dilluns, 18 d’abril del 2011

ELECCIONS 22 DE MAIG - BLOC I L'ESTACIO DEL TREN

Jordi Juan, candidat del Bloc de Tavernes, vol una estació de estació de trens més segura

Jordi Juan, candidat a l'alcaldia pel Bloc-Coalició Compromís, ha assenyalat que una de les propostes del Programa Electoral contempla "agilitar davant els organismes escaients el projecte de millora i remodelació de l’estació de tren, així com la construcció d’una passarel·la accessible per a creuar les vies. Cal tindre una estació segura, totalment segura per als usuaris i la de Tavernes ara mateix no ho és". 



Jordi Juan ha assenyalat que el Bloc és partidari de treballar des de l'ajuntament per fer possible el desdoblament de les vies de Cullera a Gandia alhora que exigeix la continuació del tren fins a Dénia i Alacant. També ha assegurat que el Bloc potenciarà i millorarà el servei d’autobús poble-estació-platja. 

El candidat del Bloc ha indicat que amb les propostes els objectius són modernitzar l’estació de tren, fer-la més segura i fomentar l’ús dels mitjans públics, cas del tren i el servei d'autobus, i per aquest últim contemplen l'increment de serveis durant el dia.


-

21 comentaris:

  1. Anem a vore. pero no habien dit els del bloc que anaven a portar la estasió al poble. Axo crec que sa dit per el poble y tambe a la cotorra. ¿estic en lo cert?. O es que la gent oan confundit y no o habien antes. Una cosa es portar la estasió al poble y una atra es posar mes bon servisi pa que pugam anar al tren.

    ResponElimina
  2. La gent ho ha confundit.
    Ningú ha dit mai res de PORTAR L'ESTACIÓ AL POBLE.

    Segurament sería una frase del tipus "acostarem l'estació al poble" on el verb acostar esta usat en el mateix significat que s'usa en frases del tipus com "acostarem l'ajuntament al poble" o "acostarem l'esport als veïns" , o siga en aquest cas concret el Bloc facilitarà millos serveis per anar i tornar a l'estació. De fet ja es diu en un dels punts del tema que hem posat posat avui.

    ResponElimina
  3. Segur que li trobes alguna pega, ací en la cotorra t'ho sabràn interpretar be!

    ResponElimina
  4. Anònim ha dit:
    "Segur que li trobes alguna pega, ací en la cotorra t'ho sabràn interpretar be!"


    Et donem les gràcies per la confiança. Fem el que podem.

    ResponElimina
  5. Sincerament, no crec que l'estació siga un perill. Tindrà totes les mancances que voldreu i més en quan a connexió amb els principals nuclis urbans de Tavernes però, segura, és. No passa cap tren sense parada a les 2 vies d'enmig (el civia passa per la via 3, i només és 1 al dia per sentit); a més, el pas per le vies està a un lloc amb una més que suficient visibilitat per a poder creuar.

    ResponElimina
  6. També parlem de segura en el sentit de seguritat ciutadana. Per la nit, la gent no es troba tranquila allí.

    ResponElimina
  7. Llicència administrativa, si s'incrementa el nivell d'exigències de serveis mínims en el plec de condicions la prestació minora en rendiment o inclús negatiu, aixó vol dir:
    * decrement dels ingresos venda llicència
    * passem a tindre que subvencionar l'activitat a l'empresa si els rendiments negatius
    * servei no cobert per no interesar a cap empresa
    * prestació del servei públic per part de l'ajuntament .-> empresa pública

    El polític és qui deuria decidir-se en alguna de les postures i dependent de quina fins a quin import o percentatge. Sempre pot innovar i donar noves solucions, pero mentres vec els missatges un poc....traslúcids?

    En quant a la seguretat de l'entorn no coment, podria ser més presència policial, càmeres de video-vigilància

    ResponElimina
  8. Que l'estació i el pas de vies no és un perill? Amic tu passaves per ací, però no has passat per allí.

    D'acord amb l'amic silmin, però eixes consideracions, no crec que tinguen massa cabuda ara, que només el Bloc ens presenta pel que entenc el marc general de la proposta. Coneixent, com conec, a més d'un de la llista, estic per assegurar i posaria la mà en el foc que això que dius ho tenen pensat i sabut.

    ResponElimina
  9. Sóc el primer en reconeixer que això de detallar els projectes ara encara en llistes... pot ser una gran "putada" xq també serveix per dir-li a qui fins ara no ha sabut governar, com fer-ho, i si aquest es el cas, el que deuria fer aquell que no sap, és deixar que altres, els qui saben, ho facen.
    També reconec que jo puc parlar obertament xq no em veig directament implicat/afectat per el resultat a Tavernes.
    Però si no fan alguna cosa i més concretament els d'esquerres el seu discurs no acaba de tombar als de la dreta (reticència al canvi), quedant només l'aposta a la persona (a la confiança o la fe).
    És una apreciació totalment subjectiva, d'un que preten escoltar però que crec que calia esmentar.

    ResponElimina
  10. Doncs dóna la casualitat que sóc un usuari habitual del servei de rodalia. I sí, sóc del poble. Dis-me, per qué creus que és un perill creuar les vies? Explicat, per favor. Que li veus de perillós?

    Respecte a un altre missatge anterior, sí, és cert que hi ha gent que no es troba segura per la nit, i que una càmera al pàrquing no vindria malament. Però el meu missatge anava dirigit exclusivament al fet de creuar les vies.

    ResponElimina
  11. Ho retireeeee! Afirme: No és perillós creuar les vies del tren.

    Ara ho escriuré 100 voltes en la llibreta com quan anava a escola:
    "No és perillós creuar les vies del tren. No és perillós creuar les vies del tren".

    El dia que algun despistat creue i no se d'adone que ve un tren d'eixos ràpids que no paren a Tavernes i l'atropelle, ja parlarem.

    Continue: "No és perillós creuar les vies del tren. No és perillós creuar les vies del tren".

    Eh, xicots del Bloc, fóra eixa proposta del Programa Electoral. Ja tenim bé l'estació com la tenim.
    Quina manera vosaltres, els del Bloc, de vore problemes on no hi ha. Si tenim la millor estació de la línia Gandia-València!.

    "No és perillós creuar les vies del tren. No és perillós creuar les vies del tren".

    Ara comprenc perquè el PP i RENfe no han fet res per millorar l'estació: Si no hi ha problemes.

    "No és perillós creuar les vies del tren. No és perillós creuar les vies del tren"

    Doncs, com el del xiquet galego: es noiro!

    "No és perillós creuar les vies del tren. No és perillós creuar les vies del tren"

    ResponElimina
  12. Per favor, no em vingues amb tonteries. És igual de perillós que creuar un pas de peatons: si no mires, doncs corres el risc de que t'atropellen. Però si creus que creuar un pas de peatons per un carrer qualsevol és també extremadament perillós, tal volta deuriem fer un pas soterrani a cada un, no? En fi... fins i tot els xiquets de l'escola saben que s'ha de mirar abans de creuar...

    I, per a ser de les estacions amb menys passatgers de la C1, crec que l'estació que tenim és adequada (a l'estació com a infraestructura, em referisc).

    Per cert, et recorde que ja hi ha hagut alguna millora a la nostra estació (igual l'empres tan poc que ni t'has adonat, i això que ja fa la tira de temps que està): no es creua pel mateix lloc de sempre, sino que s'ha habilitat per a gent amb minusvalidesa. Tot i que crec que s'haguera hagut de deixar l'antic pas que hi havia, per a la gent que no tenia dificultats en fer-ho per ahí ho poguera fer, però en fi.

    ResponElimina
  13. La perillositat és objectiva o subjectiva? Una cosa és perillosa "per se" o per l'ús que li donem?
    Una bomba és perillosa només si la posem en un avió o és perillosa també per estar emmagatzemada a un hangar?
    Una central nuclear és perillosa o no? Segons tu, si mirem que tots els controls estiguen com cal, si mirem a un costat i l'altre dels indicadors de manera que totes les fletxetes marquen exactament el 0 (diguem-ho així perquè ens entenguen) no és perillosa. Sempre vorem si ve el tren - vull dir si augmenta o no l'activitat de la central nuclear fora de mida - i per tant podrem reaccionar i no hi haurà perill. I per tant és impossible un accident o fuita radioctiva. Segons tu.

    Jo no dire mai que si tu dius o no bovades. Ho deixe al criteri dels que ens lligen.

    El que vull dir es que objectivament, un pas d'una andana a una altra creuant o travessant les vies del tren és una situació objectivament perillosa "per se".
    I les millores que dius, nomes han servit per eliminant graons i fer-nos anar a l'altra punta i mullar-nos si plou.

    Ara, si amb tot el que has dit només vols justificar perque el PP no s'haja preocupat en anys de l'estació...

    Oblidava dir-te que he usat durant anys i use el tren. Des què l'estació estava on és ara la Casa de la Cultura. I n'he vist alguns d'accidents (estava dalt del tren) en llocs on si miraves no eren perillosos. Fins que passa.

    Gràcies al Bloc per preocupar-se almenys en les seues propostes.

    ResponElimina
  14. Repetisc, no deixa de ser més perillós que creuar un pas de peatons. Hi ha perill? És clar, moltíssimes activitats en esta vida comporta cert risc. S'ha d'actuar en totes eixes activitats que poden ocasionar dany? Doncs, hi ha coses que són tan improbables que ocórreguen, que es considera no necessari fer-ho. Per ficar un exemple absurd: hem d'eixir sempre al carrer amb casc per a evitar que ens puga caure alguna cosa i fer-nos dany?

    No m'agrada que es malbaraten els nostres diners. I, eixa proposta, no és necesària hui en dia. Hi ha les suficients condicions de seguretat i accesibilitat a la nostra estació com per a no dur a terme cap obra per a millorar-ho en eixe aspecte concret. L'únic que s'ha de fer és evitar imprudències i mirar sempre abans de creuar. Tan senzill com això. El mateix que fem quan volem creuar un carrer.

    I crec que no fa falta dir-ho, però per si així et quedes tranquil, no, no sóc votant del PP.

    Bé, com a mínim ara m'alegre que no hages sigut demagògic.

    ResponElimina
  15. Anònim 2 ha dit...19 d’abr. 2011, 20:55:00

    "passava per ací ha dit..." coses sense trellat:
    El més còmode per a tots, sol ser el més segur i el més curt, per tant, si alguns poden creuar seguint la distancia més curta, moltes persones amb mobilitat reduïda, haurien de poder creuar d'una foma segura i còmoda. Sols heu d'anar a Cullera o Sueca i adonar-vos-en del que es segur, còmode i accessible.
    El que han fet a Tavernes es un EMPASTRE. Hi ha persones amb mobilitat reduïda, usuàries de bastons, crosses o muletes que el fet d'haver de fer prop de 500m lineals per a poder creuar les vies, no es el mes segur i còmode per a tots, i més quan es fa de nit i si plou pitjor.
    Seguint a l'Anònim anterior:
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    i continue:
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    La millora es un "empastre"...
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."
    "SI ES PERILLÓS CREUAR LES VIES DEL TREN."

    ResponElimina
  16. Passava per ací... Que no eres del PP??? vinga va!!! Aleshores qui eres el constructor o l'arquitecte de l'estacio???? Hem pense que eres l'unic que no veu que el que s'ha fet a l'estació és un EMPASTRE!!!!! i per favor no digues més tonteries com la de comparar el perill que hi ha al carrer amb el perill d'una estació de tren que és un EMPASTRE!!! Al primer possiblement no es puga previndre , però a la nostra estació segur que sí per qué han fet un EMPASTRE de por!! Cal fer estacions com la de Sueca i Cullera, i no conformar-se amb EMPASTRES!!

    ResponElimina
  17. Visquen les mesures populistes! Que totes les estacions d'Espanya tinguen 2 ascensors i un pas soterrani per a creuar les vies, independentment del nombre d'usuaris que tinguen o dels trens sense parada a l'estació! Total, ens xorren els diners i és massa feina haver de girar el cap per a comprovar si hi ha un tren o no.

    En fi, em cansa el tema, així que ho deixe per la meua part. Només espere no tindre-vos a vosaltres com a gestors dels meus diners. Per cert, no s'oblideu del casc i les genolleres quan eixiu de casa, que és perillós!

    ResponElimina
  18. Passava per ací parles d'ascensors i un pas soterrani com si només tingueren dret les ciutats grans. Tots tenimn dret al millor servei possible.
    I una cosa: Entre Tavernes, Benifairó i Simat, a més de la platja a l'estiu, segur que hi ha tants usuaris com a Sueca, per exemple.
    No tinc dades fiables. Pero fa 10 anys veies sempre a l'aparcament sobre uns 50-60 cotxes i ara en són 200-300 sempre als aparcaments. L'associació de veïns va donar a conéixer que fa uns 10 anys eren vora 290.000 usuaris del tren els que pujaven a l'estació de Tavernes. Fa uns 10 anys. Uns 800 al dia fa 10 anys. Segur que ara en són molt més de 1200 al dia.
    Segons tu, poca gent perquè tinguen una estació com cal i fer una estació del segle XXI per al teu poble és balafiar els diners.
    I no és un tema per a cansar, és un problema per a solucionar, pel be del poble i de nosaltres els usuaris.
    Sort que tenim partits que tenen voluntat i interés de preocupar-se.

    ResponElimina
  19. Per al polític del PP que passava per ahí. No sé per on passava però sembla que per l'estació de tren de Tavernes de la Valldigna, no.
    En primer lloc: jo i la meua família som ciutadans com qualsevol altre i per això, si uns tenen uns serveis, nosaltres també mereixem tindre'ls i si no, demanar-los, que també és un dret. Si tu et consideres de menys categoria, t'ho respecte. Allà tu. Però no em faces comulgar amb rodes de molí. Si més no reconéix que millor no heu sabut fer-ho o no heu pogut.
    La perillositat és relativa i entestar-te en els teus postulats i arguments sense donar a tòrcer el braç és cabuderia. Jo contra tots.
    També, les distàncies són relatives segons des del punt en què es miren o la perspectiva però, sempre s'ha dit que la distància més curta entre dos punts és la línia recta. Si les obres realitzades han estat per millorar la seguretat, una de dos (no t'ho prengues com un insult): o sou bobos? O en feu bobos als demés? Els usuaris del servei continuen trevessant la via com abans llevat que ara ho fan uns metres més lluny i així, si es produeix un accident, la castanyà del tren queda més lluny i els esguits de sang no embruten els vidres de l'estació i això que ens estalviem en netejar. Si per contra s'ha fet per millorar l'accessibilitat, i amb això no vull fer broma com abans, heu fet el ridícul a més de burlar-vos de la gent impedida. És preferible que siguen ajudats per la gent que els acompanye a fer l'eslalon que els proposeu. I si pluo, no passa res: amb una mà el paraigües o que es fiquen l'impermeable.
    I finalment. Dir que cal estalviar diners en una actuació com la que ens ocupa, quan se n'han gastat en obres irreverents i irrelevants (Plans E i Plans Confiança) i més encara, quan han fet les obres que han fet a l'estació, què més bé son un despropòsit, això és inadmissible. Volent, no es fa tan malament. Si tots els diners que els desgovernants valencians s'han gastat en Copes Amècica, Fórmules 1, Concursos d'Hípica, etc., etc., s'haguessin invertit en coses profitoses, quan bé estariem i en canvi, per a tu, invertir uns poquets mils d'euros en fer un pas accessible i segur, a la nostra estació de tren, seria un desbalafi.

    ResponElimina
  20. No hem feu massa cas, no estic segur però crec que ni la generlitat té competències per tocar les vies ni edificis de la Renfe, així que al respecte crec que sols depen de la Renfe i foment, i si està gnerosa autoritzarà només a la GVA per remodelació d'infraestructures anexes.

    Ara que si la gent q necessita més ajuda li cal, l'ajuntament que done la brasa, és la seua feina.

    La forma més fàcil per solucionar-ho al meu entendre en aquest país és fer manifestació i tallar el transit...sobretot als de Gandia

    Si cal o no cal no em fique ja fa més de 15 anys que no he passat per la renfe

    ResponElimina
  21. Per a fer le coses no cal tenir ni els diners ni les competències. El que cal tenir primer és la voluntat de fer les coses i després, posar-se a treballar i això no vol dir que l'Ajuntament siga l'agent executor d'un projecte, ni qui el finance. Simplement, els responsables muncipals s'han de posar les piles i despegar el cul del seint al despatx primer i després alçar el cul de la cadira del bar a l'hora d'esmorzar i del restaurant a l'hora de dinar, i anar-se'n cap on siga a negociar, parlar, proposar i intentar traure profit del seu treball que per això cobra i si no, no haver-se presentat. El que passa és que com no tenen feina segura, la majoria d'ells, es fiquen en política per endollar-se i si més no, lucrar-se durant el temps que estiguen al poder.

    No entenc la gent. Per a mi les sigles importen ben poc. Igual em dóna es diguen PUC O No PUC, PITA-PITA o PUF, el que m'importa són els resultats i el progrés i benestar personal i del col·lectiu on pertany. Si el PP a Tavernes ho ha fet malament o no ho ha fet, que de vegades és pitjor, no hi ha que excusar-se. En altres pobles el PP ha fet bé les coses i per això la majoria de la gent segueix votant-los. Que no se us oblide que a Tavernes el PP va traure majoria absoluta les passades eleccions per sort o per culpa de la disgreqació del vot de l'esquerra, o per l'acció d'alguns desaprenssius que per l'interés personal van comprar alguns vots. No vull tractar això ara.

    La gent no és tonta, o almenys la majoria. Al final se n'adonen de les coses i reaccionen.

    Què està passant amb el Bloc a tot arreu? Per què està creixent tant eixa formació política què no compta, a hores d'ara, amb cap ajut de ningún tipus, ans al contrari, pedres a les rodes i tot tipus d'entrebancs? Doncs, perquè allà on han confiat amb ells, han demostrat la seua valua i ganes de fer i la gent els ho reconeix

    A Tavernes, ja ho van demostrar quan van governar amb el PP l'Ajuntament. Es va acabar el saló d'actes, obra principal, de la Casa de Cultura. Es va construir el pavelló cobert, si, eixe pavelló on es juga a Bàsquet i altres esports i on si plou i fa fret no et mulles ni pateixes, i on es reuneixen les mínimes condicions per practicar certs tipus d'esports, i va cobrir la graderia principal del camp de futbol...I altres coses més. Per a algú, seran obres innecessries i mal fetes, mai plou a gust de tots, però ben aprofitades si que estan però mal reconegudes pel poble també. Si jo fora del Bloc no em prsentava a les eleccions més mai, Aquest poble no mereix facen res per ell. El que passa és que es perdrien molts vots per a sumar a la coalició a les Corts i allí és on rau el poder real per a fer gran part de les coses bones per al nostre país i no per a uns quants com estan fent-se ara.

    ResponElimina

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.