L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dilluns, 6 de desembre del 2010

El Bloc felicita els Nadals a tots el amics i amigues de la Cotorrat

El col·lectiu del Bloc de Tavernes ens ha felicitat les festes de Nadal, a la gent de la Cotorra, i a tots els amics i amigues que ens segueixen.
Una felicitació visual i musical. Els agraïm el detall i igualment us desitgem el millor per al 2011.

Aci podeu vore i escoltar la "targeta virtual" que ens han enviat:




I si voleu vore-la directament al youtube, l'enllaç:

http://www.youtube.com/watch?v=AXe-bH7LsZw

-

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Igualmente. Muchas gracias y a seguir.

Anònim ha dit...

bones festes per a vosaltres també

foraster ha dit...

Felicitats per partida doble. Perquè ve Nadal i pel vostre inestimable treball a les Corts.

Força!

Un culturactiviste ha dit...

La veritat és que, de tota la gent que està en política, jo tinc clar que:

1- Militar o simpatitzar en un partit polític que probablement mai arribe a governar, demostra que eixa persona deu de donar-li molt de valor als seus principis, i això és algo que jo valore enormement.

2-Que navegar en contrasentit a les corrents majoritàries, demostra tindre un gran valor (jo no m'atreviria, per motius laborals)

3- Independentment de les corrents ideològiques, m'agrada el sentit de la família i la amistat del missatge nadalenc.

4- És curiós com els mitjans de comunicació volen que les opcions polítiques diferents a les dos majoritàries (pp i psoe), se vegen com els mals de la pel·lícula, com els dimonis que volen trencar les bases socials, els trenca-famílies...uuuuhhhh!! Quan la realitat és prou diferent...

Resumint, gràcies per la felicitació i força per l'any 2011. Sort. De tot cor.

vicent ha dit...

Moltes felicitats també a vosaltres i molta sort en les properes eleccions. Espere i desitge els majors èxits pel bé de tots i totes. A veure si, a poc a poc, anem fent fora de les institucuions valencianes les forces del mal. Amb paciència i una canya.

També fecilitar la nostra Cotorra pel temps que dedica a informar-nos i alhora encoratjar-nos provocant en nosaltres els més variats i sucosos comentaris en la majoria de les seues informacions. No decaigau. Continueu així que el temps us donarà la raó i us ho recompensarà. Enhorabona pel vostre treball.

Finalment, felicitar tots els comentaristes, usuaris habituals i no tant habituals d'aquest bloc.

falcó ha dit...

Jo també vull sumar-me a les felicitacions i ho faré per partida doble:

En primer lloc, tornar-li la felicitació als del Bloc. Que passeu un bon Nadal i que 2010 no siga tan dolent com està anunciant-se i amb els millors dels meus desitjos, com diu el company Vicent: sort a les eleccions (puc assegurar-vos ja que tindreu el meu vot, i el de tota la meua família tant a les municipals com a les autonòmiques. Serà la primera vegada que us votarem, abans votàvem PSOE) perquè crec que sou l'única opció que a hores d'ara pot canviar les coses a casa nostra.

En segon lloc, vull felicitar també a la Cotorra de la Vall, la nostra benvolguda i estimada cotorra, amb motiu de les festes de Nadal i especialment, per la tasca que fa. Quan no em connecte a la Cotorra de la Vall em fa la impressió que tinc pendent alguna cosa per fer o que em falta quelcom.

Felicitacions! I moltes gràcies. Força i endavant