L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no els comentaris rebuts si considera que aporten novetats, punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb la noticia oferida. Els articles d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 941
PÀGINES LLEGIDES EL DARRER MES:
35.275

dimarts, 6 de juny de 2017

VOLEM UN TRACTE JUST: PP i Ciudadanos impedeixen invertir 40 milions en la variant de la Font de la Figuera




És un fet conegut: un tram molt perillós de carretera, 9.000 camions els que hi passen de mitjana al dia i, per tant un dels punts més conflictius i amb més accidents de totes les carreteres valencianes. Parlem de la variant de la Font de la Figuera

L'obra de millora de la variant es van iniciar en el 2008 i havia de durar 3 anys i mig. Però eixos 3’5 anys d’obres s’han convertit en 9 anys i segueix.... ningú sap quan duraran perquè el govern de Rajoy no assigna el pressupost que cal. .

Compromís ha presentat als pressupostos d’enguany una esmena per valor de 40 milions que ha estat tombada pels vots del PP i Ciudadanos. Eren 25 milions per acabar les obres i la resta per reparar danys dels treballs i reconvertir la N-344 en un carrer urbà. Res d’això serà possible.

Però damunt, és que els 25 milions per a obres és la quantitat que el govern de Rajoy va pressupostar l’any passat, el 2016, per a gastar enguany, en el 2017. I això no ho han complit.

Com tot el món sap, la Font de la Figuera és un nuc de comunicacions frontera entre València, Alacant i Albacete, i de tota la vida ha estat un punt problemàtic, amb un munt d’accidents, el de més accidents de camions de totes les terres valencianes, i  ara damunt moltes molèsties i més problemes amb obres que han fet eternes.

El govern de Rajoy ajorna any rere any les inversions i ara diu que seran 21 milions per al 2018 i 22 milions per al 2019, o siga com a mínim fins el 2020. Un total de 12 anys mínims per a una obra urgent i amb un punt negre amb acumulació d’accidents.