L’Ajuntament de Tavernes ha iniciat una campanya que té com a objectiu el foment d’actituds cíviques i respectuoses durant la celebració de les Festes Majors de la ciutat.
La campanya es difondrà a través de cartelleria a les zones d’oci i els llocs de celebració d’esdeveniments, així com a les xarxes socials, i incideix en la celebració d’unes festes igualitàries, on no hi haja cap tipus de discriminació cap a la dona, i on no hi haja lloc per a cap tipus de violència masclista.
La campanya es difondrà a través de cartelleria a les zones d’oci i els llocs de celebració d’esdeveniments, així com a les xarxes socials, i incideix en la celebració d’unes festes igualitàries, on no hi haja cap tipus de discriminació cap a la dona, i on no hi haja lloc per a cap tipus de violència masclista.
La campanya impulsa a viure unes festes inclusives, lliures de qualsevol tipus de discriminació, unes celebracions saludables, sense abusos d’alcohol i lliures de drogues, i que siguen respectuoses amb el veïnat i el mobiliari urbà.
La imatge i el lema “L’efecte de l’afecte i el respecte” fan referència a la importància d’imposar l’afecte i el respecte en l’exercici de la convivència, eradicant l’odi i la discriminació, així com els comportaments incívics i poc saludables. La imatge està formada per dos cors enllaçats, una representació de la concòrdia, colorats amb un ventall de tons que passen des dels colors de la bandera del col·lectiu LGTBIQ, al morat de la reivindicació de la lluita feminista pels drets de la dona i contra la violència de gènere.
Noèlia Alberola, regidora de Compromís i responsable d’Igualtat, Serveis Socials i Salut ha assenyalat que “hem volgut donar un missatge, l’efecte de l’afecte i el respecte, que transmet la voluntat dels vallers de ser una societat moderna i madura, que apel·la a un comportament cívic i respectuós, i que incideix en un missatge d’igualtat i respecte a la llibertat de la dona, i un rebuig de pla a qualsevol tipus de violència, especialment la masclista”.
La regidora ha conclòs remarcant que “és molt significatiu que el lema apel·le als afectes, a l’efecte que té estimar-nos com a poble i entre veïns, i al respecte necessari per a que la diversió i el gaudi arribe a totes les cases”.
Per la seua banda Encar Mifsud, regidora de Compromís responsable de Cultura i Festes, ha destacat la importància de “llançar un missatge en positiu per a viure unes festes plenes d’alegria i en pau”. “Hem d’aconseguir un ambient en el qual tot el món es senta acollit, integrat en els festejos, i respectat”, ha conclòs la regidora.
Per complimentar la campanya, la Regidoria d’Igualtat instal·larà un punt d’informació violeta durant la celebració de l’activitat del Super Grand Prix, on es donarà informació útil sobre la xarxa de recursos municipals i d’altres administracions en la prevenció i atenció de víctimes de violència masclista.
La campanya “L’efecte de l’afecte i el respecte” ha estat ideada i dissenyada pels veïns de Tavernes que participen en el programa EMCUJU de l’Ajuntament de Tavernes destinat a la contractació de joves qualificats en entitats locals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.