dijous, 23 de maig del 2013

L’Ajuntament de Tavernes suprimeix la necessitat de certificats d’empadronament en els procediments administratius propis. Amb això se simpliquen els procediments i es fan més facil els tràmits.


L’Ajuntament de Tavernes ha resolt la supressió de l’exigència d’aportar certificats i volants d’empadronament com a document acreditatiu de domicili i residència en els procediments administratius propis de l’Ajuntament
 
La resolució d’alcaldia fa que  els veïns es veuen alliberats de la necessitat de sol·licitar estos certificats en la tramitació administrativa amb l’Ajuntament de Tavernes i es simplifica el dia a dia dels ciutadans. Esta resolució s’aplica als procediments administratius municipals, és a dir, aquells en què la tramitació i resolució correspon a l’Ajuntament de Tavernes.

L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, ha indicat que “és un pas més en la millora constant de la nostra administració local de cara als veïns. Ja ho vàrem iniciar amb l’ampliació de l’horari d’atenció al públic, tant de matí com de vesprada. A l’estiu obrírem el registre municipal en la platja i també s’ha fet realitat la presència policial en la platja tot l’any. Bàsicament, estes accions van dirigides a facilitar els tràmits als veïns de Tavernes”.

L’Ajuntament emprarà les dades que consten en el corresponent registre administratiu, el Padró Municipal d’Habitants, i no demanarà als veïns que tornen a justificar i aportar les dades que ja consten en el registre. Amb esta mesura, s’avança en agilitat administrativa, alhora que s’acurten els terminis de resolució i de notificació de cara al ciutadà.
-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.