dijous, 1 de juliol del 2010

Camí de ser missió impossible


Es diu pel poble que alguns empresaris locals comenten que des de la regidoria de Turisme els han telefonat indicant-los "per favor" que es publiciten a la revista turística que tots els anys i per l'estiu es fa sobre Tavernes i la platja. Aquesta es una revista que ofereix en les pàgines centrals el planol del poble i platja en gran i algunes dades d'interés.(A la foto, una de les revistes d'anys anteriors)
Es diu que la cosa sembla estar negra, que la revista perilla, perquè entre l'ajuntament que no té un duro i les empreses que tampoc van sobrades....
Xe, que també es diu que sembla ser que poques empreses locals s'animen i entre altres coses també perquè la inserció publicitària no és barata.
Vorem si al final editar enguany la revista turística no es converteix en missió impossible, perquè no ens enganyem amb una bona planificació des de la regidoria de turisme, eixa revista ja hauria d'estar al carrer. Que estem a 1 de juliol!!!
-

5 comentaris:

  1. I sabeu qui fa eixa propaganda de Tavernes?

    ResponElimina
  2. de totes formes no passara massa si no es publica, per que, si es com la de l'any passat 4 fotos boniques (algunes que no eren ni de tavernes) i para de contar.
    des del punt de vist tecnico-turistic no servia per a res

    ResponElimina
  3. tantes coses haurien d'haver estat fetes a 1 de juliol en esta platja, que en fi, millor plantejar-se anar-se'n a platges veines....

    ResponElimina
  4. A mi mai m'agradat el sector turístic com a locomotora econòmica, i en les xifres de les que dispose, no crec que ho siga massa. Si es té en compte la gent que treballa a Tavernes depenent d'aquest sector i les inversions realitzades tant en l'ambit local com exterior (incloent els viatges dels regidors i representants en les seues campanyes de promoció que no són poques ni barates) no em quadren els números.
    Tinc un amic que diu que on més deixa és en el lloguer en negre dels apartaments, però com que no hi han xifres preferisc ignorar-ho encara que siga una realitat ben palesa.
    Crec que en tota valencia s'ha venut sempre la burra del turisme una mica cara descuidant massa els altres sectors.
    Toca un canvi de model, a qui interese les inversions en turisme que les faça, es a dir, que s'unisca el sector restauració o comercial per fer les seues pròpies campanyes de prommoció: l'ajuntament un simple facilitador/col.laborador.
    Com a ciutadà de a peu no vec en que em beneficia la masificació, personalment només em lleva qualitat de vida?

    ResponElimina
  5. Silmin, perquè veges quin tipus de "promotors" tenim del nostre turisme:
    s'està fent una guarderia a la zana Sardina que seria, diuen, proposta de l'Associació de Comerciants de la platja (no sé si és eixe el nom exacte, però crec que ens entenem) amb la finalitat d'atraure, segons diuen, a matrimonis joves i que residixquen tot l'any a la platja.
    A la persona que m'ho deia, de l'associació, li vaig dir: penseu que per una guarderia van a quedar-se tot l'any a la platja? I el supermercat, i la farmacia, i el servei de metge, i els transports....
    Encara espere una resposta.
    Si les coses l'ajuntament-Associació les pensen així, tenim cementeri de platja per a anys.

    ResponElimina

Podeu enviar els vostres comentaris d'actualitat. La Cotorra de la Vall els publicará com a notícia sempre que siguen d'interés general i després de comprovar-ne la veracitat.

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.