L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.675
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:46.657

dijous, 15 de setembre del 2011

FESTES DEL POBLE: Xavi Castillo ompli la Plaça Major de gom a gom

La plaça abans d'iniciar-se l'espectacle

I com estava la plaça? Abarrotaaaaa!!!! Abans i entre l'espectacle. Les imatges parlen per elles soles. No cal dir res més. La plaça de gom a gom, com mai en la vida l'haviem conegut (bé, si una altra volta va ser semblant) i com mai en la vida, segons deien els majors, havien vist la plaça en un espectacle de festes.  I la gent divertint-se amb les parodies de l'humorista, rient a boca oberta i passant-s'ho d'allò més bé.

La plaça durant l'espectacle

I què va fer Xavi Castillo? Doncs una gran falla amb tots els temes recurrents de la societat valenciana: Visita del Papa, Canal 9, Camps i els trages, Rita Barbera i el Cabanyal... tot adobat amb la socarroneria més àcida de l'alcoià, desfent motles i enrunant mites a l'ús (el president més votat, som la millor i més gran comuntitat).

Xavi Castillo no va defraudar a cap incondicionall ni a cap espectador. I els aplaudiments i rialles dels milers i milers de vallers i valleres ho corroboren. Un èxit popular de festes i que ens demostra que també es pot fer una sessió de varietés i d'humor en la nostra llengua, per actors valencians i com aquell que diu "destrossar" tots els càlculs previstos d'assistència.

Ací teniu unes fotografies de moments de l'actuació:

En resum, un gran èxit i una gran nit de Festes del Poble.

I un prec a l'Ajuntament: és un costum, i no de ara , eh? i molt mal arrelat que les cadires de l'Ajuntament, o siga les del poble, les agafen els bars si els calen. Que les agafen si no hi ha necessitat, val, però no es pot deixar a gent sense cadires mentre les "blanques" estaven en les taules dels sopars. Ara ja haveu pagat la novatada, cal buscar solucions. És un comentarii que hem escoltat, i repetim, encara que el costum ve d'anys anteriors, no és correcte.

Això ho paga ell ha dit...

Va ser un gran espectacle!! Em vaig riure molt, que falta fa, però no està bé que els bars agarraren les cadires de l'Ajuntament per al seu negoci. Un aplaudiment a les falles que portaren les cadires. Una gran nit, sí senyor!

Anònim ha dit...

gran éxit el de xavi castillo pero hagueren tingut que estar atents ja que molta gent no ho podia sentir be. ni pels costats ni al fons de la plaça s'escoltava res.

Emp ha dit...

Increïble...Qué gran Xavi Castillo!!!!

Anònim ha dit...

Jo vullc donar les gracies al partit popular perque durant dies ha estat correguent entre els simpatizant i afiliats que no anarena a la plaça a vore el dimoni de Xavi Castillo.
I per no anar ells ho vam poder vore tots un poc millor, que si van igual ni haverem passat dins de la plaça.

Xe. l'any que ve que torne el Xavi Castillo, que això ho pague jo!

Anònim ha dit...

Amic, els del PP sí que van anar. I tant! Eren una bona taula. Inclús vaig vore a l'antiga regidora Maruja rient-se, no molt, però va aguantar tot l'espectacle. Hi havia molts del PP però és que ningú es pot ressistir a Xavi!

L'any que ve Xavi Castillo al camp d'esports!

Cal donar les gràcies al pp de Tavernes per la seua inestimable ajuda a la promoció de l'espectacle de Xavi Castillo. Sense la seua ajuda no hagueren rebentat la plaça.

Anònim ha dit...

Xavi Castillo genial, com sempre. Ja era hora que llevaren les censures imposades des de la dreta i poguérem gaudir en el nostre poble de l'actor alcoià.
Però no em va agradar gens el tema de les cadires en els bars (cadires de l'ajuntament que les utilitzen per traure un benefici propi) a més que mitja plaça ja l'omplien les seues tauletes.
Per tota la resta, un 10.

Anònim ha dit...

L'espectacle de Xavi Castillo perfecte, com sempre ho fa. Es un geni. Però lo de les cadires... em va pareixer indignant. Més de la mitat de la plaça estava pcupada per taules dels bars i moltes d'elles amb cadires de l'ajuntament. Si pareixia que l'espectacle l'havera pagat els dels bars!!! Es un espectacle per a tots i hi ha que acondicionar-ho millor, ja que va molta gent de fora a voreu i molta gent es va quedar sense poder sentar-se. A la pròxima que no passe el mateix.

Crec que l´ajuntament no deuria haver consentit que els bars ocuparen casi tota la plaça i menys deixar les cadires,si al del bar li feien falta haverne llogat a les falles o caterings,perque es que damunt han guanyat diners amb les cadires de l´ajuntament i nosaltres que tambè les hem pagat per no haver sopat al bar hem tingut que estar plantats.

Si be va estar el problema cotorra van ser que els bars agafaven les cadires cosa que va ocasionar que un grupde gent es queixara al ajuntament i lode es cadires va ser en xavi castillo i el dia del cantants envestiguau a i tambe lo de la fira que sigua un dimecresde festes i lla no niaga casi es de molta poca vergoña

Anònim ha dit...

Crec que els bars no paguen per traure taules a la plaça, no paguen perque l'ajuntament els porte i deixe taules, no paguen perque l'ajuntament els porte i deixe cadires i despres els bars fan el gran negoci i la resta de ciutadans em de vore els espectacles parats o em d'anar a casa per falta de lloc.

I les taules i cadires de l'ajuntament les em pagat tots els ciutadans de tavernes.

Pero l'alcalde, els regidors i acompanyants ben sentats en les taules dels bars.

Fa falta arreglar les coses ja. Si volen ocupar la plaça que la paguen, si volen taules i cadires de l'ajuntament que les paguen pero jo vullc poder anar a la plaça i l'ajuntament ha de deixar lloc per als ciutadans.

Totalment de acuerdo.
Pero no mescles les coses que sembla que nomes vols destacar que els regidors estiguen sopant en un bar.
Tu també hagueres pogut sopar en el bar si ho hagueres encomanat, no cregues que el sopar el tenen debades que l'han de pagar com tots.
I regidors en taules n'hi havien de tots els colors, el PP també, i supose que com tots encomanarien la taula en el bar que volgueren, perque cada un estava en un lloc, no era cosa oficial de l'ajuntament.
I els bars si que paguen per traure taules, hi ha una taxa per ocupació de la via publica.

Anònim ha dit...

Es indignant que bora mil cadires que anian que mes de la mitat estageren ocupaes per als bars, si la nit del disfrasos pasa igual no caldra anar a voreu, el any quebe que pagen les festes els bars. El disfrasos ya fa any que no cal anar a boreu per el estragulament de la entra de la plaza.. Xavi Castillo un Deu.

No se d'on traus això que més de 500 cadires de l'ajuntament les tenien ocupades els bars.
Els bars si que tenien algunes cadires blanques de l'ajuntament i algun regidor va dir al public que les agafaren, i algun barista es va enfadar. Estava al costat i ho vaig sentir.
Però dir que mil cadires de l'ajuntament i mes de la meitat les tenien els bars no es exacte.
Tampoc en sembla correcte, i això no te la culpa l'ajuntament però si que hauria de dir alguna cosa en anys que ve, que hi ha gent que "pilla" 14 o 15 cadires i nomes hi ha alli una persona per a vigilar. Qui vulga cadira que estiga en el lloc, Esta bé que una persona n'aguarde una per a la parella o fill pero 10 o 12 pillaes no.
I ens queixem dels bars i fem igual

La Cotorra de la Vall ha dit...

El govern municipal s'ha reunit avui de matí amb als bars de la plaça.
Tema: el cas de l'ocupació excesiva de la plaça per taules i cadires. El govern els ha marcat el lloc de la plaça que poden ocupar i del qual no poden eixir per posar taules.
Suposem que el lloc de cadascú anirà en correspondència a la taxa d'ocupació de carrer que paguen.
Es vol que els problemes d'ahir en l'actuació de Xavi Castillo no es repetesca de cap manera demà en el Ball de Disfresses.

La Cotorra de la Vall ha dit...

El govern municipal s'ha reunit avui de matí amb als bars de la plaça.

Anònim ha dit...

Jo he sentit moltes vegades que Xavi Castillo ja havia vingut a Tavernes en temps del PP. Si és de veres ¿per què dieu que estava censurat per la dreta?

La Cotorra de la Vall ha dit...

Xavi Castillo forma part d'una companyia "Pot de Plom" que fa espectacles, algun infantil, i ha vingut en espectacles infantils per Tavernes.
El seu "lider", Xavi Castillo, actua i també fa espectacles en solitari com el que ahir vam vore a Tavernes.
Quan va començar a fer espectacles en solitari (ja fa anys) i no era tan conegut ni en el PP havia passat el que va dir ahir en l'espectacle, va vindre a Tavernes a la Casa de la Cultura, igual d'això fa 10 anys o més. Si algu ho sap millor que ens ho aclare.
Com que ja començava a fer-ne de les seues i l'espectacle va ser "punxeta" amb el PP, sembla ser que també li van dir: "una i no más, padre Tomás".
I ja no ha vingut més a Tavernes amb el PP al igual que no actua (no el lloguen, clar) en espectacles de festes de poble que paga l'ajuntament. Ho va dir ahir ben clar: "al pas que anem no podrem vindre només que a Tavernes".

O siga que si es veritat que va vindre a Tavernes, fa temps i en altres circumstàncies i si que està no censurat sino "vetat" pel PP i els seus ajuntaments.

Fes una cerca en google de
Xavi Castillo
Pot de Plom

i pensem tindràs més informació.

Anònim ha dit...

Jo vaig anar a vore a Xavi i m'han vaig tindre que anar a casa a la mitat de l'actuacio.... En pareix correcte l'actuación del nou govern de limitar el lloc als bars lo de ahir va ser vergonyos senyors!!!

Xavi Castillo va actuar a Simat de la Valldigna sols fa tres anys, en 33 l'Aplec Excursionista del Països Catalans, tambe va estar espectacular, clar eren altres temps de la dreta, ara tots son d'esquerres.

eu vam passar d'allò més be. Però al final es fa un poc pesat tan de camps, rita i el papa, no estaria mal que parlara un poc més de tots els partits politics en general. però be eu vam pasar be.

Anònim ha dit...

Els bars ocupaven excesivament la plaça, el espectacle no era apte per als menors que allí estaven, a mes a mes, crec que no es correcte que l'ajuntament done peu a un intent d'humorista que lo unic que fa es clavarse amb gent que no es troba a través de descalificacions e insults. A mi, no em tornaràn a vore a un espectacle de Xavi Castillo i per la meva banda, espere que no tornen a portarlo en els meus impostos. En quant al Sr. Castillo, estic segur que no es clavara publicament amb els nacionalistes valencians ni amb els islamistes, que pasa, que el PP no l'apreta massa ni els extremistes els catòlics simplement l'ignoren?

Es solo una cuestión de aptitud ha dit...

Arévalo, amb 'acudits' (dit açò entre cometes) sobre els homosexuals, els botijosos o les dones, és apte per a menors? Arévalo, amb la seua carrincloneria, és apte per a tots els públics? Arévalo, sense espectacle de varietats en cartell des de... des de... des de..., és apte per als diners que paguem tots?

Anònim ha dit...

Efectivament, Xavi Castillo va vindre fa anys amb la companyia Pot de Plom dues vegades, per a realitzar els espectacles de pànic al centenari i Jordiet contraataca.
Però no fa tants anys, menys de 10 va actuar a la plaça en solitari, MANANT EL PP amb Eugenio al capdavant.
Així es que no podeu dir coses que no han estat. Per que aquell any ja en va sortir fent del papa i va criticar a la gent major que estava asseguda a les cadires , que en desconeixer la seua actuació, va sortir de la plaça en vorer les burles front el papa, rita i zaplana.

T'agraïm els aclariments.
Pensem que en allò que respecta a nosaltres ho havíem dit:

igual d'això fa 10 anys o més. Si algu ho sap millor que ens ho aclare.

LA COTORRA 17-9-2011
Jo vaig assistir al espectacle,en vaig riure prou,també vaig pensar l´animal que es,el serril qu´está,dons no faltaría mes que no en riguera de mOltes cosses que ell va dir i com ha intellgent que cres es, ho es prou,crec deuría fer les seues critiques humoristiques en un poc mes de seny.Crec pot clavarse i criticar a qui vuiga incluida l´esglesia,no faltaría mes,se ho mereig i molt,el que crec que no es criticar a l´esglesia es fer burla de la deterioritat físsia de una perssona molt avançada en edat i en párquinson i que ademés ha sigut una gran perssona que no ha fet mal ningú,tot el contrari,ha fet el be que ha pogut,pero aixins i tot admeteisc el critiquen pero que el critiquen,no que es burlen del seu estat fissic. A mes vos convide a imaginar-se si en el consell manaren els que están d´acort en les actuacions de eixe actor(per no acompanyar-li altre calificatiu)i el deijaren actuar en tvv conssentint-li tot el que fai i diu,s´ímatgineu estar sopant amb els vostres fills veigent com l´hi la m...a Alfnso Rus, o com eixa dona es fica el dessembossador en la f...,i com diu que els J.M.J no mes fan que resar i foll... i fent els gestos de la masturbació i tants com mes... aixó si sería un canal nou en cultura? si el que hi ha ara es fem qué sería el que vos estic fent imatginar? Crec sería merda,i
crec que eixos espectacles deurien ferse en lloc tancat i per adults i informant sempre del que es poden trobar allí dins.
Que conste que no soc dels que van a missa i respecte al que ván i als que no hi van.
A pessar de tot va estar divertit,pero crec es pot arreglar a millor

Anònim ha dit...

La pol·lèmica Xavi Castillo arriba a l'església. Ahir, el rector en la missa prèvia a la pujada del Crist va criticar -davant de tots els feligresos- a les autoritats i a l'alcalde per haver consentit l'actuació.

Normal.
Si fos Arevalo i ens haguera contat acudits despreciant homosexuals, altres de caracter maclista i denigratoris de la dona i altres fregant conceptes xenòfobos pot ser tot estaria ben vist i ben mirat.
Don José no hauria dit res i tot perfecte per a major glòria de la Santa Mare Església.
I damunt com tot el món sap, Arevalo venia debades. ¿No és així?

Però gastar-se diners per sentir el que u no vol sentir: despeses multimilionaries en visites del Papa, despeses inútils en events mentre hi ha gent i gent que no cobra el que deuria per la seua dependència, quan estem en la cua de l'endeutament -i tants i tant valencians per davall de l'umbral de la pobresa- per despeses de fastos i boatos i corrupcions...
això el poble no ha de sentir, el poble millor mut i que veja Canal 9.

Olé tus hhvvss

Enrique Estruch i Ferrando ha dit...

A mi personalment crec que a Castillo, gran humorista, li sobrá tot lo dels actes sexuals al n'hiaure menors i lo d'imitar al anterior papa pues es basá en la salut d'este i no hem va pareixer bé burlarse d'un minusvalit per salut com era eixe senyor, per lo demés es un grandisim profesional al que vaig vore fa uns anys en la plaça de la Casa de La Cultura, gobernant el PP, i no va ser tan descabellat com esta vegada, crec que el seu espectacul actual es pa ferlo en un lloc privat amb public restingit per l'edat.Lo que si en va pareixer de jutjat de guardia es la privatizació de més de la mitat de la plaçá , lo que creá ciudatans de primera, els que podíen o volíen pagarse una tauleta i els regidors als qui li la paguem tots, i de segon,els que mos quedarem parats i damunt tinguerem que discutir en els sentats perque no els deixavem vore res, teninli que dir a un senyor el que suscriu, que estaba de peu darrere les cahires del mig, que si volía m´hen anava dalt de la granota de la font enfront caja Murcia pa qu' ell veguera bé l'espectacul sentaet, i a una cambrera, que cridara a un municipal si no li parexia bé a on jo estaba pues li molestaba pa servir taules. Esperem siga la novatada i no torne a ocorrer.