L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

divendres, 30 de desembre del 2011

L'Ajuntament deTavernes millora i amplia els horaris d'atenció als ciutadans

 
 
 El govern municipal de Tavernes vol facilitar a tots els veïns i veïnes vallers fer les gestions municipals i, amb eixe objectiu, ampliarà a partir de l'any no l'horari d'atenció al públic.

El govern municipal és conscient que és pel matí quan els ciutadans acudeixen a les oficines de l'ajuntament a solucionar poblemes de gestió i, per això, creu que cal reforçar eixa franja horària. 
 
Així a proposta de la Regidoria de Personal que presideix Evarist Sansaloni a partir del dia 2 de gener s'amplia l’horari matinal d’atenció als veïns. El  nou horari serà de 9:00 a 14:00 hores, de dilluns a divendres, i a més el dilluns de vesprada serà de 17:30 hores a 18:30 hores.
 
L'horari d'atenció al veïnat és actualment de 10 a 14 hores del matí, i la nova mesura implica augmentar cinc hores setmanals (una més al dia) eixa atenció als veïns.
-

16 comentaris:

Estruch ha dit...

Para mi, después de seis meses de gobierno, podemos clasificar a los concejales del gobierno en tres clases :

1) Concejales "vedettes", en el mejor sentido de la palabra : los que por su actividad han salido más en los medios.

Jordi Juan : Evidéntemente, como alcalde ha sido la cabeza visible del gobierno. Un buen relaciones públicas que ha dado una imagen fresca de Tavernes y ha ilusionado a mucha gente, sobre todo joven, que esperaban ver algo nuevo después de años de Partido Popular, como pasó en su momento con Eugenio. Esperemos no defraude, tiene una gran responsabilidad sobre sus hombros por lo dicho : puede pasar de ser la gran esperanza al fracaso más absoluto en un trís trás.

Josep Llácer : parece que tenga el don de la ubicuidad, dado que allá donde hay un evento, ahí está Josep, al pié del cañón, desde luego se lo curra el tío, no se de donde saca tantas horas.También conlleva ésto la cantidad y variedad de delegaciones que ostenta.

2) Concejales invisibles : Evarist, Llum, Vanessa, Pilar i Victor .Van a lo suyo, trabajando en la sombra, sin oropeles , a la que más se le ve por el cargo es a Pilar, de los demás poco sabemos del día a día. Sus delegaciones tampoco prestan para lucirse cara al público.
A Victor le espera un buen marrón con el presupuesto para el año que viene y a Evarist con los convenios colectivos y yá, ahora mismo, con el Festivern : que se aten los machos dada la situación económica.

3) Concejales currantes pero poco reconocidos :

Carmen Canet, para mi la alcaldesa de facto, la puedes encontrar a toda hora, dentro de su límite horario profesional, y sin embargo la ves poco en los actos de ocio. Está en la sombra, llevando la concejalía más difícil junto a hacienda de las que hay como es urbanismo, así como otra difícil por lo que amplio que abarca , como es playa. En cuanto a agricultura ni fu ni fa, sólo sale que para lo malo.

Carina Vercher : Para mi, la gran sorpresa, una chavala que se lo está currando de lo lindo, ni en la època de gobierno del Bloc-PP se había visto tal grado de participación ciudadana, de contar con el pueblo, de estar presente en las actividades que promociona su concejalía, y de una gran actividad en lo social.

Y ahora viene la parte más difícil, la de las calificaciones :

En general, un Bien alto tirando a Notable, dado que la situación económica con la que se han encontrado no da para más que ir tirando como se pueda, esperemos al presupuesto de 2012 para ver realmente como se defienden y entonces les podremos calificar con más base.
Destacaría con un Notable alto a Carmen y Carina .

Firmado, Enrique Estruch i Ferrando.

Anònim ha dit...

Enrique perquè no fas ara la valoració de l'oposició? Tinc molt d'interés en saber la teua valoració...

Anònim ha dit...

Jo no estic gens d'acord en la valoració d'Estruch, ací no es tracta de vore qui apareix més o menys, això no va en coincidència amb el treball de cadascú, hi ha gent que treballa molt i no apareix tant en els medis de comunicació per motius diversos. Es nota moltíssims que les valoracions d'Estruch es basen en la quantitat d'amistat que té amb els concejals, per això a Carmen i Carina les posa allà dalt i a l'alcalde, li diu que pot passar al fracàs més absolut en un tris... Dir que l'alcalde és un bon relacions públiques (sic) quan la gent que realment sap de política sap que és un gestor impresionant, per supost molt millor que Manolo i que Eugenio també...Segur que si fera una valoració del PP a Simeon li posaria un 10. Per a mi aquestes, valoracions diuen molt de com és i de com pensa Estruch i de la seua visió de la política... Crec que tots podem traure conclusions, per a què dir-ho...

Anònim ha dit...

Respecte totes les opinions, encara que no en compartisc ni la meitat de les coses que diu el Sr. Enrique Estruch.
Ens està demostrant que es deixa portar per les seues simpàties personals i no veu ni analitza més enllà. Demostra un total desconeixemt del "tour de force" de l'actual equip de govern.

De tota manera és la seua respectable opinió. També m'apunte al que diu l'anònim anterior. Esperem ho complete amb el PP.

Estruch ha dit...

OPOSICIÓN TRAS SEIS MESES
Manolo es mucho manolo
Poco puedo escribir sobre ésta, pues parece que sólo Manolo Vidal sea la oposición, los demás concejales están pasando sin pena ni gloria, quizás , primero por su falta de experiencia, sólo Mario y Raquel repiten, y segundo por la personalidad arrolladora de su líder., ¡¡¡ es que Manolo es mucho Manolo!!!, es un líder por naturaleza y a su lado pocos le pueden hacer sombra.
En todo caso Mario es el único que ha sobresalido un poco por el tema de las riadas y las famosas cañas.
Calificación : A mi entender no están haciendo una buena oposición con las constantes denuncias por cualquier nimiedad, dan la sensación de que ante la falta de argumentos fuertes y la mala situación económica dejada tengan que hablar como sea y de lo que sea para justificarse, y muy poco les están ayudando los blogs de su órbita a ello.
Las denuncias en la prensa como el agujero en la calle Baleares de la playa en Las provincias , u otras similares , para mi fueron de risa , dan imagen de una oposición poco consistente. No se puede jugar con la imagen del pueblo con denuncias que, aunque reales, dañan la imagen de cara a terceros : los trapos sucios se lavan en casa.
Y desde luego, el no hacer una contra-asamblea en el tema económico, les ha dañado en sobremanera, da igual que Manolo explique en otros actos el tema, al pueblo le ha llegado la asamblea , lo que añadido a que las obras de piscina y párquing, obras estrella de su mandato, no han llegado a buen puerto, más el tropiezo en la avenida de la playa, aunque no sea culpa de ellos el pueblo no lo sabe, desde luego no hay ayudado a su imagen.
Nadie se acuerda sin embargo del parque del Molló o el del parque al final del canal de defensa, o los nuevos accesos a la arena, o el desarrollo urbanístico del pueblo, entre otros ejemplos, del buen hacer del gobierno anterior : Eugenio tenía más cosas "a la vista" para vender de cara al vecindario.
.
Manolo, yo sí conozco por mi relación personal y profesional contigo de dónde viene la mayoría del endeudamiento, te lo he dicho muchas veces, está bajo tierra y la gente sólo se acuerda de Santa barbara cuando llueve y no se les inundan, como antes, las casas, mientras tanto sólo ven los números rojos.
Me permito darte un modesto último consejo : Haz una asamblea explicando de dónde viene la situación económica , no es lo mismo empeñarse para ocio que para inversión en mejoras, la gente eso no lo ve, sólo ve lo negativo que es la deuda, y deja de hacer una oposición de "denuncietes" ridículas a mi parecer. Y que ciertos blogs afínes se dejen de sensacionalismos (Ej. la raja de la calle Calvario, el agujero de la calle Baleares, ridículo), no os beneficia en nada, te lo aseguro.
Signat, Enrique Estruch i Ferrando

Anònim ha dit...

I vosté com es valora Sr. Estruch, ja que més ficades de pota que ha fet, i es bo lo lamentable i lo possitiu. Si vosté te la capacitat per emetre jui d'opinió és que nosaltres també podem valorar-lo ocm el julivert qye esta en totes les salses i en cap es bo per alimentar. Però de la poca activitat seua tenim coses a dir i no massa gratificants. Però vosté vol propaganda i es veu que esta conxafat amb la Cotorra que li ho publica tot.

Enrique Estruch i Ferrando ha dit...

Evidéntemente uno puede opinar subjetívamente de quién conoce o ha conocido, o con quién colabora más o menos :

El primer caso, el de Carmen Canet, por sus áreas de gobierno, urbanismo y playa, y mi profesión , íntimamente ligada a éstas, aparte de relaciones de amistad familiares antiguas, y de afinidad ideológica.

Y el segundo, el de Carina, a la que no conocí hasta las mesas de participación, por haber participado en éstas y empezar una relación personal y espero que profesional futura porque creo que está iniciando un cauce de democracia real con el Plan de Participación y porque, desgraciádamente, voy a empezar los trámites para crear una asociación de enfermos en la que estoy familiarmente implicado y en la que tiene que ver, y mucho, el área de servicios sociales.

En cuanto al resto de concejales, sólo puedo hablar de forma objetiva, tengo poco, prácticamente ninguno, trato con ellos, si tengo en un futuro más relación podré añadir algo más de lo que ahora afirmo.
De momento una buena cordialidad , curiosamente aumentada en el caso de alguno de ellos, desde las elecciones nacionales y los resultados de UPyD, espero que no sólo se quede en ello y por ello, también me pasa con el PP.

Sí tengo relación personal e incluso familiar con alguno de ellos ( Evarist es primo político y nos conocemos algunos añitos yá) pero este no es el tema de este artículo.

Seguiremos hablando, siempre desde la cordialidad con la habéis discrepado y con la que me habéis contestado.

Feliz año mariano nuevo a todos, y, visto lo visto , virgencita que nos deje al menos como estamos.

P.D: si hablara de Salva-Simeón, que veréis no lo hago en el artículo previo a éste, seguro lo haría bien, ójala lo tuviera en mis filas políticas, en las personales lo tengo, lo he tenido y lo tendré siempre.

Anònim ha dit...

Per a mi queda clar que Manolo no és un líder, és un dictador, no deixa parlar a ningú del seu grup i només li val el jo jo i jo. La seua gestió ha sigut un desastre i en política ja el coneixen com Manolo el prometeo, perquè ho prometia tot, es poguera o no es poguera fer i la seua gestió al poble ha sigut de risa. Que faça una explicació del deute economic?? Enrique si hagueres estat al plenari, hagueres vist la cara de diarrea que tenia, no sabia on amagarse i no va dir ni mu. Tenia davant a la interventora i no va parlar, no podia... Manolo es mucho Manolo?? Es un líder?? Pa qui? Pa tu??

Anònim ha dit...

Jo si que me'n recorde del parc del Molló, ja ho crec... El senyor de las palmeras es vanagloriaba de que les lletretes fetes amb vigues de ferro li les havia pagat l'ajuntament a preu d'or quan ell, eixes vigues les havia agarrat de no se a on. Aixo ho día en un bar i ho van sentir tots.

Anònim ha dit...

Estruch no tens ni idea que es subjectivitat ni objectivitat, més val que vages a classes i si es possible que prengues nota.

Estruch ha dit...

Anem per parts, com digué Jack el destripador :

Quant dic Manolo es molt Manolo eu dic per la seua personalitat en sí arrolladora, no eu dic per lider, si per a mi així eu for-ha jo estaría al PP-local, apoyant-lo. Líder eu dic perquè donat els seus objetívament mals resultats
(va ser dels pocs caps locals que no pujaren a les urnes en les locals, per contra pergué l'alcaldia, i ara ha obtingut menys vots que fa quatre anys, així i tot no sols no el destronen, no n'hi ha qui li faca sombra per el vist hui per hui al PP local (sí, Eugeni, però no vol saber res del tema)si no que damunt es assesor de la Dipu, algo tindrà i valdrà.

En quant a la la meua valoració la farán les urnes d'aci a pocs anys, no patiu, de moment no m'ha anat gens mal com a cap visible de UPyD Valldigna, a cada vegada tinc mès altes de simpatizants i afiliats al poble.
I si colla el que estic preparant per a les properes locals, a alguns, a dretes i
esquerres, li tremolarán les cametes, escomençant sobre tot per Manolo i acabant amb els socialistes e inclús un poc més a l'esquerra.

Cotorra, ara resulta que estem "conxafats", amb la de bregues que hem tingut (per cert, no se que vol dir açò). Anime a eixe valent anónim a que ens jutje als dos, però donant la cara, com fem tu i jo quant ens barallem, a vore si hi han c...tu que dius, cotorra?

Per últim, ahir em gratificaba de les respostes tolerants, respectuoses i objectives, hui tornem a les personalitzants i ofensives (11:23, 21:23), però sempre per part del covards anónims.... No seràn els dos el mateix? .

Que tenim que fer, es el que porta donar la cara davant anónims covards, , que te la puguen trencar a amagades, mai de cara, tornarem al anonimat.

Anònim ha dit...

Alguien que te aprecia personal y profesionálmente dijo...

Carmen Canet , fíjate en el encabezamiento en rojo y en el cuadrito en azul del artículo de Las provincias sobre la reunión con responsables de infraestructuras. : El Alcalde. ¿ Y tú, dónde quedas? según el encabezamiento resulta que (sic) "acompañándolo" y al final, con un pequeño comentario por sacar algo.

¿ No ves que estás haciéndole el trabajo y el poniéndose las medallas?

¿ A que esperas para pegar un puñetazo sobre la mesa y reivindicar quién eres, la primera teniente de alcalde , cabeza del grupo socialista, aunque me parece que tus dos otros dos colegas de partido no lo tienen tan claro ?

¿Sabes lo que pasará de seguir así? Que dentro de tres años y medio, el Bloc, como le paso al PP trás la coalición con estos, si la cosa va bien se pondrá todas las medallas y crecerá aún más, y tu serás, si te dejan que no creo que Victor lo vuelva a permitir, la cabeza de lista de un partido que como mucho aumentará unos pocos votos, que difícil lo tienes pues Carina lo está haciendo muy bien y UPyD, sóla o junto con otros, se va a presentar y te va a quitar parte del electorado.
Y si os va mal, el PP a gobernar con mayoría absoluta y vosotros, todos, al garete.
Mira lo que le pasó a Psoe y UV trás irles mal la coalición de gobierno por las causas que ahora no vienen al caso : el PP pasó de 2 a 7 concejales y con ello, gracias al Bloc, a la alcaldía y Psoe y UV bajaron (ésta última de 4 a 1 concejal).

De ti depende ser la, con perdón, burra de trabajo en la sombra del ayuntamiento para que el Bloc y tu compañero segundo en teoría de abordo, se pongan las medallas ; o ser la lideresa de un proyecto aglutinador de los que estamos hartos de lo y los de siempre, de una tercera opción entre PP y la izquierda que seguro arrasaría contigo a la cabeza en las próximas elecciones locales.

Desde aquí te animo a que no dejes que te sigan ninguneando y dés el salto hacia el futuro, si es que quieres seguir en política activa.

TarlatanA ha dit...

Sr. Estruch, m'ha fet somriure quan ha dit que Manolo es un lider, ell sabrà els pals que li ha pegat des-de dalt per perdre L'Alcaldia, per favor guardes les opinions per al seu blog, i no diga mes barbaritats

Enrique Estruch, alias conan el bárbaro ha dit...

ESTIMAT Tarlatana, o millor el direm estimat censurador, perque aixó es el que es permitix dir-li a altre a on o el que te que escriure. Dic jo, que en tot cas, el que jo escriga o no en aquest blog será decisió del editor, i no teua.
En quant a les barbaritats, a Tavernes es veu que hi han un gran grup encara descendent dels que invadiren Espanya fa ja uns anyets, doncs a cada vegada son mes els simpatizants i afiliats que tenim al poble i a tota La Valldigna : a vore si envers de monjos eren barbars disfressats els que regíen aquestes terres?.
Estime i en molt el teu comentari, doncs cada vegada que un intolerant com tu en fa un, aumenta el nostre nombre de simpatizants, aixi que t'anime a seguir fent-ho.
Gràcies de bestreta.

TarlatanA ha dit...

Sr. Estruch, per a mi dir que el Manolo es un lider es una barbaritat, ho pot adornar amb arguments incomprensibles, però seguiré pensant aixi. Per altra banda el fons del meu missatge de abans no es censurar-lo, es instar-lo a que deixe de enllumenar-mos amb la seua opinió sobre temes que no versen amb el post en qüestió.

Estruch ha dit...

No soc llumero, soc lletrat, i estabem parlant de servicis municipals, es dir, tasques de govern.
Si he seguit amb el tema es perque altres comentaristes si que han cregut convenient fer-ho amb les seues apreciacions al meu comentari.
I li torne a dir que en tot cas deu de ser el editor qui talle el tema si creu que ens eixim de lo tractat al article,no li pareix?