dijous, 24 de febrer del 2011

Ja s'estan fent les primeres enquestes a Tavernes

Encara que no ho semble per la tranquil·litat i falta de noticies, estem en temps preelectoral i, com mana la tradició, ens diuen els noms de veïns que han estat consultats sobre les seues preferències i apetències polítiques.

Des de fa uns dies l'empresa INVES pregunta a veïns vallers sobre temes  al voltant de les pròximes eleccions municipals, tals com si coneix l'alcalde; el nom d'altres candidats, com veu Tavernes i que s'ha de canviar, etc i etc.

Unes preguntes que solen ser clàssiques dins d'aquest tipus d'enquestes, però ens diuen que aquesta en concret pregunta molt sobre el PP i els seus líders.

I els resultats de l'enquesta? Això només arribarà a saber-ho el partit que l'ha encarregada i els demés mortals si de cas es produeix alguna filtració.  Qualsevol notícia la respecte sempre serà ben rebuda. 

-

27 comentaris:

  1. Segur que l'ha encarregada el PP de Tavernes, perquè deuen estar cagats de la por! Voldràn saber quina ha segut la repercussió de la mentira del PAI, o si farà falta realitzar una altra empastrada com la del nou parc de la piscina coberta, per poder guanyar en maig!

    ResponElimina
  2. si, pues lo tienen claro...

    ResponElimina
  3. Jo votaré Jordi. I tu?24 de febr. 2011, 13:58:00

    I tant que ho tenen clar. Si no ens espabilem els joves.. una altra vegada a guanyar el PP! I això implica anar a votar TOTS I TOTES, els joves i les joves, el dia de les eleccions, perquè vots els del PP no en perden cap i si cal van casa per casa.
    I votar opcions joves, que pensen en jove com nosaltres per canviar este poble que ens han deixat fet una braga.

    ResponElimina
  4. Ahir a la universitat una de les secretàries no va poder creure que "A tavernes cobraren 1 euro per un certificat d'empadronament", al preguntar-li a la seua companya, aquesta li va contestar que ella tampoc ho havia vist mai des que treballava allí.

    ResponElimina
  5. Tranquils, tornarà a eixir majoria absoluta del PP a Tavernes. Estem tots contaminats per el mateix nuvol de Asfaltos Chova... és tot un cercle vicios...

    Recordeu, ningún politic vos ha de sol·lucionar la vida, qui pense el contrari és simplement un ignorant que s'equivoca any rere any.

    ResponElimina
  6. Tu deus votar al PP. I si no ha fas de manera directa posant la papereta al forat de l'urna, ho fas de forma indirecta amb eixe passotisme que demostres.
    A més no ens ha de salvar la vida cap polític, te l'has de salvar tu i jo i la millor manera es no deixar que pensen i facen per nosaltres sinó implicar-nos com a mínim votant allò que s'acosta més el que pensem.

    I potser l'ignorant sigues tu, que deixes que ells facen la seua política perquè tu eres incapaç de fer la teua.

    ResponElimina
  7. Ho sent a l'ànima, però ha d'haver una revolució, una mobilització sense precedents a Tavernes perquè canvie el color del govern municipal. I la millor manera de començar no és que l'esquerra es presente atomitzada ni que, per exemple, per a les Corts Autonòmiques tenim l'opció de Compromís mentre que, per a Tavernes hem de triar entre El Bloc o Iniciativa. Malament va la cosa...

    ResponElimina
  8. Jo no se a qui votaré.27 de febr. 2011, 7:00:00

    Jo no votaré per Jordi, i no ho faré, per què jo tinc el cor d'esquerres, i malauradament el Bloc, no és un partit d'esquerres, si, ara em direu de tot, que si el País, que si pim, que si pam, però la realitat és eixa, el Bloc és un partit de dretes. I si no, anem escudrinyant, i voreu, i no parle de les bases, si no dels dirigents que a la fi i al cap, és qui fa política. Ala, ja tardeu.... I escolteu, està clar que la preparació i els titols univeristaris ón importants per a governar... però molts catedratics i professors passats a la política han demostrat ser prou més soques que alguns sense tanta preparació. Menys prepotència.....

    ResponElimina
  9. Tu t'ho perdràs. Tota regla té la seua excepció.

    ResponElimina
  10. Jo no se a qui votaré.27 de febr. 2011, 9:08:00

    Que segur estas, això es diu dogma de fé.... no em fie del Bloc, i ja està, igual em te que estiga al capdavant un premi nobel o no ningú, no em fie i prou, No puc pensar diferent? O és precis que pense com vosaltres?

    ResponElimina
  11. Pot pensar el que vulgues i com vulgues però sense insultar a un jove del poble, encara que ho faces dissimuladament dient que professors i catedràtics passats a la política són soques, quan l'únic pecat que ha fet Jordi Juan és anar amb el Bloc de candidat i haver estat Premi Extraordani Fi de Carrera, Premi al Merit Educatiu de la Generaliat , premi Nacional de Matematiques i doctor amb 27 anys.

    ResponElimina
  12. jo no crec que insulte a ningú. Es mes, estic dacord amb ell.Es important ser respectuos pero si no al final no es podrà dir res.

    ResponElimina
  13. Em sembla totalment injusta l'apreciació i comentaris que fa l'anònim.
    ¿Que EU no vendrà que la seua candidata és arquitecta? Que el PSOE no dirà que la seua és professora i llicenciada en Història? Que el PP no vendrà que Manolo Vidal es economista? Que Iniciativa no dirà el bo i millor de la seua candidata? I ER no dirà que el seu és també professor?
    Ací cadascú juga les cartes que té. Uns més marcades que les dels altres perquè tenen Canal9, o premsa i ràdio afins, cas del PP i del PSOE. A mi personalment, em sembla molt bé que els partits diguen les qualitats de cadascú dels candidats.
    ¿No elegeixen els partits aquells que consideren els millors com a candid? I en base a què ho fan? Doncs bé està que ens diguen els mèrits, siguen professionals, acadèmics o els que siguen. Almenys tindrem una mínima base per votar-los.
    Cadascú és lliure de votar a qui vol. Es el gran valor de la democràcia. Ara, rellegint el teu comentari em fa la impressió, a mi, que surà un cert despreci al món de l'ensenyament. Soques, soques hi ha a tot arreu. Potser algun professional de l'ensenyament puga esdevenir soca temporal en algun tema polític que desconeix encara que no siga pas cap soca en el seu món professional. El problema no és eixe, sino els que són ja soques, els que no saben fer la o amb un canut, i ens els presenten per a votar-los.
    Personalment jo crec que tots els candidats tenen els seus valors i mèrits. Que els partits no són bojos. I despreciar un candidat, encara que no combregues amb els seus postulats, només en base a bovades, no és gens just ni elegant.
    I més quan es fa a una persona que ha deixat la comoditat que es prenen tants joves a la seua edat i agafa la càrrega de lluitar per fer un poble millor i treballar per un ideal i un país, a canvi de res.
    Perquè ja em diràs que guanya Jordi Joan, amb el seu curriculum, en tot aquest folló d'eleccions i més en el Bloc. Si fóra candidat del PP o del PSOE.... ahí si que hi ha a guanyar!!! Però en el Bloc...
    Només per això, per donar el pas endavant per fer un poble millor, i deixar de costat la comoditat de tants joves, ja mereix el vot.

    ResponElimina
  14. Podeu dir el que voleu des del respecte i la disparitat de criteris, que sempre és un valor enriquidor.
    No volem ser moralitzadors però millor que no useu expressions que poden ofrendre o insults.
    Que vénen eleccions i tots estem molt "quisquillosos".
    Gràcies.

    ResponElimina
  15. Jo no se a qui votaré.27 de febr. 2011, 11:53:00

    Senyor indisinter, igual d'anònim soc jo que vosté, jo he signat amb "no se a qui votaré", ni faig cap desprèci ni a Jordi, ni a cap sector, sols he dit, que no em fie del Bloc, i si tens raó, acadèmicament està molt preparat, però el que vull dir jo, és que per ser bon polític el currículum acadèmic conta poc no és un valor afegit, però que no per tindre'l millor que altres candidats és millor gestor.

    I ja està, no hi ha més que vendre, ni més retòrica, jo no em fie del Bloc, i ja està, i si no puc dir-ho, o vosté creu que dir que no em fie del Bloc és poc elegant, però dir, que no em fie del PP, és de ser molt, però que molt elegant... avant. Jo ni em fie del Bloc ni del PP, dels altres, anem a vore com respiren, ja vorem a quin de tots li deixe el meu vot durant quatre anys.

    ResponElimina
  16. Disculpe'm vosté. Mirant el comentari anterior a aquest, no havia caigut en que voste si que havia firmat. Per tant, les meues disculpes.
    Jo no deia poc elegant a que vosté es fie o no del Bloc, sinó a la referència a catèdratics i professors passats a la política com a "soques" i no oblide que el candidat del Bloc és professor universitari. I potser la frase li haja eixit així i sense cap intenció, però fa tota la impressió de que va dirigida al candidat del Bloc.

    ResponElimina
  17. Jo votaré Jordi, i tu?27 de febr. 2011, 12:27:00

    Jo si que sé a qui votarà "jo no sé a qui votar".
    Tu votarás al PSOE. Ho deixes més clar que l'aigua. La frase "Jo ni em fie del Bloc ni del PP, dels altres, anem a vore com respiren" ho demostra.
    Eixa frase no la diria i no la diu mai un votant d'EU o ER. Els del Bloc, EU i ER hagueren dit clarament el partit. I tu l'amagues, el teu partit. Gairebé s'intueix que vas en la llista del PSOE o molt prop d'eixa situació.

    ResponElimina
  18. Jo no se a qui votaré.27 de febr. 2011, 13:00:00

    Estas equivocat, no se encara a qui vaig a votar, si que se a qui no vaig a votar, és molt diferent....I ara que ho dius, al PSOE tampoc li deixaré el meu vot.... aleshores queden 3 opcions.... EU, Iniciativa, i ER, segons el que ofereixquen faré. Ah!!! I la candidatura de la platja... que crec que tampoc la votaré.

    ResponElimina
  19. El vot és lliure i també hauria de ser secret, però cadascú fa el que vol de la seua veu. No seré jo qui impose normes.

    Pel que fa al gran protagonista dels comentaris d'aquesta informació, el "jo no sé a qui votaré", a mi em preocupa molt poc si sap o no a qui ha de votar, si votarà un partit o un altre, si votarà en clau espanyola o nacionalista, sobiranista o idependentista, tant em fa el que puga fer o no, el que si que em preocupa és la concepció que té de les dretes i de les esquerres, tot i deixant clar, cosa que agraisc, que el seu cor és d'esquerres.

    Doncs, no discutiré jo la seua concepció o inclinació ideològica però he de matisar-li que dubte molt el seu cor siga d'esquerres perquè a l'estat espanyol i més encara al País Valencià o Comunitat Valenciana com legalment se la coneix i vosté sembla vol dir-li a aquesta zona que habitem, esquerres, vertaderes esquerres no hi han i si no: on estan les manifestacions i revoltes en contra de tot el que està passant: reforma laboral, concessió de quantitats indecents de diners a les caixesi bancs per salvar-los dels seus propis fracassos i accions d'ussureria, etc, etc.? On estan les concentracions en contra del constant atac a la llengua, història, identitat, etc d'un poble des dels propis governants d'eixe poble? Això, en qualsevo, altre poble que se'n precie d'arreu del món ja ho hairen fet fora ales bones o a les males. I dic això perquè l'esquerra, orfe sempre de poder, s'ha caracteritzat per les accions i mobilitzacions del poble, de la gent de manera massiva contra els poders establerts, com està passant ara als països de l'orient pròxim.

    Jo, encara no sé qui votaré, si a qui no ho faré: PP i PSOE. Al PP perquè no em veig representat pels seus postulats i les seues maners d'actuar. Del PSOE, al que fins ara havia votat, perquè considerava era el vot útil com em dien, ja no men fie. M'han traït massa ja. Són falsos com la canyota i se'n diuen d'esquerres, progressistes i nacionalistes però són nacionalistes espanyols, no valencians com voldria jo foren i són tan o més de dretes com el PP. El que si tinc clar és que a la formació que li preste el meu vot per quatre anys, com diu vosté, i sempre he dit jo també, no ho faré considerant la seua ideologia, perquè per a mi són tots iguals. Tindré que considerar allò que em proposen per als propers quatre anys, la viabilitat dels projectes i propostes i la seua claredat a l'hora d'exposar-ho i principalment les possibilitats d'arribar a estar representats perquè, en el cas contrari, el meu vot aniria a parar a la paperera si no obté representació, que és el que havia fet jo amb el meu vot els passats anys però de manera equivocada, lamentablement.

    ResponElimina
  20. ... amb Jordi Juan el 22 de Maig.27 de febr. 2011, 17:20:00

    Jordi, polític??? Què cony dieu, Jordi serà de carrer, el millor gestor que pot tindre aquest poble. Indistintament del partit que represente, Jordi és i serà el millor actiu que ara mateix pot tindre el poble i com a mínim cal respectar-lo, tal i com sap fer ell amb els demés.
    Cal respectar a tot el profesorat, que tal i com he pogut llegir s'ha dubtat de les capacitats d'alguns dels seus membres per fer altres tasques, com la de dur endavant un poble. He de dir que si som capaços de deixar a les seues mans, durant un bon grapat d'anys, l'educació dels nostres fills com no hem de ser capaços de deixar que tot i un Doctor per la Universitat, siga el gestor del futur del nostre poble. Jo si tinc clar a quí votaré i si Jordi Juan, està al Bloc, doncs ho tenim clar!!!
    Ni esquerres ni dretes, ni rojos ni blancs... Sigam conscientes del que fem i no hipotequem el nostre futur. Si no canviem la dinàmica d'aquest poble, ens convertirem en un poble dormitori i sense vida. Amb el PP al poder, al temps!!!

    ResponElimina
  21. Jo no se a qui votaré.27 de febr. 2011, 18:57:00

    No se mi m'explicat bé, o no, no dubte ni de professors, ni arquitèctes, ni enginyers, ni llauradors, ni de ningú, això que quede clar, si he dit que a tots els llocs hi han soques, és per què així és, i ho he dit recordant un professor passat a polític... si li voleu buscar alguna vessant en contra d'aquest grup de gent aneu equivocats...res de res...i prou,ja està no hi més que polemitzar, tants sols que pense un poc diferent.

    Que no hi ha esquerres al País Valencià? Clar, que si... és com dir que tots els polítics són iguals.... ho són? Doncs no, aleshores, hi ha que buscar aquesta opció, que si que existeix.

    ResponElimina
  22. jo votare a jordi, palometa, falco,indesindenter,....... jo no se de que es queixeu quan dieu que hi han anonims. que volsaltres que sou? el dia que signeu amb noms i cognoms podreu parlar dels anonims, mentre sou ANONIMS.

    ResponElimina
  23. Està clar que mentre els nostres amics/amigues no firmen amb el seu nom vertader hi ha anonimat. Fins i tot, algú podria firmar amb un nom real però no ser ell.

    Ho hem dit moltes vegades: cal firmar amb un nom, que també deiem que no deixa de ser un anònim disfressat. Quan l'equip de la Cotorra i algun comentarista demanem que firmeu amb un nom no es fa per saber qui n'és l'autor real, sino per tindre una referència dins dels molts anònims que hi apareixen.
    S'ha donat el cas d'algú respondre a un anònim i un altre que també havia firmat com anònim donar-se'n per al·ludit i... ja tenim el folló i les males interpretacions.
    Per tant, un nom inventat en comptes d'anònim no fa mal a ningú.

    ResponElimina
  24. Ni la matemàtica pura, ni el fet de ser professor, son garantia de saber ressoldre problemes de la vida real, ja que la seva solució no es troba a l´últim full del llibre o al resoldre una integral curvilinia o de superficie.

    ResponElimina
  25. Jo votaré Jordi, i tu?28 de febr. 2011, 14:10:00

    Jo estic totalment d'acord amb això que dius anònim. La solució no està en l'última pàgina ni en el llibre gordo de Petete.
    Però una persona que té un cap reflexiu i racional i el gasta per pensar, és de suposar que al igual que resol una integral curvilínia escollint la millor solució a base de reflexió, per resoldre altres problemes de la vida real.

    ResponElimina
  26. A l'anònim que diu que tots som anònims. I és clar que ho som fins a cert punt.

    El fet de demanar signeu amb un pseudònim, com diu la Cotorra, no és per saber (perquè ni ho sabrem ni volem saber-ho) qui és el que escriu un comentari o un altre, és per tal d'evitar, el que assenyala la benvolguda Cotoora, malentesos que porten confrontacions personals.

    No costa res. Tan sols hi ha que omlir la casella amb un psudònim diferent al d'altres comentaristes per tal de diferenciar-vos, no per controlar-vos.

    És més senzill de obrir el pany amb la clau.

    ResponElimina
  27. Se m'havia oblidat. Ací mateix, a aquesta informació o nota s'han produit 10 comentaris signats per anònim. Fins ahí, tot molt bé però, qui és qui. Si contestes a qui contestes o qui se n'antendrà de la resposta.

    Per contra, Falcó sempre és falcó. Jo votaré Jordi. I tu? també el tenim identificat i diferenciat i així la resta.

    ResponElimina

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.