L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no els comentaris rebuts si considera que aporten novetats, punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb la noticia oferida. Els articles d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR : 560
PÀGINES LLEGIDES EL DARRER MES:
35.091

dimarts, 13 de desembre de 2016

La brigada municipal finalitzar el curs especialitzat en manteniment.

Des de fa un mes, la brigada municipal que assisteix a un curs de formació amb l'objectiu de conèixer amb més profunditat i de forma pràctica el cicle de vida d’una edificació pública, així com les ferramentes que ofereixen les noves tecnologies com Línia Verda.
 
L’Ajuntament de Tavernes, amb el títol “La brigada municipal d’obres i manteniment. El cicle de vida d’una edificació pública”, va iniciar aquest curs especialitzat dirigit a quatre perfils professionals: tècnics responsables d’edificis, caps de secció, personal d’oficis que duen a terme faenes i personal de neteja. 
 
El curs de formació tenia per objectiu conèixer el cicle de vida dels edificis i les infraestructures, aprofundir en el seu manteniment (com es pot fer i com es pot controlar) i en la gestió de residus. 
 
 El personal tècnic de l’Ajuntament, amb l’ajuda d’un professor, ha impartit este curs, que tenia un caràcter pràctic, per tal que pogueren aplicar els coneixements adquirits. Per això, es va programar una eixida a la planta de residus de Guadassuar per a interioritzar la importància de la gestió de residus. 
 
S'aconsella l'ús de la Línia Verda per a les incidències urbanes  
 
També es va aprofitar per a aplicar-ho a casos reals, en concret a la Casa de la Cultura i al col·legi Alfàndec, introduint els processos de manteniment en les noves tecnologies com Línia Verda. Aquesta ferramenta geolocalitza les incidències i permet tindre’n un registre, alhora que serveix de centre d’atenció a usuaris i gestió de les incidències. A més, és un canal de comunicació entre els ciutadans i l’Ajuntament, de manera que els veïns de Tavernes poden dirigir-s’hi per a comunicar algun problema que hagen detectat i participar en les solucions possibles. 
 
L’Ajuntament pretén desenvolupar i generalitzar l’ús de Línia Verda, que pot servir per a un ús intern dels diversos departaments, aplicant els coneixements a esquemes de funcionament de l’Ajuntament i abastant els diversos tipus de treballadors que hi intervenen.