L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

divendres, 31 de desembre del 2010

Per millorar la “dieta MEDIATICA” i combatre la débil (nul•la) política a favor del valencià que duen a cap les administracions del PP ¿tu què faràs?


L’Associació Ciutadania i Comunicació (Acicom), l'Associació de Publicacions Periòdiques Valencianes, l'Associació d'Editors del País Valencià i la Unió de Periodistes Valencians, entre altres, pretenen fomentar la comunicació en valencià en premsa, ràdio, televisió i Internet i han iniciat la campanya sota el lema “Millora la teua dieta mediàtica, consumeix publicacions valencianes”, 

El president de Acicom, Josep Ignaci Pastor, ha explicat que la campanya, que serà permanent, va començar ahir  dijous amb tres accions singulars destinades a combatre la política de les administracions valencianes "en contra de la llengua de la Comunitat"
 
La primera acció consisteix en l'emissió de falques publicitàries a la xarxa d'emissores municipals valencianes en què coneguts personatges com l'escriptora Carmen Amoraga, l'humorista Xavi Castillo o l'actriu Rosana Pastor insten els ciutadans a canviar el seu "dieta" i consumir informació en valencià.

A més, abans de finalitzar la setmana es posarà en marxa la pàgina web quioscvalencia.info, un aparador que mostrarà les capçaleres de la premsa en paper i digital escrita en valencià, des d'on es podrà accedir mitjançant enllaços a tots aquests mitjans de comunicació.

La campanya es completa amb accions a les xarxes socials d'Internet per fomentar les subscripcions a les publicacions en valencià, amb el doble objectiu d'augmentar la lectura en aquesta llengua i assegurar la viabilitat econòmica dels mitjans de comunicació "que enriqueixen la dieta mediàtica" .
-