Una trentena de comerciants han assistit a la presentació informativa de la campanya nadalenca que promou l’Ajuntament per reforçar el foment del comerç local i que, alhora, explicativa als comerciants de recursos, eines i estratègies per a fidelitzar els clients.
El regidor de Foment Local, Josep Llácer, i la regidora de Serveis Públics,
Llum Sansaloni, han explicat els detalls i novetats que presenta enguany la campanya.
Entre les mesures per animar els veïns han destacat que tots aquelles que
compren en locals de l'Associació de Comerciants de Tavernes i del Mercat
Municipal rebran un tiquet per a participar en el sorteig de 63 vals de premi
per import de 30 euros. Cal indicar que cada comerç implicat ha contribuït amb
un val per a gastar en el seu establiment.
Tots
els tiquets recollits pels diferents comerços es sortejaran públicament el dia
3 de gener de 2014, a les 20:30 hores, en el al saló de plens de l'Ajuntament.
Pere
Hernández Pastor, exdirector d'AFIC d'Oliva, ha explicat consells i estratègies
en una xerrada que duia com a títol “Com podem fidelitzar els nostres clients?
Estratègies i eines de fidelització al comerç local”.
Primer
ha fet una exposició teòrica sobre els objectius a aconseguir, que els clients
siguen fidels al comerç, i després ha exposat tot un conjunt d’accions i
estratègies entre les quals indicava molts exemples de les que es duen en
altres ciutats.
En
acabar les exposicions s’ha obert un torn obert de paraula on els comerciants
han donat el seu punt de vista i han preguntat
tant al conferenciant com els regidors. Com a conclusió, s’ha pres l’acord que
només passar Nadal i Reis hi haurà una reunió a l’Ajuntament per tal de valorar
la campanya i determinar futures campanyes i accions en pro del comerç local.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.