diumenge, 5 de gener del 2014

El govern del PP no atén la petició de Compromís perquè siga gratuït el 012, telèfon d’informació al ciutadà.




Si vosté telefona al 012 perquè vol informació de l’Administració Valenciana, sàpiga que l'ha de pagar perquè “no és un servei de primera necessitat”. Eixa és la resposta del govern valencià del PP a Compromís que li ha demanat en pregunta parlamentària pels motius que el telèfon d’informació als ciutadans, el  012, no és gratuït .

La cosa no acaba ací. Compromís li ha retret al govern del PP que no diga res  sobre el 963866000 , equivalent al 012, però gratuït per als telèfons en tarifa plana (cas dels fixos i mols mòbils) mentre el 012 vosté sempre el paga, siga quina siga la tarifa contractada amb la companyia telefònica.


Compromís demana un canvi de tarifa i ha denunciat que la Generalitat Valenciana no diu el preu real i final de les telefonades al 012, com tampoc fa cap promoció del 963866000 com a telèfon vàlid d’informació.


I damunt cal saber que les telefonades fetes des d’altres comunitats al servei d’informació de la Generalitat són gratis perquè.... ¡¡¡ ells les han de fer obligatòriament al 963866000, mentre que els valencians i valencianes les paguem en el 012 !!!.


Tal com ja hem dit, la resposta donada a Compromís pel Conseller d’Hisenda i Administració Pública és que el 012 no és un servei de primera necessitat que justifique la gratuïtat per la ciutadà.
-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.