L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dilluns, 25 de febrer del 2019

L'IES Jaume II el Just acull una exposició i activitats al voltant del poble sahrauí




L'IES Jaume II el Just ha acollit l'exposició de l'Associació ACAPS la Safor i Valldigna (Associació Comarcal d'ajuda al poble sahrauí) per tal d'apropar la història del poble sahrauí i la realitat que viuen als camps de refugiats.


L’exposició ha comptat amb la col·laboració de la regidoria de Serveis Socials i Cooperació de l'Ajuntament de Tavernes, que dirigeix Noe Alberola, i s’emmarca dins del programa “Vacances en Pau” i “Temps en Xarxa”. 



.El professorat d'història ha treballat a l'aula durant una setmana la història del poble sahrauí als grups de 4t d'ESO i després l'alumnat ha pogut realitzar diferents activitats i treballs didàctics.


 

L'alumnat i el professorat del centre van poder gaudir també una xarrada-col·loqui per tal de connectar als nostres joves al teixit associatiu i a la tasca solidària d'ACAPS i per tal de mostrar-los la realitat sobre la situació actual del que va ser Sàhara espanyol. 
 

El programa “Temps en Xarxa” és un espai per teixir l'acció social a la nostra població impulsat des de la regidoria de Serveis Socials i Cooperació de l'Ajuntament de Tavernes. L’aposta per aquest projecte serveix per apropar als nostres joves el teixit associatiu local i la gran tasca solidària que es mou a Tavernes. La implicació dels centres educatius permet a “Temps en Xarxa” connectar amb l'alumnat i els hi fa partícips d’altres realitats.