Un dels nostres amics i lectors ens dóna a conéixer la seua valoració positiva sobre la nova gestió de la platja accessible, de la qual ens diu com a usuari que “s’ha notat per a millor la nova gestió”.
De tota manera, i en vistes a una millora en pròxims anys, ens fa arribar la queixa del fet que els dies de bany per a persones discapacitades siga un més menys, cosa que creu és manifestament millorable.
Així mateix, recorda perquè no torne a passar que no es pot tardar 9 dies en una reparació, com va passar a principi d’estiu, ni tampoc que la batería es quede sense càrrega enmig d’un servei a una persona discapacitada, cosa que afirma li va succeir personalment.
També demana als responsables municipals que estiguen més damunt de tot allò que es refereix al servei i que comproven amb més assiduïtat que tot funcione a la perfecció.
El nostre comunicant després d’afirmar que el servei ha millorat, creu que encara es pot millorar més “si l’Ajuntament comptarà amb la col·laboració dels usuaris del servei de la grua a principi de la temporada”, per a la qual cosa es posen a disposició dels responsables per tal que el servei que s’hi done, siga modèlic.
Agraïm al nostre amic les seues explicacions i punt de vista i sobre tot que ho faça amb un sentit completament positiu i per tal de millorar el servei i més en coses que, com les que proposa, tenen fàcil solució.
-
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.