L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no els comentaris rebuts si considera que aporten novetats, punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb la noticia oferida. Els articles d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 527
PÀGINES LLEGIDES EL DARRER MES: 7.350

dissabte, 11 de març de 2017

L’IES La Valldigna ha desenvolupat moltes activitats formatives al 2n Trimestre





L’IES La Valldigna, a les portes d’acabar la segona avaluació, ha donat a conèixer a tota la Comunitat Educativa, familiars, amics i veïns de Tavernes el conjunt d’Activitats Complementàries i Extraescolars  que s’han realitzat des dels diferents Departaments Didàctics sempre amb l’objectiu d’ajudar a millorar la formació tant acadèmica com personal de l’alumnat.

Entre aquestes activitats cal destacar-hi:


-La Cursa Solidària en benefici de l’entitat ADISVA i en la qual es recaptaren 1700 € en una acció solidària en la qual va participar-hi tot l’alumnat i professorat del centre. 


-Dia de l’Arbre. La participació es va fer dins de l’activitat organitzada per l’Ajuntament, a la que va assistir-hi  l’alumnat de 3r d’ESO acompanyats pel professorat de l’IES.
 

- Celebració del Dia de la Dóna i sensibilització de l'alumnat envers la igualtat i la lluita contra la violència de gènere.

 -Xerrades d’autors, d’Àlvaro Garcia entre d’altres, autor de la novel·la “León Kamikaze”, Premi Gran Angular. Gaudiren de la seua companyia  l’alumnat de 2n d’ESO i 1r Batxillerat.
 

-Jornades sobre Educació Sexual que han realitzat personal del Centre de Salud, adreçades a alumnes d’ESO.

El professorat responsable de les activitats
  -Visites a la Universitat, a les qual hi assistiren els alumnes de 2n de Batxillerat per tal d’anar mirant les diferents carreres del seu interès.