadana, Josep Llácer, de Compromís ha assegurat que l’Ajuntament es planteja llogar un altre local per als voluntaris de “Protecció Civil” perquè el local actual no reuneix les millors condicions.

El govern municipal esta valorant diverses opcions, fins i tot llogar un local on poder ubicar diversos serveis donat que l'Ajuntament no disposa de cap local en propietat que reunisca les condicions adients.

“Protecció Civil” de Tavernes té la seu en el baix d’un edifici del carrer Joan d’Austria construït en 1973. Inicialment va ser el primer ambulatori de Tavernes, i es va abandonar per aquest servei quan es va construir i inaugurar el Centre de Salut (anys 1987-1991), i l’Ajuntament el va destinar a la Creu Roja.

Josep Llácer, regidor de Seguretat Ciutadana


Més d'una dècada més tard, l’any 2012 la Seguretat Social, propietària del local,  va voler recuperar el local i es va acordar un lloguer de 400 euros mensuals que ha anat actualitzant-se fins als 488 euros al mes que es paguen a dia de hui. Un informe municipal assenyalava que les deficiències no eren d'ara sinó que “venían de lejos”, com ahir publicava “Las Provincias”,  i que no s’havien solucionat.

De fet eixe informe indicava que: “se puede apreciar en el techo de la cocina y almacén goteras. Cuando llueve entra agua en esas habitaciones. Es un problema a resolver por la comunidad de propietarios o los propietarios de la vivienda superior” indica l’informe, que també fa referència a l’existència de possibles rosegadors en la talla.

 Eixes humitats han causat despreniments des d’aleshores, i el regidor Llácer, que reconeix les deficiències,  assegura que s’ha sol·licitat a la comunitat de veïns la reparació de danys, sense cap resposta per ara, amb la qual cosa el plantejament ha canviat i ara és de buscar un altre local.

Neteja a fons del local fa uns mesos


No obstant, el regidor ha confirmat que l’Ajuntament ha complit en allò que podia – la propietat no es seua- i fa uns mesos “una brigada va estar netejant a fons en el local” amb la qual cosa no comprenia massa l’acusació que ara es fa que el local està brut.

L’Ajuntament destina 4.000 euros a l’any en una partida específica del pressupost per fer front a les despeses corrents i material fungible, a més el lloguer, llum, aigua, telèfon, gasolina, uniformes, vehicles i reparacions, etc. corren a càrrec municipal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.