L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dijous, 8 d’octubre del 2009

Sobre el cas Gurtel, Camps i altres

El grup municipal del Bloc ens ha remés aquest enllaç per si considerem convenient publicar-lo.
Suposem que hi haurà molts lectors nostres que el llegiran amb interés i atenció:

http://www.elpais.com:80/articulo/Comunidad/Valenciana/Autogobierno/regeneracion/democratica/elpepuespval/20091008elpval_5/Tes

3 comentaris:

falcó ha dit...

Poc abans de posar-me a escriure aquest comentari, hui divendres 9 d'Octubre de 2009, a les 12,55 del matí, he encés la tele i fent zàping he vist que anaven a devallar la senyera de la ciutat de València (que no és la que ens representa a tots i totes els valencians i valencianes). Ves per on, he decidit aturar-me davant la pantalla de Canal 9 -cosa que no faig mai- amb una certa curiositat perquè feia molt de temps que no veia cap acte semblant. Reconec que he aguantat poc -a les 12,00 en punt- i de seguida, en sentir s'interpretava l'himne espanyol, he apagat el televisor i m'he posat davant l'ordinador per escriure aquest comentari amb molta ràbia.
No entenc, ¿Què "collons" (en perdó) pinta l'himne espanyol en un acte com aquest?
Estem celebrant la diada dels valencians o dels espanyols?
Això ells ja ho tindran el proper dilluns, 12 d'octubre, dia de la Hispanidad.
Per molt que vulga, no sé com s-ho fan, sempre que aterre pel Canal 9 o veig coses referides al meu país, se m'en van les ganes de continuar-hi. No puc fer-me l'ànim.
Quina sang correrà per les venes de la majoria dels valencians/es que davant aquests fets, més que rebel·lar-se, ho aplaudeixen.
No tenen vergonya? Doncs, no. No, i bona prova d'això és la lletra de lo himno regional, que comença i acaba, per si a algú se li acut oblidar-se: -"Per ofrenar noves glòries a Espanya...".
Des de quan, un poble conquerit ofrena glòries al poble invasor. No hi ha cap poble al món sencer -podeu comprovar-ho si voleu- que en la lletra del seu himne lloe cap altre poble ni que siga germà, veí, cosí o amic. En canvi, els valencians no lloem glòries als que van deixar la seua vida en la lliuta per defensar-se dels invasors i lloem els que varen matar els nostres avantpassats.
No tenim vergonya! No ens mereixem res de bo, inclòs els qui no combreguem amb tot això perquè tampoc hem fet molt per evitar-ho.
Jo us pregunte: si un dia un tipo, més bragat que vosaltres, o un grup de gamberros us dóna una pallissa que us deixa malferit/a, quan us recupereu de les ferides físiques i psicològiques causades, ¿Anirieu a casa seua a fer-li un obsequi i donar-li les gràcies per les lesions causades? Li obririeu casa vostra i li ofrenarieu tot el que trobe a ella, fins i tot li donarieu poders pe fer ús dels vostres estalvis? Li ho perdonarieu? Doncs, això i molt més és el que fan la majoria dels valencians/es, eixos que encara s'empipen contra els qui ens rebel·lem contra tot això. Quina llàstima de vides perdudes per defensar i preservar un territori com el nostre per als seus hereus que som nosaltres. Llàstima de maulets.
Sembla que els valencians ja no se'n recorden que som espanyols a la força, des de 1707, i des d'aleshores, "por derecho de conquista...", vàrem ser privats, com a poble, de les nostres lleis i normes -els Furs-, i hem estat un poble summís i vassall.
Quina poca vergonya!

Anònim ha dit...

Ara si que m'he quedat morta!! He llegit tard “la cotorra” (pel pontet) i ojala no ho haguera fet, de veres. Jo respectava el que deia Falcó, no sols això, m’agradaven molt els seus escrits. Que palo m'acabe d'endur!! Jo que sóc, Falco?? ¿¿masoca?? ¿perquè sóc espanyola? De la pallissa que em va donar Espanya, encara no puc alçar-me, jajaja. Que vos passa a tots vosaltres pel cap?? ¿Tan mal es ser espanyol?Pues pareix que si. Sóc una desvergonyida i a saber que corre per les meues venes!!!. No, Falcó, no tinc vergonya de res, no he fet mal a ningú i damunt m’agrada l’himne valencià, que collons! Jo no veig canal 9 ni enganyant-me, però això no vol dir que els que no vegem eixa cadena siguem catalanistes o pensem com tu. Sóc VALENCIANA, parle el VALENCIÀ, això si, el que em dona la gana, que per això visc en un país lliure.Encara que tinc que demostrar-ho (veges tu quin poc trellat) a una colla d’inútils que em diuen que jo no el parle (grau elemental, mitjà i superior) ¿o el que no parle es el català? Cada ú te les seves opinions, està clar, però respectant el que els demés pensen del seu “país”. Tal com està el món hui en dia, jo tinc vergonya d’altres coses. No deuries d’haver entrat en aquest tema i molt menys fent eixe monòleg independentista, ranci i sobrat que no topaba ni de conya. Jo creia que en aquest blog parlaven de les coses del poble. Segur hi haurà altres llocs a la red per a fer estos manifestos i menysprear a la gent que no pensa com tu.

Viscafalcó ha dit...

No et sulfures Falcó, no estàs sol. Jo i molts més pensem com tu.

El que passa és que sembla que als valencians ens agrada que ens donen pel... Si no fóra així, a quin sant tornarien el tio Paco i el tio PP a guanyar les eleccions. És que ens agrada que ens enganyen i ho perdonem tot si després ho disfressen amb una bona paellota i quatre palmadetes a l'esquena.
El seu fals patriotisme sols vol amagar les seues autèntiques intencions.

Paciència amic. Confiem que algun dia la cosa canviarà.