Treballs de canvi de senyals |
L’Ajuntament, a través de la Regidoria de Seguretat Ciutadana, ha modificat la planificació de la circulació en certes vies públiques després d’un estudi sobre la viabilitat. Les actuacions programades, i que es pensen posar en pràctica a partir de dimecres, són en la zona sud-oest.
- El Passeig Lepant canviarà de sentit per donar continuïtat amb el Passeig Colon en direcció al Polígon del Pla.
- El Passeig Lepant canviarà de sentit per donar continuïtat amb el Passeig Colon en direcció al Polígon del Pla.
- El carrer Joan d’Austria també canviarà el seu sentit de la circulació per dirigir els vehicles en direcció a la República de Malta i Passeig Colon.
Aquestes actuacions poden comportar la viabilitat de canviar el sentit de carrer del Riu i l’Avinguda Corts Valencianes com a vies alternatives per a accedir a la part est de la població.
- El carrer Escorxador (Matadero), via principal d’accés a la zona rural pel pont del riu Vaca, tindrà doble direcció com fins ara però es prohibirà l’estacionament ambdós costats per afavorir el creuament de vehicles, cosa impossible ara per l’estacionament en cordó en un dels seus costats.
A punt per als canvis de dimecres |
L’estacionament a l’encreuament del carrer Camí del Clot amb l’Avinguda la Valldigna també seran ajustats per a afavorir l’accés i trànsit de camions i resta de vehicles.
El senyal d’estop al Passeig Lepant, per l’obstacle visual que representa una façana, es mantindrà però es millorarà l’espill que facilita la visió de l’encreuament.
La via privada (que abans usava de forma ordinària la majoria dels usuaris) serà senyalitzada com al que és i per tant tindrà restringit el seu accés. Cal tindre en compte que al ser una via privada, els usuaris que accedeixen des d’aquesta al carrer Camí del Clot no tenen preferència en cap moment, encara que està previst anul·lar l’encreuament i redirigir l’accés per un altre costat (Casa de la Cultura).
- El carrer Farola passarà a ser d’un sentit de circulació, el d’eixida a l’avinguda la Valldigna, regulat per semàfors. A la zona propera de la CV-50 es reservaran llocs perquè els ciutadans estacionen els vehicles quan van vagen a la Central de Policia a tasques administratives o consultes. La resta del carrer, fins a l’entrada al dipòsit municipal de vehicles, serà condicionat per a l’estacionament de vehicles en bateria.
Senyals nous al carrer Joan d'Àustria |
- La façana de la Central de Policia Local que dóna a l’Avinguda la Valldigna vorà restringit el seu ús a vehicles autoritzats, per raons d’accés de vehicles oficials i altres raons tècniques o de seguretat.
Tota aquesta primera fase té com a objectiu donar major fluïdesa i seguretat al trànsit de vehicles per la zona, a més de facilitar l’accés de veïns a zones determinades per a actes festius, no sent necessari, per exemple, tallar la zona del Passeig Lepant i Joan d’Àustria en falles i períodes semblants.
També desapareix el conflictiu encreuament amb tres stops i es facilita l’accés a la Central de la Policia, reservant lloc de parada als ciutadans i es facilita una via alternativa a la CV-50, sense congestionar el Passeig Colon, per la part sud de la població en períodes conflictius, com és a l’estiu.
Espere que siga pa be perque de moment trobe un poc de taco,el carrer Escorxador si venim del poligon el trobe un poc estret pa entrar dos cotxes per ahi,els dos voldran tindre preferencia i ja anem malament,el carrer que no es carrer i per lo tant no s ha esfaltat,per ahi ja van tots aposta pa fer carreres pa guanyarli al de dalt i no tindre que fer el stop,axina que com no poseu una paret,els dos voldran tindre la rao perque ara ja sabrem qui te la preferencia i malament tambe,mes apart tots el llocs que lleveu d aparcament al carrer Escorxador i Juan de Austria,crec que deuriu pensar tambe en la gent que no te cotxera.Lo dit espere que siga per be de tots i si la proba no ix be que pugau rectificar.
ResponEliminaJo que visc en el primer tram del carrer Sant Josep, quan vull anar en vehicle al centre he de donar la volta a tot el poble.
ResponEliminas'ha consultat a la Taula de movilitat sostenible?
ResponEliminaI jo des de la plaça de Teodoro Llorente ni el conte
ResponEliminaS'ha demanat opinió als veins i comerços de les zones afectades per estos canvis?
ResponEliminaPer què no fer un estudi integral del transit de tot el poble contant amb la que participació ciutadana?
Els comerciants vigilen pels seus interessos i no per la seguritat i la millora del trafic i es l'Ajuntament qui te que vigilar les coses pel bé dels vianants i perquè el trafic siga ben fluit.
ResponEliminaEspere que es regule millor el semàfor del carrer Farola, ja que dura pocs segons i de seguida es posa en roig. També voldria fer referència, a que fa molt mala imatge que els policies locals creuen la carretera per la zona no regulada per anar a pendre cafè al bar enfront les noves dependències. Haurien de donar exemple i creuar pel semàfor que tenen enfront la ferreteria major. Gràcies i una salutació.
ResponEliminaAmic de les 10:24.
ResponEliminaCrec que no estàs molt acertat.
L'Ajuntament té el deure i obligació de afavorir als comerciants posant tots els mitjos per qué la seguretat vial siga perfecta. Per això conta amb molts tècnics imb dinés dels comerciants i també dels usuaris de les vies.
Lo que no és de caixó és que a data d'hui estiguen els carrers i led voreres que donen pena.
L'estudi l'han fet els tècnics competents en el tema, no qualsevol ni menys el polític de torn, i ací a Tavernes tenim varis que han fet cursets al respecte i ja els han aplicat beneficiòsament varies vegades. I a més son tan prudents que lo de la plaça va ser provissional a vore com funciona.
ResponEliminaLa taula de movilitat funciona?
ResponElimina