dimecres, 20 de gener del 2016

Tavernes presenta a FITUR una oferta novedosa i renovada


 Avui s'ha inaugurat la Fira Internacional del Turisme (FITUR) a Madrid, en la qual participa Tavernes amb una imatge renovada i una gran oferta, a un bon nivell i oferint com oferta turística tot un conjunt d'activitat variades que abracen aspectes tan diversos com cultura, folklore, gastronomia, senderisme i muntanya, festival musicals sense oblidar el sol i platja.
 

L'Ajuntament de Tavernes ha fet un gran esforç i durant els cinc dies que dura FITUR ha programat activitats, les quals ja s'han iniciat aquest matí amb una roda de premsa que ha comptat amb la presència de l'alcalde, Jordi Joan, i el regidor de Turisme, Josep Llacer, i que ha servit per parlar  i explicar els atractius turístics de Tavernes i conjuntament la nova oferta de rutes mediambientals adaptades, els festivals musicals i culturals i el jaciment de Bolomor, explicació que ha comptat amb la presència de Pablo Sañudo, un dels dirigents de les excavacions. 

 
Paral·lelament, i dins de la programació que hi ha preparada de mostra gastronòmica,  hi ha hagut un “show cooking”, o siga confecció-demostració d'un plat de típica cuina en directe, que patrocinat per ACEPLAT, ha tingut com a protagonista el restaurant San Bernardo, que ha cuinat davant del públic un dels plats típics vallers: “l’arròs al forn de vigília” també conegut com a “cassola de Dijous Sant” i que com tots sabem es confecciona sense carn i amb amb cigrons, panses i mandonguilles d’abadejo i fins i tot hi ha famílies que afigen castanyes seques.
ACEPLAT s'ha encarregat de la mostra gastronòmica

També cal citar la presència de la fallera major de Tavernes, Ana Benavent, acompanyada del president de la Junta Local fallera, que fan promoció de la festa en la fira.
 
 Aquesta vesprada és el dia dedicat a la Diputació de València i està prevista la visita de les autoritats als diferents llocs que ofereixen i informen de l'oferta de cada poble, be siga dins del estand de la Diputació, o de forma diferenciada com fan els grans focus turístics. Tavernes es presenta dins de la marca Valldigna al estand general del Patronat de Turisme de la Diputació de València.

3 comentaris:

  1. Ací fa falta un hotel

    ResponElimina
  2. Per a un hotel falta q abans la platja tinga un bon passeig, i sobretot arenal amb sol, no fins a les 3 del migdia,i llocs d,oci. Tal i com esta construida no sé quina empresa faria una inversio tan gran. Un hotel no es per a juliol i agost, i la platja nostra es aixi. I amb el turisme de rock alternatiu i baix baix baix cost dels ultims anys no ajuda en res... trist però real.

    ResponElimina
  3. Fa falta gastar eixos diners a Fitur per a un turisme familiar d,apartaments?? O seria millor eicos diners desviarlos a unbon estudi de com fer q Tavernes tinga turisme ric i actiu? Tal i com esta tot ara, per al tipus de turisme q es mou en Fitur Tavernes no pinta res, nosaltres es x a grand festivals d,acampada i botelló o com a segon vivenda. Fitur es per a novetats, exotisme, gran calitat, innivasio, multicultura.... fem primer un bon producte i després a vendrel. La casa primer x els cements i no per l,enterrat

    ResponElimina

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.